سید محمد موسوی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در نبرد برابر ژاپن را به خود اختصاص داد.

موسوی والیبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ فینال پانزدهمین دوره مسابقات والیبال بازی های آسیایی امروز بین تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن برگزار شد و در پایان تیم شایسته کشورمان موفق شد ضمن برتری 3 بر یک برابر حریف؛ خوش رنگ ترین مدال این رقابت ها را نیز کسب کند.

 

در این مسابقه سید محمد موسوی عراقی مدافع تیم ملی والیبال ایران با کسب 22 امتیاز بهترین بازیکن کشورمان برابر ژاپن بود و پس از وی شهرام محمودی با 15 امتیاز بهترین عملکرد را بین بازیکنان ایرانی داشت. همچنین عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین نیز به شیمیزو از ژاپن رسید این بازیکن 27 امتیاز برای تیم کشورش بدست آورد.

 

در پایان این دوره از مسابقات تیم های ملی والیبال ایران، ژاپن و کره جنوبی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها  

عشق سبد
+1 # عشق سبد 1393-07-14 22:25
عاشقتم سید عالی بودی عالی هستس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عشق سبد
0 # عشق سبد 1393-07-14 22:25
عاشقتم سید عالی بودی عالی هستس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مستانه
+3 # مستانه 1393-07-12 15:03
ماشالاااااااااا اااااا به سید تیممون!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مستانه
0 # مستانه 1393-07-12 15:03
ماشالاااااااااا اااااا به سید تیممون!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آیلار
+6 # آیلار 1393-07-11 19:41
واقعا عالی بازی کردی... تبریک به همه تون...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آیلار
0 # آیلار 1393-07-11 19:41
واقعا عالی بازی کردی... تبریک به همه تون...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
anita
+2 # anita 1393-07-11 17:47
panje talaeiiiiii khaste nabashiiiiiii
doooooseettt dalllllaaaaaam
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
anita
0 # anita 1393-07-11 17:47
panje talaeiiiiii khaste nabashiiiiiii
doooooseettt dalllllaaaaaam
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+23 # مازیار 1393-07-11 17:46
ژاپنیها از باخت مقابل ایران داشتن دیگه زیمنو گاز میزدن.
**************زنده باد ایران - مهد والیبال دنیا***************
صدا و سیما ما رو سکته داد موقع پخش شادیهای بازیکنا - 20 دقیقه پیام بازرگانی پخش کرد.!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! بی غیرتا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مستان
0 # مستان 1393-07-13 03:06
به نقل از مازیار:
ژاپنیها از باخت مقابل ایران داشتن دیگه زیمنو گاز میزدن.
**************زنده باد ایران - مهد والیبال دنیا***************
صدا و سیما ما رو سکته داد موقع پخش شادیهای بازیکنا - 20 دقیقه پیام بازرگانی پخش کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بی غیرتا


اره شادی ها رو سانسور کرد بعد اومدیم تو نت غافلگیر شدیم مخصوصا حرکت اقای غفور.. از همینجا از والیبالیستها و بسکتبالیستهای محترم خواهش میکنم موقع شادی خودتونو کنترل کنید و افراط نکنید و خدا رو شکر میکنم که فوتبالیست های کشورمون تا الان هیچ مدالی نگرفتن..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1393-07-11 17:46
ژاپنیها از باخت مقابل ایران داشتن دیگه زیمنو گاز میزدن.
**************زنده باد ایران - مهد والیبال دنیا***************
صدا و سیما ما رو سکته داد موقع پخش شادیهای بازیکنا - 20 دقیقه پیام بازرگانی پخش کرد.!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! بی غیرتا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مستان
0 # مستان 1393-07-13 03:06
نقل قول:
ژاپنیها از باخت مقابل ایران داشتن دیگه زیمنو گاز میزدن.
**************زنده باد ایران - مهد والیبال دنیا***************
صدا و سیما ما رو سکته داد موقع پخش شادیهای بازیکنا - 20 دقیقه پیام بازرگانی پخش کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بی غیرتا
اره شادی ها رو سانسور کرد بعد اومدیم تو نت غافلگیر شدیم مخصوصا حرکت اقای غفور.. از همینجا از والیبالیستها و بسکتبالیستهای محترم خواهش میکنم موقع شادی خودتونو کنترل کنید و افراط نکنید و خدا رو شکر میکنم که فوتبالیست های کشورمون تا الان هیچ مدالی نگرفتن..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ترمه
+11 # ترمه 1393-07-11 17:02
من عاشق بازیتم.ایشالا سالم وسلامت باشی ............... ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ترمه
0 # ترمه 1393-07-11 17:02
من عاشق بازیتم.ایشالا سالم وسلامت باشی ............... ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aida
+7 # aida 1393-07-11 13:28
eyvalllllaaaaaa aaaaa...tabrik migm...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aida
0 # aida 1393-07-11 13:28
eyvalllllaaaaaa aaaaa...tabrik migm...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

ghab.gif

از سراسر اینترنت

مطالب ویژه



تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org