-« تبلیغات - فروشگاه اینترنتی والیبال ایران »-

محصولات هواداری والیبال

 

-- مسابقات قهرمانی مردان جهان 2018 --

 

مشاهده جدول رده بندی مسابقات

 

رنگ قرمز: بازی های تیم ملی ایران با رنگ قرمز مشخص شده اند

مشاهده: با کلیک بر روی عبارت مشاهده می توانید نتیجه زنده و جزئیات کامل مسابقه را به همراه آمار، عکس ها و ویدیو مشاهده کنید

پخش زنده: تمامی بازی های ایران از شبکه 3 سیما و رادیو ورزش و بازی های مهم دیگر تیم ها از شبکه ورزش پخش خواهد شد

تبادل نظر: از این پس می توانید نظرات خود در خصوص مسابقات را در فرم نظرات زیر این مطلب نوشته و به بحث و تبادل نظر بپردازید

 

نام تیم تاریخ ساعت شهر صفحه مسابقه
بلغارستان - فنلاند 1397/6/18 22:10 وارنا مشاهده
ایران - پورتوریکو 1397/6/21 18:30 وارنا مشاهده
کوبا - لهستان 1397/6/21 22:00 وارنا مشاهده
ایران - بلغارستان 1397/6/22 22:10 وارنا مشاهده
پورتوریکو - لهستان 1397/6/22 18:30 وارنا مشاهده
بلغارستان - لهستان 1397/6/27 22:10 وارنا مشاهده
بلغارستان - پورتوریکو 1397/6/23 22:10 وارنا مشاهده
فنلاند - ایران 1397/6/27 18:30 وارنا مشاهده
فنلاند - کوبا 1397/6/23 18:30 وارنا مشاهده
لهستان - فنلاند 1397/6/24 22:00 وارنا مشاهده
کوبا - ایران 1397/6/24 18:30 وارنا مشاهده
پورتوریکو - فنلاند 1397/6/25 18:30 وارنا مشاهده
کوبا - بلغارستان 1397/6/25 22:10 وارنا مشاهده
کوبا - پورتوریکو 1397/6/26 18:30 وارنا مشاهده
ایران - لهستان 1397/6/26 22:00 وارنا مشاهده

 

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

منوچهر زارعچیان
+1 # منوچهر زارعچیان 1397-06-24 19:35
مستقیم والیبال ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ساجده
+1 # ساجده 1397-06-23 13:58
سغید جان به خاطر سبک بازیت ممنون . مخمد عزیزم تو هم اینقدر سرویس خراب نکنی غالی میشی :roll::lol:
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مبینا
+1 # مبینا 1397-06-21 13:04
ممنون از سایت خوبتون و جدول بندی بازی ها به صورت عالی نشان داده شده ;-)
بقیه سایتا قاطی پاتیه :-|
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعیده
+4 # سعیده 1397-06-18 23:52
ممنون از سایت خبتون :-*:-);-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+1 # ستاره روشن 1397-06-08 20:02
جناب ضیائی به برد ایران مقابل قطر می گه برد مقتدرانه!!!این تعبیر مقتدرانه بالاخره همه ماها رو دقمرگ می کنه. بازی با قطر اقتدار می خواد؟ خدا عاقبت ما رو با این مربی ترسو توی بازی های جهانی به خیر کنه. لیگ جهانی که افتضاح کوچینگ کرد و کلا به کوچینگ باختیم. حیف از این همه استعداد نیمکت نشین. حیف!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-5 # ستاره روشن 1397-06-06 19:59
کار تیم ملی رو به جائی کشوندند که به جای فکر کردن به سکوی جهانی حالا باید دست و دلمون بلرزه که نکنه به قطر!!! ببازیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Parsa.abedi
-1 # Parsa.abedi 1397-06-05 02:35
خدا رو شکر اونقد مشکل داریم که حوصلمون سر نره الان نزدیک یک هفته هستش که بازی های جاکارتا شروع شده اما تا الان بیشتر بازی های ایران پخش تلوزیونی نداشته بازی امروز تیم ملی با چین هم که شبکه سه قرار بود پخش کنه بهونه پخش نکردنش کیفیت بد تصاویر بود به جاش وزنه برداری پخش کردن مسعولین حتی توانایی پخش مسابقات رو هم ندارن چه برسه به حمایت از بازی کنا همچین بازی کنایی واقعا حیف تو ایران بمونن اینجا فقط استعداد هاشون نابود میشه بازی کنایی مثل یلی،کریمی،توخته و.... که در سطح بسیار بالایی مسابقه میدن اگه تو لیگ های ضعیف ایران بازی کنن از دست میرن بهتره برن تو لیگ های خارجی روشون کارشه تا به اوج برسن. البته بازی کنایی مثل اسفندیار بماند که با این همه همه افتخار مربی تیم ملی الف که هیچ شناختی با اون نداره به اردوی تیم ملی دعوت نمیشه. تاریخ والیبال ایران از نظر من یک مربی خوب داشت اونم آقای ولاسکو بود که رفت استعداد های والیبال رو از شهر های ایران جمع کرد و تیم ملی رو ساخت وهمین برد هایی که میبینیم از همان سرمربی سر شناس به جا مونده.امیدوارم فدراسیون والیبال ایران هر چه زود تر به فکر یک سرمربی بهتر برای تیم ملی بزرگسالان باشه. به نظر من که حتی اگر از یک سرمربی ایرانی برای هدایت تیم استفاده کنن بهتره چون هم در جریان لیگ داخلی هستن و هم بازیکنان رو بهتر میشناسه با آرزوی آینده ی بهتر برای تمام والیبالیست های تیم ملی ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+4 # امین فرزانه 1397-06-03 09:31
در خبرها آمده که تیم والیبال با ترکیب اصلی!!!!!!!! رفته به میدان و با جون کندن از پاکستان!!!!!! برده(گیم سوم کشیده به 30 - 32!!!!).بعد هم فدراسیون با نهایت نمی دونم چی، اسمش رو می ذاره برد مقتدرانه!!!!!!! !!!!!!!!!!!! هر چه بگندد نمکش می زنند/ وای به روز که بگندد نمک. معنوی نژاد گفته کره و ژاپن نیومده ان مدال طلا رو پیشکش کنن. ما که دستمون به این پسر خوب نمی رسه. شمائی که دستتون می رسه بهش بگین شما توی سکوت، صبر و پشتکار و مایوس نشدن نمونه ای. هر کس دیگری بود و توی المپیک اون بلا رو سرش می آوردند، می رفت می نشست توی خونه اش، اما شما موندی و لیاقت خودت رو ثابت کردی. حالا یک جوری حرف نزن که ازت ناامید بشیم. کشتی گیرها و تکواندو کارها و ووشوکارها و کبدی کارها و....با یک صدم توجهات رسانه ای و مالی و حمایتی شما می رن به میدان و از این که از رقبای قدر آسیائی شکست بخورن و نقره بگیرن، زار می زنن و شماها که باید به اول تا سومی جهان فکر کنین معلوم نیست چه بلائی سرتون اومده که این شکلی حرف می زنین. درحالی که نوجوونا و جوونا و تیم امید به این فکر می کنن که حتی یک ست هم ندن، شماها دلتون رو به بردن تیم های پائین جدول آسیائی خوش می کنین؟ خدا نگذره از کسانی که با نگاه کوته بینانه و حقارت آمیز خودشون این بلارو به سر تیم ملی والیبال آوردند و خدا شر مربی های درجه ده دنیا رو که با تیم ما کارآموزی می کنن از سر تیم ما و مملکت ما کوتاه کنه. اگر این جوری فکر کنیم و پیش بریم بازی های جهانی در برابر نتایج ما توی لیگ جهانی می شه فاجعه. من صمیمانه امیدوارم تیم ایران توی بازی های آسیائی مثل لیگ جهانی از ژاپن شکست بخوره بلکه فدراسیون به هوش بیاد و یک کاری بکنه. همه این نتایج فاجعه بار زنگ خطر جدی برای والیبالی هست که داشت با یک سیر منطقی صعود می کرد. حیف از زحمات مربی های کاربلد مسئول و دلسوز ما توی تیم های پایه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیب
0 # سیب 1397-06-24 10:42
ما از همه میبریم حد اقل تو اسیا که اولیم .
من نمیدونم چرا بدی میگین شما ها ایران تو آسیا که حداقل اوله ۹۹ درصد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
+4 # حامد77 1397-05-26 00:55
از الان منتظر باشیم که بعد باخت توی مسابقات جهانی آقایون بیان و بازی های آسیایی رو بهانه کنن.مطمئنا اگه توی بازی های آسیایی بتونن ژاپن رو ببرن میان و کلی تبلیغات میکنن که انتقام لیگ جهانی رو گرفتیم دریغ از اینکه ما الان باید به افق های بسیار بالاتری مثل قرارگرفتن روی سکوی جهانی فکر کنیم.راستش ما خودمون به خودمون اعتماد نداریم چون اگه داشتیم باید به تیم ملی ب اعتماد میکردیم.از دو حالت خارج نیست یا آقایون نتونستن تیم ب رو درست و حسابی آماده کنن که این یعنی مدیریت فدراسیون واقعا وضعش افتضاحه و یا تیم ب ایران واقعا سطحش از تیم های درجه یک آسیایی پایین تره که در اینصورت تیم ما در آینده وضع خوبی نخواهد داشت چون که بالاخره باید از یه منبعی آینده تیم ملی رو تامین کرد که البته به نظر نمیاد فدراسیون در این زمینه هم کاری انجام داده باشه. فقط خدا کنه تو مسابقات جهانی تو مرحله گروهی حذف نشیم که اگه بشیم باید فکر والیبال رو از سرمون خارج کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+5 # امین فرزانه 1397-05-09 14:17
اسفندیار ارزشمند ترین بازیکن بازی های آسیائی جوانان شد. شرم آوره به خدا. این بازیکن پارسال توی نوجوانان بهترین شد و امسال توی جوانان، اون وقت به تیم ملی دعوت نمی شه. ماها واقعا در نابودی استعدادها تخصص داریم. یک مدت تیم ملی می شه تیول بازیکنانی مثل سعید معروف که مهدوی رو به زور می بره رزرو خودش و امثال کریمی و وادی و لابد فلاحت خواه می مونن پشت در. حالا هم که کولاکوویچ اصلا بازیکنان ایران رو نمی شناسه، چون توی لیگ ایران دو روز هم نیومد بازی هارو ببینه. کادر فنی هم که فقط عزیز کرده های خودشون رو معرفی و حمایت می کنن. تا کی باید تاوان این ندانم کاری هارو بدیم؟ معلوم نیست. با وجود مربیان خوب داخلی که هم فضا رو می شناسن،هم روحیه بچه هارو، هم لیگ رو دنبال می کنن، هم این همه ادا اطوار ندارن، دلیل اصرار فدراسیون برای استفاده از مربی های خارجی رو نمی فهمم. اگه قراره نتایج بدی مثل لیگ جهانی بگیریم، اصرار برای صرف هزینه های سنگین برای مربی خارجی برای چیه؟ فدراسیون تردید نداشته باشه که مربیان خوب داخلی خیلی بهتر نتیجه می گیرن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-3 # ستاره روشن 1397-04-27 14:43
توی خبرها آمده که شریفی هم به تیم ورونای ایتالیا پیوست. خدا رو شــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــکر. کاش یلی و اسفندیار و کریمی و توخته و.....رو هم می بردند که تا هنوز این قدر جوون هستند حرفه ای بشن و باز یک بانکی چیزی از راه نرسه آینده اینهارو هم خراب کنه. هنوز داغ موسوی و محمودی مونده به دلمون که چطور از لیگ های حرفه ای دنیا دور موندند تا از سنشون گذشت. حیف!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+2 # امین فرزانه 1397-04-19 19:48
به خدا چه خوشمزه ان مسئولین فدراسیون. در باره لو رفتن لیست بازیکنان تیم ملی چنان آه و ناله ای راه انداخته ان که انگار لیست امنیتی لو رفته!!! چهار تا بازیکن این ور و اون ور چه فرقی می کنه؟ مشکل ما اینه؟ مشکل گرفتاری ایه که فدراسیون با چنین مربی عتیقه ای درست کرده واسه والیبال ما. اصلا فرض کنین میخائیلوف و موزورسکی و اندرسن و نگاپت و.... رو بذارن توی تیم ما. وقتی کوچینگ خرابه، چه کارش می تونیم بکنیم؟ عوض انکه فکری به حال مشکل اصلی بکنن چنین حواشی مسخره ای رو مطرح می کنن. آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه برای این کوتاه نظری ها!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+2 # ستاره روشن 1397-04-18 05:33
خدمت بزرگی که به نظرم امثال سایت شما می تونن به والیبال بکنن اینه که دائماً گوشزد کنن که نبـــــــــــــ ـــــــــــــــ ــاید به کم قانع بشیم. تیم برزیل توی بازی فینال با امریکا چون دیگه نمی تونست اول بشه، مشخصا هیچ انگیزه ای برای سوم شدن نداشت. خیلی از تیم ها اساساً خودشون رو لایق مقام اول می دونن و با همین نیت به زمین می رن، اما ماها پیشاپیش خودمون رو لایق مقام نمی دونیم و بابت بردهای اندکمون چنان ذوقمرگ می شیم که اون سرش ناپیدا!!! بعد هم این تعبیر حقیرانه و زشت باخت مقتدرانه!!! این دیگه چیه افتاده توی دهن ها؟؟؟ باخت توی زمین باخته دیگه. گاهی آدم وظیفه اش رو درست انجام می ده، ولی نمی شه. این اسمش تلاش مقتدرانه است نه برد مقتدرانه. کاری که استاد وکیلی می کنن. بچه های ایشون توی بازی های جهانی پارسال جــــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــدا زحمت کشیدند، ولی هــــــــــــرگ ز این روحیه رو نداشتند که نمی شه اول شد. شجاعتی که امثال کاظمی و یلی و شریفی توی مسابقات لیگ جهانی داشتند میراث اون موقع است، و گر نه باید با دیدن زایتسف و آندرسن و....سکته می کردند. در زمان ولاسکو هم این باور داشت توی تیم ملی جا می افتاد، اما با آمدن کواچ و ترس های حقیرانه اش، این ترس برگشت و کولاکوویچ هم که END مربیگری!!! و ترس و درعین حال رو هست با این مصاحبه ها و ادعاهای صد من یه غازش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
0 # ستاره روشن 1397-04-13 21:22
به شکر خدا موسوی هم می ره لیگ لهستان. کاش این اتفاق چندین سال پیش افتاده بود. چه سوپر استاری می شد!!!!!!!!!!!! ان شاءالله سرویس هاش رو درست می کنن. باریکلا به ژیگالدوی با معرفت. رفت اونجا یادش نرفت رفقای قدیمیش رو. خدا از سر تقصیرات بانک سرمایه نگذره که چطور این استعدادهای عجیب و غریب رو از بین برد یا معطل گذاشت. یک وقتی موسوی روی تور یلی بود برای خودش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+4 # امین فرزانه 1397-04-09 12:14
در خبرها آمده که صابر کاظمی در کنار فرهاد قائمی با تیم زراعت ترکیه قرارداد بسته. با توجه به اینکه توی لیگ ترکیه غالبا بازیکنان بزرگی بازی می کنن، خیلی اسباب خوشحالی یه. کاش لیگ ایتالیا از هر دو شون دعوت کرده بود، ولی لیگ ترکیه هم به لیگ بی حساب و کتاب و گرفتار بانک بازی های ما صد درجه می ارزه. کاش یلی و صالحی و خیلی هارو هم تا جوان هستند ببرن که حرفه ای بودن واقعی رو یاد بگیرن و این طور گرفتار حواشی نشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+3 # ستاره روشن 1397-04-08 06:29
مسابقات نوجوانان داره از امروز شروع می شه. نمی خواین این ماجرای لگ جهانی رو که مارو یاد خاطرات تلخی میندازه بردارین و به جاش مسابقات پیش رو رو که ان شاءالله حالمون رو بهتر می کنه بذارین؟ با همت آقای داورزنی فعلا تیم ملی می ره به جای ب. نمی خواین تاکید کنین که اگه کوچینگ همونی باشه که بود احتمال باختمون از ژاپن هست دو باره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد.میلانی.
+3 # میلاد.میلانی. 1397-04-08 15:25
ممنون از کاربر قدیمی سایت "ستاره روشن" که واقعا انتقادای دلسوزانه و فنی ای داشتن و در اکثر نظراتتون باهاتون کاملا موافقم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+4 # ستاره روشن 1397-04-11 09:48
به نقل از میلاد.میلانی.:
ممنون از کاربر قدیمی سایت "ستاره روشن" که واقعا انتقادای دلسوزانه و فنی ای داشتن و در اکثر نظراتتون باهاتون کاملا موافقم




سلام محبت دارین. من فقط دارم دلسوزی های خودم رو می نویسم برای رشته ای که خدائیش همه جوره پتانسیل سرافرازی در دنیا رو داره، ولی دائما گرفتار مدیریت های غلط و باندبازی های آشکاره و از حق خودش محروم می شه. امسال این تیم می تونست با یک هدایت درست، شادی فوتبال رو به بهترین وجه تکمیل کنه. متاسفانه با یک کادر فنی بسیار ناتوان به تیم مبتدی ای مثل ژاپن باخت و یک فرصت طلائی از دست رفت.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+3 # ستاره روشن 1397-04-05 01:14
بازی تیم فوتبال ایران و پرتغال نشون داد که یک مربی فهیم و کارکشته می تونه چه کارهای بزرگی بکنه. تعویض های بموقع کی روش، هدایت درست تیم و توانائی های این مربی بزرگ در مسائل روان شناسی، انصافا عالی جواب داده. ما برای والیبال مربی هائی از این قبیل نیاز داریم. کاربلد، جدی، باغیرت و شجاع
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+3 # امین فرزانه 1397-04-04 13:32
رسانه ها دارن در مورد توانائی های کادر فنی بزرگنمائی می کنن تاضعف این کادر بخصوص سر مربیش رو در ضایع شدن حق این تیم برای رسیدن به فینال بپوشونن. در اینکه همه بچه ها نهایت تلاششون رو کردند جای هیچ اما و اگری نیست. در اینکه داشتند از خستگی از پا در می آمدند و باز کوتاه نمی آمدند، جای هیچ تردیدی نیست. بحث بر سر اینه که وقتی این تیم مهارت و غیرت کافی برای برد در بازی های مهم رو داشت، چرا سرمربی از نیروهای تازه نفس استفاده نکرد و گذاشت کار به اینجا بکشه؟ توی بازی با برزیل نه از روی درایت و پیش بینی درست، بلکه صرفا به خاطر این تصور باطل که قطعاً خواهیم باخت، بچه های کم تجربه رو گذاشت در برابر غول های والیبال جهان و اون نتیجه درخشان رو گرفت، ولی باز جرئت نکرد جلوی تیم روسیه همون ترکیب رو بذاره. این تیم در حالی که تیم بزرگ لهستان رو با نتیجه درخشان سه هیچ برد، توی بازی با صربستان و امریکا دقیقا به خاطر کوچینگ بد نتیجه رو واگذار کرد. بچه ها از همیشه بهتر و کوچینگ از همیشه بدتر بود. حق این تیم نبود که بیاد رده دهم و از فینال حذف بشه. قرار باشه باز هم کوچینگ و آنالیز این تیم به همین ضعیفی باشه، توی بازی های بعدی قطعا نتیجه بهتری نمی گیریم در حالی که بچه هامون ثابت کردند همه جوره لیاقتش رو دارن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدجواد ایمانی
0 # محمدجواد ایمانی 1397-04-04 13:25
به والیبالیست های عزیزمان تبریک گفته و برایشان آرزوی سلامتی داریم، به شما دوستداشتنیها افتخار میکنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+3 # ستاره روشن 1397-04-04 05:38
معروف از نظر تکنیک و مدیریت داخل زمین قابل تقدیره ولی به لحاظ الگو بودن و با شخصیت بودن چه عرض کنم؟ بعد از ولاسکو به نظر می رسه یک جاهائی فعال ما یشاء هست و هیچ کسی حریفش نیست. تسلطش به سرمربی ها خیلی واضحه و این مطلقا به نفع تیم ما نیست. فرهاد قائمی همیشه در هر شرایطی که بوده نهایت کمک رو به تیم کرده که حقیقتا شایسته تقدیره. یک وقت هائی بدنش نمی کشه که دیگه تقصیر خودش نیست. غفور روی سرویس و توپ گیری و دفاع به شدت ضعف داره و قابل دفاع نیست و مطلقا نتونسته جای محمودی رو بگیره. بچه های استاد وکیلی اسباب امیدواری هستند مخصوصا که استاد روی سرویس هاشون حسابی کار کرده ان. توی بازی با آلمان سرویس های کاظمی دقیقا نشون داد حاصل این زحمات رو. کاظمی و یلی با کمی کسب تجربه صد در صد از غفور بهترند. موسوی یک زمانی روی تور بازیکن بسیار مطمئنی بود. متاسفانه تجارت مآبی و بی توجهی به تصحیح سرویس و توپ گیری از کیفیت انداختتش. یکی باید به دادش برسه و اینهارو درست کنه چون هنوز هم مطمئن ترین دفاع ماست و اسپک هاش هم با قدرت و مطمئنه. حضرت پور آدم رو یاد روزهای اوج ظریف میندازه که خیلی اسباب دلگرمی یه. جای بازیکنانی چون امیری(اردکان یزد) که یک بازیکن ششدانگ و در همه پست ها کارآمد هست توی تیم ملی خالیه. همین طور اگرروی اسمعیل زاده کار می شد بازیکن شایسته ای برای پر کردن جای محمودی بود. معروف حالا حالاها جا داره که بازی کنه. عبادی پور خیلی توی بازی های آخر خوب شد. اون اواسط از زور خستگی داشت از پا در می اومد. دستش واقعا درد نکنه. شفیعی داره بازیکن مطمئنی می شه. خیلی خوب بود توی کل بازی ها. لیگمون درست بشه خیلی اتفاقات خوبی می افته. شرط 4 بازیکن تیم ملی توی هر تیم فرقی با شش تا نداره. باز بانک سرمایه درست می شه و لیگ فشل. دو تا بازیکن تیم ملی برای هرتیم کافی یه. برای باقیش باید به تیم های امید و جوانان فرصت داد. سیچلو رو بیخود از دست دادیم. مربی خوبی بود. خیلی باهوش تر و بهتر از کولاکوویچ بود. اگر اون سرمربی شده بود به احتمال قوی می رفتیم فینال. هم شناخت داشت از بازیکن ها. هم شیوه ولاسکو رو ادامه می داد. هم دلسوزتر بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مطهره برومند
-1 # مطهره برومند 1397-04-03 22:16
سلام افرین به بچه ها تیم تو بازی با المان عالی بودن کاش تو همه ی بازیا اینجوری بودن واقعا خیلی خوشحالم ....☺شما ها عالید ولی کاش همیشه اینجوری باشید ممنونم واقعا ممنونم.خسته نباشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سلاجقه
0 # سلاجقه 1397-04-03 17:18
نتیجه بد تیم ملی در مقابل تیم هایی مانند ژاپن برای اینه که کولاکویچ زیادی جوان گرایی کرده و به بزیکنانی چون موسوی و قاعمی بازی نداده و انها هم جر شون گرفته
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+2 # ستاره روشن 1397-04-05 07:08
به نقل از سلاجقه:
نتیجه بد تیم ملی در مقابل تیم هایی مانند ژاپن برای اینه که کولاکویچ زیادی جوان گرایی کرده و به بزیکنانی چون موسوی و قاعمی بازی نداده و انها هم جر شون گرفته



اتفاقا کولاکوویچ تا بازی با برزیل که مطمئن بود بهشون می بازیم از جوونا استفاده نکرد. هر جا که این کار رو کرد عالی بودیم، از جمله در برابر لهستان. رفقا بازی هارو خوب و دقیق تماشا نمی کنن. موسوی یک زمانی عالی بود. الان مدت هاست پس رفته. ظاهرا به تجارت پرداخته!!! قائمی تلاش خودش رو کرد. توی توپ گیری هنوز خیلی خوبه ولی اسپک هاش اکثرا شوخی هستند. وقتشه قدیمی تر ها به داد خودشون برسن والا جوونا انصافا بهترند. کاظمی و یلی توی پست محمودی خیلی بهتر از غفور هستند. موسوی حیف کرد خودش رو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+3 # ستاره روشن 1397-04-03 05:42
دوست عزیز. شما خوبه بازی های تیم رو با برزیل، صربستان، لهستان، امریکا یک بار دیگه با دقت تماشا کنین تا ببینین با کمی مدیریت و شجاعت کادر فنی، الان جای ما کجای جدول بود تا به برد تق و لق مون از کره نمی گفتین برد مقتدرانه!!! جای این تیم توی جدول باید اینجا باشه واقعا؟ هر پیروزی ای شادی نداره. پیروزی در میدان های بزرگ هست که سرافرازی و شادی داره. شادی برای پیروزی های سطح پائین یعنی دست کم گرفتن قدرتمون که این به هیچ وجه به نفعمون نیست. گاهی برای چیزهائی ذوق می زنیم که انگار قبل از هر کس دیگری، خودمون قبول داریم که هیچی نمی شیم و همین قدر هم بسمونه. در حالی که خیلی از کشورها وقتی تیمشون دوم می شه عزا می گیرن که چرا اول نشد؟این بچه ها با کمی تدبیر و کاربلدی کادر فنی، خیلی خوب می تونستند برن فینال . نهایت سعی خودشون رو هم کردند، اما توی والیبال، کوچینگ درست و دقیق و علمی، مهم ترین عامل هست که کولاکوویچ کلا فاقدشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هلن
+1 # هلن 1397-04-15 01:55
حرفاتون خوبه خودتون بازيكن واليبال هستيد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ارزو
+1 # ارزو 1397-04-03 00:15
افرین بازی خوبی بود ایولل موفق باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-2 # ستاره روشن 1397-04-02 21:03
خالی بودن سالن آزادی توی نمای دور بهترین پاسخ مردم به مسئولانی یه که بیش از 12 هزار علاقمند والیبال رو تبدیل کردند به این تعداد جمعیت که به زور دو سه تا جایگاه رو پر کرده بودند. اقعا دست مریزاد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جلال
+2 # جلال 1397-04-02 19:39
با تشکر از بازیهای خوب والیبالیست ها من مقامات فدراسیون والیبال لطفا توضیح بدین رنگ آبی یا مشکی از کجا آمده؟ تا جایی که یادمه سه رنگ پرچم کشورمون قرمز و سبز و سفیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
-1 # حامد77 1397-04-02 23:43
آقاجان ما چی میگیم شما چی میگید. به جای ظاهرشون به عملکردشون نگاه کن. اینا خوب بازی کنن اصلا به جای آبی, ارغوانی یا صورتی بپوشن البته سرخ آجری هم خوبه چون وقتی اینا بازی می کنن خودم به این رنگ درمیام.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد۷۷
0 # حامد۷۷ 1397-04-02 18:06
اینجا یه دو سه نفری هستن که پیام های خنده دار میذارن جون هرکی دوست دارین هفته ای دو سه بار پیام در مورد قدرت بالای تیم ملی والیبال بذارین تا روحیه مون عوض بشه. فکر کنم این عزیزان که در مورد عملکرد عالی تیم ملی والیبال پیام میذارن تازه شش هفت ماهیه دارن والیبال نگاه می کنن برای همین ذوق زده شدن اگه این عزیزان تیم ملی والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۴ می دیدن حتما کارشون به بیمارستان میکشید. لطفا بعد مسابقه با آلمان و بلغارستان هم پیام های زیباتونو بذارید یه کم بخندیم مردیم تو تلویزیون از بس به مداحی ها و روحانی ها گوش کردیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
n.m
-2 # n.m 1397-04-01 22:30
سلام وتبریک به خاطر برد مقتدرانه والیبالیست های عالی وقدرتمند در بازی با کره جنوبی همتون عالی بودید ویه خسته نباشید وخداقوت به فوتبالیست های عالی تیم ملی تو بازی با اسپانیا معرکه بودن وما ازسر بد شانسی نتیجه رو واگذار کردیم....با پرتغال حتما جبران میکنیم .و امیدوارم مثل والیبالیست هامون مارو خوشحال کنید اقای عبادی پور ممنون شما خیلی امتیاز اوردید بر ایران همینطور اقای شفیعی وکاظمی همه بیست بودین اقای معروفم خیلی با همه هماهنگ بودن وپاسای عالی دادن در کل پیروزی حقمون بود امیدوارم فردا از بلغارستان ببریم.عالیید ممنونم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+2 # ستاره روشن 1397-04-02 07:31
به نقل از n.m:
سلام وتبریک به خاطر برد مقتدرانه والیبالیست های عالی وقدرتمند در بازی با کره جنوبی همتون عالی بودید ویه خسته نباشید وخداقوت به فوتبالیست های عالی تیم ملی تو بازی با اسپانیا معرکه بودن وما ازسر بد شانسی نتیجه رو واگذار کردیم....با پرتغال حتما جبران میکنیم .و امیدوارم مثل والیبالیست هامون مارو خوشحال کنید اقای عبادی پور ممنون شما خیلی امتیاز اوردید بر ایران همینطور اقای شفیعی وکاظمی همه بیست بودین اقای معروفم خیلی با همه هماهنگ بودن وپاسای عالی دادن در کل پیروزی حقمون بود امیدوارم فردا از بلغارستان ببریم.عالیید ممنونم




نمردیم و معنی برد مقتدرانه رو هم فهمیدیم. مد شده انگار این جور حرف زدن. توی فوتبال می بازن می گن باخت مقتدرانه. توی والیبال، تیم ته جدول رو با جون کندن و دعا و نیایش و نذر می بریم می شه برد مقتدرانه!!!همه بازیکن ها داشتند از زور خستگی می مردند. انگار اینجا قحطی بازیکنه که حتی موقعی هم که این بنده های خدا از زور خستگی ندارن تکان بخورن باز باید گذاشتشون توی زمین. ما که مردیم و سر از کارهای این کادر فنی در نیاوردیم. قرار باشه با اقتداری از این سنخ پیش بریم یک سال هم نمی گذره که همین تیم کره و تیم ژاپن سه هیچ می برن مارو و داغ سردمداری آسیا رو هم می ذارن به دلمون چه رسد به خودی نشون دادن جلوی تیم های اروپائی. له کردند روحیه این تیم رو با مدیریت غلطشون. حق تیم به این خوبی نبود که به این روز بیفتن. همه رو دلسرد کردند. این تیم جدا به یک تغییر اساسی در مدیریت و مربیگری و مربی با دل و جرئتی مثل کی روش و ولاسکو نیاز داره. با ترس هاشون داغون کردند همه چیز رو.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
n.m
+1 # n.m 1397-04-02 12:38
به نقل از ستاره روشن:
به نقل از n.m:
سلام وتبریک به خاطر برد مقتدرانه والیبالیست های عالی وقدرتمند در بازی با کره جنوبی همتون عالی بودید ویه خسته نباشید وخداقوت به فوتبالیست های عالی تیم ملی تو بازی با اسپانیا معرکه بودن وما ازسر بد شانسی نتیجه رو واگذار کردیم....با پرتغال حتما جبران میکنیم .و امیدوارم مثل والیبالیست هامون مارو خوشحال کنید اقای عبادی پور ممنون شما خیلی امتیاز اوردید بر ایران همینطور اقای شفیعی وکاظمی همه بیست بودین اقای معروفم خیلی با همه هماهنگ بودن وپاسای عالی دادن در کل پیروزی حقمون بود امیدوارم فردا از بلغارستان ببریم.عالیید ممنونم




نمردیم و معنی برد مقتدرانه رو هم فهمیدیم. مد شده انگار این جور حرف زدن. توی فوتبال می بازن می گن باخت مقتدرانه. توی والیبال، تیم ته جدول رو با جون کندن و دعا و نیایش و نذر می بریم می شه برد مقتدرانه!!!همه بازیکن ها داشتند از زور خستگی می مردند. انگار اینجا قحطی بازیکنه که حتی موقعی هم که این بنده های خدا از زور خستگی ندارن تکان بخورن باز باید گذاشتشون توی زمین. ما که مردیم و سر از کارهای این کادر فنی در نیاوردیم. قرار باشه با اقتداری از این سنخ پیش بریم یک سال هم نمی گذره که همین تیم کره و تیم ژاپن سه هیچ می برن مارو و داغ سردمداری آسیا رو هم می ذارن به دلمون چه رسد به خودی نشون دادن جلوی تیم های اروپائی. له کردند روحیه این تیم رو با مدیریت غلطشون. حق تیم به این خوبی نبود که به این روز بیفتن. همه رو دلسرد کردند. این تیم جدا به یک تغییر اساسی در مدیریت و مربیگری و مربی با دل و جرئتی مثل کی روش و ولاسکو نیاز داره. با ترس هاشون داغون کردند همه چیز رو.

به نقل از ستاره روشن:
به نقل از n.m:
سلام وتبریک به خاطر برد مقتدرانه والیبالیست های عالی وقدرتمند در بازی با کره جنوبی همتون عالی بودید ویه خسته نباشید وخداقوت به فوتبالیست های عالی تیم ملی تو بازی با اسپانیا معرکه بودن وما ازسر بد شانسی نتیجه رو واگذار کردیم....با پرتغال حتما جبران میکنیم .و امیدوارم مثل والیبالیست هامون مارو خوشحال کنید اقای عبادی پور ممنون شما خیلی امتیاز اوردید بر ایران همینطور اقای شفیعی وکاظمی همه بیست بودین اقای معروفم خیلی با همه هماهنگ بودن وپاسای عالی دادن در کل پیروزی حقمون بود امیدوارم فردا از بلغارستان ببریم.عالیید ممنونم




نمردیم و معنی برد مقتدرانه رو هم فهمیدیم. مد شده انگار این جور حرف زدن. توی فوتبال می بازن می گن باخت مقتدرانه. توی والیبال، تیم ته جدول رو با جون کندن و دعا و نیایش و نذر می بریم می شه برد مقتدرانه!!!همه بازیکن ها داشتند از زور خستگی می مردند. انگار اینجا قحطی بازیکنه که حتی موقعی هم که این بنده های خدا از زور خستگی ندارن تکان بخورن باز باید گذاشتشون توی زمین. ما که مردیم و سر از کارهای این کادر فنی در نیاوردیم. قرار باشه با اقتداری از این سنخ پیش بریم یک سال هم نمی گذره که همین تیم کره و تیم ژاپن سه هیچ می برن مارو و داغ سردمداری آسیا رو هم می ذارن به دلمون چه رسد به خودی نشون دادن جلوی تیم های اروپائی. له کردند روحیه این تیم رو با مدیریت غلطشون. حق تیم به این خوبی نبود که به این روز بیفتن. همه رو دلسرد کردند. این تیم جدا به یک تغییر اساسی در مدیریت و مربیگری و مربی با دل و جرئتی مثل کی روش و ولاسکو نیاز داره. با ترس هاشون داغون کردند همه چیز رو.

به نقل از ستاره روشن:
به نقل از n.m:
سلام وتبریک به خاطر برد مقتدرانه والیبالیست های عالی وقدرتمند در بازی با کره جنوبی همتون عالی بودید ویه خسته نباشید وخداقوت به فوتبالیست های عالی تیم ملی تو بازی با اسپانیا معرکه بودن وما ازسر بد شانسی نتیجه رو واگذار کردیم....با پرتغال حتما جبران میکنیم .و امیدوارم مثل والیبالیست هامون مارو خوشحال کنید اقای عبادی پور ممنون شما خیلی امتیاز اوردید بر ایران همینطور اقای شفیعی وکاظمی همه بیست بودین اقای معروفم خیلی با همه هماهنگ بودن وپاسای عالی دادن در کل پیروزی حقمون بود امیدوارم فردا از بلغارستان ببریم.عالیید ممنونم




نمردیم و معنی برد مقتدرانه رو هم فهمیدیم. مد شده انگار این جور حرف زدن. توی فوتبال می بازن می گن باخت مقتدرانه. توی والیبال، تیم ته جدول رو با جون کندن و دعا و نیایش و نذر می بریم می شه برد مقتدرانه!!!همه بازیکن ها داشتند از زور خستگی می مردند. انگار اینجا قحطی بازیکنه که حتی موقعی هم که این بنده های خدا از زور خستگی ندارن تکان بخورن باز باید گذاشتشون توی زمین. ما که مردیم و سر از کارهای این کادر فنی در نیاوردیم. قرار باشه با اقتداری از این سنخ پیش بریم یک سال هم نمی گذره که همین تیم کره و تیم ژاپن سه هیچ می برن مارو و داغ سردمداری آسیا رو هم می ذارن به دلمون چه رسد به خودی نشون دادن جلوی تیم های اروپائی. له کردند روحیه این تیم رو با مدیریت غلطشون. حق تیم به این خوبی نبود که به این روز بیفتن. همه رو دلسرد کردند. این تیم جدا به یک تغییر اساسی در مدیریت و مربیگری و مربی با دل و جرئتی مثل کی روش و ولاسکو نیاز داره. با ترس هاشون داغون کردند همه چیز رو.

دوست عزیز ما چه ببازیم چه ببریم شما همیشه ناراحتی واعتراض میکنی شما جوری میگید که انگار از برد ایران ناراحتید ..لطفا فقط یه ذره به تیم وجوونا اعتماد داشته باشین...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مطهره برومند
+2 # مطهره برومند 1397-04-01 22:19
سلام وخسته نباشید به والیبالیست های خوب ایرانی ممنون که عالی بازی کردین افرین به تک تکتون مخصوصا اقای عبادی پور وجوون با استعداد کاظمی عزیز ..ولی همتون عالی بودید کره حریف نسبتا سختی بود ولی شما عالی عمل کردید ومردم خوشحال کردید خیلی خوبید شما ها..امیدوارم تو بازی با بلغارستان هم موفق شید وما رو خوشحال کنید به امید پیروزی......... ..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+2 # ستاره روشن 1397-03-31 15:58
واقعا خیـــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــلی زحمت کشیدین جناب کولاکوویچ. در شرایطی که هر بردی توی هر مسابقه ای اثبات لیاقت جوانان ما هست، با ترس و ندانم کاری تیم به این خوبی رو بردی ردیف 13!!!!!! واقــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــعا که دست حضرتعالی درد نکنه. ما می تونستیم جزو پنج تیم فینال باشیم. فقط به کوچینگ حضرتعالی باختیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر محمد
-1 # امیر محمد 1397-03-31 15:31
شبکه۳
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مطهره برومند
-1 # مطهره برومند 1397-03-30 19:01
سلام به دوستان عزیز یه سوال داشتم بازی ایران وکره جنوبی از شبکه ورزش پخش میشه یا شبکه سه؟لطف کنید جواب بدید .ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+5 # امین فرزانه 1397-03-30 10:42
یکی از خبرهائی که این روزها مطرح هست رفتار توهین آمیز امریکائی ها با بازیکنان ما هست که یک موضوع کاملا طبیعی هست و سابقه هم داره و جز با اثبات لیاقت هامون هیچ جور دیگری نمی تونیم جوابشون رو بدیم. اعتراضات رسمی(که راه به جائی نمی برن اما لازم هستند) سر جای خودش، ولی به قول ولاسکو باید جوری بازی کنیم که اگر داور به نفع طرف مقابل هم گرفت برنده بازی ما باشیم. اما ما چه می کنیم؟ بازی در شرف برد رو با اشتباهات کادر فنی از دست می دیم و به جای اینکه در چنین شرایطی توی جدول ارتقا پیدا کنیم از رده 8 می ریم رده 13!!!!!! این وسط چه کسانی بیشتر مقصرند و باید جواب بدن؟ کسانی که نه موقعیت ما رو توی دنیا می فهمن نه از این همه استعداد و توان و غیرت بچه ها تونستند درست استفاده کنن. توی والیبال هم مسئولان اهمیت قضیه رو درک نکرده ان، والا از یک عده نوجوان توقع بیشتر از این؟ با توجه به تجربه شون چه باید می کردند که نکردند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حبیب
+4 # حبیب 1397-03-29 21:26
والیبال ما نیاز به مربی در حد وتوان ولاسکو دارد تا در جایگاه اول تا سوم قرار گیریم بچه ها با توان بالا ولی جوان هستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+2 # امین فرزانه 1397-03-31 12:28
به نقل از حبیب:
والیبال ما نیاز به مربی در حد وتوان ولاسکو دارد تا در جایگاه اول تا سوم قرار گیریم بچه ها با توان بالا ولی جوان هستند




کاملاً درسته. والیبال دقیقا پتانسیل تبدیل شدن به اولین ورزش گروهی کشور رو داره و می تونه در عرصه های جهانی مدال بیاره، کما اینکه اگر با ولاسکو یا مربی ای به جدیت و پیگیری اون ادامه می داد الان جزو سه تیم اول دنیا بود. متاسفانه این ورزش باارزش که توی ایران پشتوانه ها و ذخیره های فراوانی هم داره فعلا دستخوش باندبازی و دلال بازی یه. تا کی پیشکسوت ها و دلسوزهای این ورزش همتی کنن و این عرصه رو از این جور آلودگی ها پاک کنن. باز هم می گم حیف از این همه استعداد که داره این جور هدر می ره. حیف.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد۷۷
+6 # حامد۷۷ 1397-03-28 23:52
برای ارزیابی عملکرد چندین مسئله رو در نظر می گیرن اگه بخواهیم به نتایج نگاه کنیم که عملکرد اظهر من الشمسه و نیاز به توضیح نداره اگه بخواهیم به عملکرد تیم نگاه کنیم که در مجموع چنگی به دل نمی زنه اما یه دستاورد بسیار بزرگ داشتیم که جوان های ایرانی خودشونو با بزرگان مقایسه کردن و دیدن که به واقع چیزی کم ندارن. فعلا همه بیان بگن بابا آفرین بابا ایول شما ها خیلی خوبید یه دونه ایید نظیر ندارید اون روز که با این وضعیت در قهرمانی جهان دوباره به یه تیم آسیایی باختیم اونوقت حواسمون میاد سرجاش. آمریکا مارو برد فقط به خاطر سرویس و دریافت های عالی وتا زمانی که این دو زخم کهنه ما التیام پیدا نکنه نمی تونیم به سکوهای بالاتر برسیم این تیم حتما به بازنگری احتیاج داره فکرکنم در سال های اخیر ما تنها تیمی بودیم که همیشه ترکیب اصلی تیم ما از قبل مشخص بود و برای پیشرفت ما حتما به جایگزینی بازیکنان نیاز داریم لیگ جهانی امسال هم مثل چندین سال قبل به باد فنا رفت اما ای کاش حداقل ثمرش تحولی در ترکیب این تیم خسته و بی روحیه باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+2 # ستاره روشن 1397-03-28 20:36
بازیکن و مربی ارزشمند جناب ترکاشوند می گن: « می توانستیم با ۲ برد از آمریکا خارج شویم.» من که معتقدم بازی با روسیه رو هم می تونستیم ببریم و حتی بازی با برزیل رو. ژاپن که جای خودش رو داره. به استرالیا و آرژانتین هم نباید ست می دادیم، منتهی درد ما از این سر مربی یه. خود من تردید ندارم که اگه جناب ترکاشوند جای اون بودند هیچ کدوم از این اشتباهات بسیار مبتدیانه رو نمی کردند و ما با کمک این همه نیروی کارآمد الان جزو 6 تیم صعود کننده بودیم که تجربه باارزشی برای نوجوانان ما می شد. معروف سابقه این جور گاف هارو زیاد داره. سرمربی چرا نباید در چنین شرایط حساسی بیاردش بیرون؟ وادی در بدترین حالتش همین نتیجه رو می گرفت. چرا سر مربی ها باید در برابر معروف با تمام توانائی هائی که داره این قدر منفعل عمل کنن؟ جز ولاسکو که عکس العمل جدی نشون داد، دیگه همه شون به معروف باج دادند و معروف هر روز توی این رفتارهاش بدتر شد. یک بازیکن عصبی و پرخاشگر می تونه کل نظام یک تیم رو بریزه به هم. مخصوصا کاپیتان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
n.m
+5 # n.m 1397-03-29 12:12
ابه نقل از ستاره روشن:
بازیکن و مربی ارزشمند جناب ترکاشوند می گن: « می توانستیم با ۲ برد از آمریکا خارج شویم.» من که معتقدم بازی با روسیه رو هم می تونستیم ببریم و حتی بازی با برزیل رو. ژاپن که جای خودش رو داره. به استرالیا و آرژانتین هم نباید ست می دادیم، منتهی درد ما از این سر مربی یه. خود من تردید ندارم که اگه جناب ترکاشوند جای اون بودند هیچ کدوم از این اشتباهات بسیار مبتدیانه رو نمی کردند و ما با کمک این همه نیروی کارآمد الان جزو 6 تیم صعود کننده بودیم که تجربه باارزشی برای نوجوانان ما می شد. معروف سابقه این جور گاف هارو زیاد داره. سرمربی چرا نباید در چنین شرایط حساسی بیاردش بیرون؟ وادی در بدترین حالتش همین نتیجه رو می گرفت. چرا سر مربی ها باید در برابر معروف با تمام توانائی هائی که داره این قدر منفعل عمل کنن؟ جز ولاسکو که عکس العمل جدی نشون داد، دیگه همه شون به معروف باج دادند و معروف هر روز توی این رفتارهاش بدتر شد. یک بازیکن عصبی و پرخاشگر می تونه کل نظام یک تیم رو بریزه به هم. مخصوصا کاپیتان.

سلام اقای معروف عصبی و پرخاشگر نیست توی زمین پاسای به اون خوبی میده ولی بقیه خراب میکنن شما ام باشی عصبی میشی وتمرکزت از دست میدی معروف همیشه سعی میکنه به بچه های جوون روحیه بده ولی در عین حال تو بازی جدی واگه بچه ها بد عمل کنن ناراحت میشه بحرحال تیم ما بدون معروف کامل نیست وپاسور خیلی خوبین امیدوارم همیشه موفق باشن...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
+1 # حامد77 1397-03-30 00:28
به نقل از n.m:
ابه نقل از ستاره روشن:
بازیکن و مربی ارزشمند جناب ترکاشوند می گن: « می توانستیم با ۲ برد از آمریکا خارج شویم.» من که معتقدم بازی با روسیه رو هم می تونستیم ببریم و حتی بازی با برزیل رو. ژاپن که جای خودش رو داره. به استرالیا و آرژانتین هم نباید ست می دادیم، منتهی درد ما از این سر مربی یه. خود من تردید ندارم که اگه جناب ترکاشوند جای اون بودند هیچ کدوم از این اشتباهات بسیار مبتدیانه رو نمی کردند و ما با کمک این همه نیروی کارآمد الان جزو 6 تیم صعود کننده بودیم که تجربه باارزشی برای نوجوانان ما می شد. معروف سابقه این جور گاف هارو زیاد داره. سرمربی چرا نباید در چنین شرایط حساسی بیاردش بیرون؟ وادی در بدترین حالتش همین نتیجه رو می گرفت. چرا سر مربی ها باید در برابر معروف با تمام توانائی هائی که داره این قدر منفعل عمل کنن؟ جز ولاسکو که عکس العمل جدی نشون داد، دیگه همه شون به معروف باج دادند و معروف هر روز توی این رفتارهاش بدتر شد. یک بازیکن عصبی و پرخاشگر می تونه کل نظام یک تیم رو بریزه به هم. مخصوصا کاپیتان.

سلام اقای معروف عصبی و پرخاشگر نیست توی زمین پاسای به اون خوبی میده ولی بقیه خراب میکنن شما ام باشی عصبی میشی وتمرکزت از دست میدی معروف همیشه سعی میکنه به بچه های جوون روحیه بده ولی در عین حال تو بازی جدی واگه بچه ها بد عمل کنن ناراحت میشه بحرحال تیم ما بدون معروف کامل نیست وپاسور خیلی خوبین امیدوارم همیشه موفق باشن...

آقا من نمی دونم این جناب لویی یازدهم(جناب سعید معروف ملک الدوله) چه خصوصیتی دارن که این همه ایشونو از دیگر پاسورهای دنیا متمایز کرده نکته جالبی که در تیم ایران وجود داره اینه که معروف و موسوی تا دلتون بخواد می تونن گند بزنن به توپها و هیچ کس حق اعتراض نداره اما وای به حال کسی که دو سه تا توپ پشت سرهم خراب کنه این دو نفر چنان داد و هوار راه میندازن که انگار پدر اون بازیکنا هستن. دیگه لطفا این اخلاق حسنه شونو لاپوشونی نکنین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-1 # ستاره روشن 1397-03-30 10:33
به نقل از n.m:
ا[quote name="ستاره روشن"]بازیکن و مربی ارزشمند جناب ترکاشوند می گن: « می توانستیم با ۲ برد از آمریکا خارج شویم.» من که معتقدم بازی با روسیه رو هم می تونستیم ببریم و حتی بازی با برزیل رو. ژاپن که جای خودش رو داره. به استرالیا و آرژانتین هم نباید ست می دادیم، منتهی درد ما از این سر مربی یه. خود من تردید ندارم که اگه جناب ترکاشوند جای اون بودند هیچ کدوم از این اشتباهات بسیار مبتدیانه رو نمی کردند و ما با کمک این همه نیروی کارآمد الان جزو 6 تیم صعود کننده بودیم که تجربه باارزشی برای نوجوانان ما می شد. معروف سابقه این جور گاف هارو زیاد داره. سرمربی چرا نباید در چنین شرایط حساسی بیاردش بیرون؟ وادی در بدترین حالتش همین نتیجه رو می گرفت. چرا سر مربی ها باید در برابر معروف با تمام توانائی هائی که داره این قدر منفعل عمل کنن؟ جز ولاسکو که عکس العمل جدی نشون داد، دیگه همه شون به معروف باج دادند و معروف هر روز توی این رفتارهاش بدتر شد. یک بازیکن عصبی و پرخاشگر می تونه کل نظام یک تیم رو بریزه به هم. مخصوصا کاپیتان.

سلام اقای معروف عصبی و پرخاشگر نیست توی زمین پاسای به اون خوبی میده ولی بقیه خراب میکنن شما ام باشی عصبی میشی وتمرکزت از دست میدی معروف همیشه سعی میکنه به بچه های جوون روحیه بده ولی در عین حال تو بازی جدی واگه بچه ها بد عمل کنن ناراحت میشه بحرحال تیم ما بدون معروف کامل نیست وپاسور خیلی خوبین امیدوارم همیشه موفق باشن...[/quo


کسی منکر هوش و توان بالای معروف نیست، ولی کار مربی به دردبخور و فکور اینه که کنترل بازی و بازیکنان دستش باشه و وقتی بازیکنی داره فضارو ملتهب می کنه(اون هم ست پنجم!!! و جائی که خدائیش باید با اون همه توهینی که به تیم ما کرده بودند هر جوری که شده باید می بردیم و بچه ها هم داشتند این کار رو می کردند) اونو بیاره بیرون و آرومش کنه. کولاکوویچ ابدا متوجه این چیزها نیست. یا بلد نیست یا بی خیال این حرف هاست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره
+7 # ستاره 1397-03-28 11:43
سلام به بچه ها تیم خسته نباشیداگه معروف وشریفی ویکی از جوونا مثل کاظمی بودن میبردیم دیروز بی انگیزه بازی کردن کاش حداقل معروف تو زمین بود بهشون انگیزه بده اخه چرا رفت اه. هیچکی مثل اقای معروف نمیشه امیدوارم تو تهران مردم خوشحال کنن ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
n.m
+10 # n.m 1397-03-28 11:36
خسته نباشید والیبالیست های خوب کشور ولی کاش امریکا رو میبردیم بازی دیشب بدون معروف هیجان خاص خودش نداشت کاش معروف میومد همینطور شریفی بازیش خوب بود ولی واقعا یه ذره دیشب نسبت به قبل ضعیف بودن امیدوارم تو هفته پنجم از تمامی حریفا ببریم خسته نباشید خدا قوت میدونم خسته اید ولی ادامه بدید....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
+8 # ایرانی 1397-03-28 09:08
چرا از امریکا باختیم اونم اینقدر بد سه بر صفر!!!
خیلی ناراحتم این چه وضعیه چرا اینقدر نتایج ضعیفه؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+2 # امین فرزانه 1397-03-28 10:02
به نقل از ایرانی:
چرا از امریکا باختیم اونم اینقدر بد سه بر صفر!!!
خیلی ناراحتم این چه وضعیه چرا اینقدر نتایج ضعیفه؟؟؟




از امریکا که با تیم کاملش اومده بود اشکالی نداره. خدا رو شکر که لیاقت جوونا و نوجوونامون اثبات شد. از حالا به بعد باید یقه فدراسیون رو بگیریم که با این همه استعداد ناب چرا ه ژاپن و...باختیم؟ بی تردید با یک کوچینگ خوب جزو سه تیم اول بودیم. بچه ها اشکالی نداشتند و عـــــــــــالی بازی کردند. مشکل سر مربی یه که ما رو کشوند تا اینجا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
-13 # امین فرزانه 1397-03-28 05:08
بچه ها توی بازی با امریکا عــــــــــــــ ــــــــــالی بودند. این مسابقات نشون داد که توی جوان ها و نوجوان هامون چه پتانسیل بالائی داریم و اگر ازشون درست استفاده شده بود چقدر وضعیت بهتری داشتیم. از حالا به بعد وظیفه ما والیبال دوستان هست که محکم جلوی باندبازی ها بایستیم و فدراسیون رو وادار کنیم به جوونا میدان بده. یلی چقدر عالی بود. عبادی پور توی این سه بازی آخر سرفرازمون کرد. شفیعی خیلی خوبه . همین طور حضرت پور. امیدوارم میرزا جانپور توی لیگ ایتالیا تسلط به اعصابش رو یاد بگیره. زود هیجانزده می شه و خطا می کنه، و گر نه اسپک و سرویسش خیلی خوبه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیدامید.والی
+1 # امیدامید.والی 1397-03-28 04:52
خدالعنت کنه اونی که مربی تیم ملی والیبالو انتخاب کرده....
این چه مربی که اوردین،معلوم نیس چقد معنویات بجیب زدن این وسط
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
0 # ستاره روشن 1397-03-28 13:16
[quote name="امیدامید. والی"]خدالعنت کنه اونی که مربی تیم ملی والیبالو انتخاب کرده....
این چه مربی که اوردین،معلوم نیس چقد معنویات بجیب زدن این وسط[/

واقعا خدا لعنتشون کنه باندها و دلال های ورزشی مارو که چطور فرصت های اندک سرفرازی رو به رغم شایستگی این ملت ازش می گیرن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کاووس حاجیان
+11 # کاووس حاجیان 1397-03-28 02:40
بلندقامتان ایران افرین برشما امیدوارم که همیشه موفق باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پرویز سلیمی
+16 # پرویز سلیمی 1397-03-27 17:33
آفرین به مردان تیم ملی والیبال و فوتبال ملت ایران را خوشحال کردند امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و آفرین به مربی خوش فکر کیروش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مطهره برومند
+12 # مطهره برومند 1397-03-27 17:22
سلام وخسته نباشید به تیم ملی بازیمون با صربستان نسبت به لهستان ضعیف بود نمیدونم چرا هی سرویس خراب میکردن سعید معروفم حق داره عصبانی بشه واقعا یکم تو ست چهارم وپنجم ضعیف شده بودن وتمرکز نداشتن اخه چی میشد ببریم با لهستان عالی بودیم....امیدوا رم یه ذره تو سرویس زدناشون کار کنن تا به تیم حریف امتیاز ندن امیدوارم امشب خیلی عالی بازی کنیم امریکا خیلی حریف سختی نباید دیگه سرویس خراب کنن بحرحال خدا قوت وبه امید پیروزی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
-1 # امین فرزانه 1397-03-27 13:55
تنها راه چاره برای استفاده از این همه سرمایه باارزش و جوونای با استعداد اینه که یک بار برای همیشه فدراسیون دست از رفیق بازی و دلال بازی برداره و چهار تا آدم دلسوز و استخوان خرد کرده والیبال رو جمع کنه و تصمیم درستی بگیرن. این که نمی شه که هر چند سال یک بار تیم رو بدن دست یک بابائی که با نابلدی و چیزهای دیگری که نمی خوام واردش بشم گند بزنن به همه چی بره. کم حرص خوردیم سر نبردن معنوی نژاد و بردن زرینی و امثال اون؟ کم حرص خوردیم که امثال وادی و کریمی رو داشتیم و صرفا به دلیل اینکه معروف نمی خواست یک پاسور عالی رزروش باشه مهدوی رو بردیم که توی باشگاه خودش هم نیمکت نشین و رزرو ژیگالدو بود؟ کم از این رفیق بازی ها صدمه خوردیم؟ این مربی های عتیقه رو کی حقنه می کنه به والیبال ما؟ انصافا با یک کوچینگ درست الان جزو 5 تیم اول جدول نبودیم؟ کی قراره جواب این همه اعتماد و سرمایه ای رو که به باد می ره بده؟ آیا واقعا مربیان داخلی ما از کواچ و کولاکوویچ کمترن؟ منافع چه کسانی ایجاب می کنه که این تحفه هارو بیارن اینجا؟ اگه امثال ولاسکو بودند یک چیزی، ولی اینا کی هستند؟ کافیه چهار تا آدم نه چندان بلد بنشینن و فیلم های این مسابقات رو مرور کنن تا به عمق فاجعه کوچینگ این مربی پی ببرن. دانش خیلی زیادی نمی خواد. دست کم یکی به ما بگه چه خبره؟ توی بازی با صربستان با یک تعویض بموقع برده بودیم. به نظر میاد عمدی توی کاره، و گر نه چطور یک آدم مبتدی این رو می فهمه و بلانسبت کادر فنی نمی فهمه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+1 # امین فرزانه 1397-03-27 11:45
این بازی ها هر خاصیتی که نداشته باشه این خاصیت رو داره که ما رو از شر کسانی که تصور می کنن تیم ملی ارث پدریشون هست و بر اساس رابطه به جای ضابطه، هر عملکردی هم که داشته باشن سال های سال توی تیم ملی هستند و جوونا به رغم شایستگی های بالائی که دارند، باید حسرت بکشن خلاص می کنه. فقط نمی دونم فدراسیون والیبال کی می خواد به خودش بیاد و مثل نوجوونامون خود باوری پیدا کنه و هر 4 سال یک بار تیم ملی رو نده دست یک عده مربی خارجی ناکارآمد که این جور آبرومون رو ببرن. اگه ازاول مثل بازی با برزیل و لهستان و صربستان عمل می کردیم آیا جای ما رده 11 جدول بود؟ پیشکسوت ها و کارشناس ها رو برای یک بار هم که شده توی جمع های دورهمی خودتون راه بدین و به حرف هاشون گوش بدین. تا کی باید خسارت فامیل بازی و رفیق بازی شماهارو با عزت ملی و سرمایه ها و استعدادهای بی نظیر جوونامون بدیم؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-6 # ستاره روشن 1397-03-27 09:10
سلام دیشب هم بچه ها به رغم اینکه بازی رو واگذار کردند عالی بودند. کلاکویچ اگر از اولش این شکلی کوچ می کرد قطعا جزو پنج تا تیم اول بودیم. هر چند هنوز هم کوچینگش چنگی به دل نمی زنه و دیشب با دو سه تا تعویض بموقع میتونست بازی رو بگیره ولی باز هم از فاجعه هفته اول و دوم بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مطهره برومند
+21 # مطهره برومند 1397-03-26 11:36
افرین وخسته نباشید به بچه های تیم وتبریک هم به خاطر برد تیم ملی فوتبال تو اولین بازی جام جهانی وبرد عالی بلند قامتای خوب کشورمون مقابل تیم صدر نشین لهستان واقعا هم جوونامون خوب درخشیدن هم سعید معروف وعبادی پور خیلی عالی بازی کردن اگه ترکیب تیم تو بازی با صربستانم اینجوری باشه حتما میبریم واقعا خوشحالمون کردن افرین به جوونامون که بهمون نشون دادن توانایی واستعداد دارن امیدوارم امشب دوباره خوشحالمون کنن با ارزوی موفقیت برای شما تیم خوب والیبال
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
0 # حامد77 1397-03-26 11:20
اونایی که میگفتن اگه با جوونا بازی کنیم همه رو 3-0 میبازیم حالا چی شد دیدید تیم ما تنها چیزی که کم داشت انگیزه بود و به لطف انگیزه بالای جوونا این مهم به دست اومد ما هر زمان به جوونا اعتماد کنیم مطمئنا نتیجه شو میبینیم حیف نیست به این جوونا بگیم اگه شما بازی کنید میبازیم تیم های دیگه از جووناشون استفاده میکنن یه دو سه سالی طول میکشه تا به سطح قابل قبول برسن اما جوونای ما از الان در تمام زمینه ها مثل دریافت و به خصوص حمله روی تور دارن فوق العاده عمل میکنن به والیبال نباید از دیدگاه احساسی و هیجانی نگاه کرد و به خاطر چند بازیکن بی انگیزه تیمو فدا کرد والیبال بازی تفکرها و آنالیزهاست و مطمئن باشین بعداز این هم اگه از جوونای بااستعدادمون استفاده کنیم صد در صد نتیجه میگیریم.لطفا بی خود و بی جهت این جوونا رو مورد حمله قرار ندید که ما هروقت به این جوونا تکیه کردیم بر خلاف سه چهار بازیکن باتجربه پشت ما رو خالی نکردن. ولی خودمونیم دیشب و امروز صبح عجب روزایی بودن اصلا نفهمیدم چطور ساعت پنج صبح شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+2 # امین فرزانه 1397-03-26 10:34
از کرامات شیخ ما این است/ شیره را دید و گفت شیرین است!!! حضرت کولاکوویچ فرموده ان می شه به جوونا اعتماد کرد!!! ایشون بعد از عملکرد درخشان بچه ها مقابل لهستان خیـــــــــــــ ـــــــــــــــ ــلی کشف بزرگی فرموده اند. آدم چی بگه؟ اگه ازاولش درست مدیریت کرده بودی مرد حسابی ما الان ته جدول نبودیم که. از همه خوشمزه تر عملکرد رسانه هاست. برای گلی که مراکش خودش به خودش زده ببینین چه بساطی راه انداخته ان و چه راحت از کنار عملکرد حیرت آور بچه های والیبال که با غیرت و همتشون تیم صدر جدول رو اون هم سه بر صفر برده ان می گذرن. به این می گن عدالت رسانه ای!!! طوری نیست. صبر ما هواداران والیبال زیاده. اگه مربی به شجاعت کی روش داشتیم حالا می گفتم کجای جدول بودیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر سلیمی
-8 # ناصر سلیمی 1397-03-26 05:22
درود به ایران و ایرانی امروز در کل واسه ورزش کشورمون روز خوبی بود و هم تیم فوتبال و هم والیبال ما به پیروزی رسیدن یه خسته نباشید به همه ملی پوشامون میگم اما برد الانمون جلو لهستان وقتی تکمیل میشه که ما با امریکا و صربستانم خوب بازی کنیم و پیروز میدان باشیم توی این دوره لیگ ملت های والیبال ما دیدیم که هروقت از بچه های جوانمون استفاده شد ما روند بازیمون بهتر شد من تو پستها متاسفانه نظرهای بچه گانه ای رو دیدم که میگن اگه از جوانان استفاده بشه طرفدارا کم میشه و بازی افت میکنه اتفاقا اصلا اینجور نیست این جوونا با تیم نوجوانان ایران قهرمان جهان شدند فقط کافیه یکم میدون دیده و با تجربه بشن تا شما ببینید چقدر به تیم کمک میکنن همون بازی با برزیل کی فک میکرد ایران بتونه ۵ ست اونجوری با برزیل بازی کنه و دم آخر برزیل از سر شانسش پیروز شد و این بازی و نقطه قوت به خاطر حضور جوانان ما بود مثل همین امروز که جوان شایستمون آقای یلی به جای غفور بازی کرد و عالی در حد ستاره ظاهر شد چرا ما همش جوونامونو میچزونیم من این نوید رو میدم به مردم کشورم که با این پشوانه جوانی که ما داریم به شرط میدون دادن بهشون در آینده ای نه چندان دور تیم ایران بهترین تیم دنیا میشه البته نه با این مربی به نظر من بچه های تیممون واقعا خوبن مخصوصا سعید معروف و آقای یلی که امروز بازی کرد همینطور آقای توخته که اونم از تیم قهرمان نوجوانان اومد و همینطور غایب بزرگ تیم آقای معنوی نژاد افتخار ایران و اصفهان اما حیف این همه استعداد که به دست یه ئیچ مثل کلاکوویچ حروم بشه کلا این ئیچ ها به ورزش ما خیلی خیانت کردن نمیدونم کی وقتش میشه ما به خودمون اعتماد کنیم بهترین مربی رو داریم تو ایران منظورم آقای مصطفی کارخانس ولی میریم منت خارجیا رو میکشیم که اینجوری با انتخابا و چیدمان نادرست شیرازه تیممونو میپاشونن و تازه کلی هزینه هنگفت و بیخود و پول مفت رو میریزیم تو جیب این مربی تا شخصیت بازیکنای ما رو خراب کنه به نظر من اگه مصطفی کارخانه بیاد با این بچه ها ما تا چند سال بهترین تیم دنیا خواهیم بود زنده باد ایران و ایرانی امیدوارم مانا باشید در پناه یزدان بدرود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+2 # امین فرزانه 1397-03-26 12:25
به نقل از ناصر سلیمی:
درود به ایران و ایرانی امروز در کل واسه ورزش کشورمون روز خوبی بود و هم تیم فوتبال و هم والیبال ما به پیروزی رسیدن یه خسته نباشید به همه ملی پوشامون میگم اما برد الانمون جلو لهستان وقتی تکمیل میشه که ما با امریکا و صربستانم خوب بازی کنیم و پیروز میدان باشیم توی این دوره لیگ ملت های والیبال ما دیدیم که هروقت از بچه های جوانمون استفاده شد ما روند بازیمون بهتر شد من تو پستها متاسفانه نظرهای بچه گانه ای رو دیدم که میگن اگه از جوانان استفاده بشه طرفدارا کم میشه و بازی افت میکنه اتفاقا اصلا اینجور نیست این جوونا با تیم نوجوانان ایران قهرمان جهان شدند فقط کافیه یکم میدون دیده و با تجربه بشن تا شما ببینید چقدر به تیم کمک میکنن همون بازی با برزیل کی فک میکرد ایران بتونه ۵ ست اونجوری با برزیل بازی کنه و دم آخر برزیل از سر شانسش پیروز شد و این بازی و نقطه قوت به خاطر حضور جوانان ما بود مثل همین امروز که جوان شایستمون آقای یلی به جای غفور بازی کرد و عالی در حد ستاره ظاهر شد چرا ما همش جوونامونو میچزونیم من این نوید رو میدم به مردم کشورم که با این پشوانه جوانی که ما داریم به شرط میدون دادن بهشون در آینده ای نه چندان دور تیم ایران بهترین تیم دنیا میشه البته نه با این مربی به نظر من بچه های تیممون واقعا خوبن مخصوصا سعید معروف و آقای یلی که امروز بازی کرد همینطور آقای توخته که اونم از تیم قهرمان نوجوانان اومد و همینطور غایب بزرگ تیم آقای معنوی نژاد افتخار ایران و اصفهان اما حیف این همه استعداد که به دست یه ئیچ مثل کلاکوویچ حروم بشه کلا این ئیچ ها به ورزش ما خیلی خیانت کردن نمیدونم کی وقتش میشه ما به خودمون اعتماد کنیم بهترین مربی رو داریم تو ایران منظورم آقای مصطفی کارخانس ولی میریم منت خارجیا رو میکشیم که اینجوری با انتخابا و چیدمان نادرست شیرازه تیممونو میپاشونن و تازه کلی هزینه هنگفت و بیخود و پول مفت رو میریزیم تو جیب این مربی تا شخصیت بازیکنای ما رو خراب کنه به نظر من اگه مصطفی کارخانه بیاد با این بچه ها ما تا چند سال بهترین تیم دنیا خواهیم بود زنده باد ایران و ایرانی امیدوارم مانا باشید در پناه یزدان بدرود



در اینکه ما مربی های شایسته ای مثل استاد وکیلی ، جناب عطائی، جناب ترکاشوند و....داریم که تردیدی نیست، ولی مصطفی کارخانه با جمع کردن بازیکنان تیم ملی توی بانک سرمایه و قراردادهای نجومی در واقع همه شون رو ضایع کرد. محمد موسوی اگر به وقتش به یک لیگ خوب اروپائی رفته بود، الان یک فوق ستاره بود. عبادی پور زرنگی کرد و زود رفت لهستان، ولی بقیه موندند و توی بازی های بانک بازی و پول بازی ضایع شدند. یکی از خوش شانسی های لیگ ما انحلال تیم بانک سرمایه است. کاش زودتر این اتفاق افتاده بود تا این بچه ها به خاطر پول بیشتر، آینده و اعتبار خودشون رو نابود نمی کردند. بی تردید با اعتماد به خودمون می تونیم بهتر نتیجه بگیریم. به نظر من هر مربی داخلی ای جای کولاکوویچ بود بهتر کوچینگ می کرد. عملکردش فاجعه بود واقعا. مربی خارجی مگر درجه یک باشه. کمتر از اون هدر دادن زمان و سرمایه است. کاری که بعد از ولاسکو کردیم و چوبش رو هم خوردیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+5 # ستاره روشن 1397-03-26 05:00
چی بگه آدم؟ تیم صدر جدول(لهستان) رو سه هیچ ببری و اون وقت با ندانم کاری و ترس و حرف گوش نکردن، تیم به این خوبی رو ببری رده یازده جدول!!!!!!!!! عبادی پور باز همون عبادی پور لیگ لهستان شده بود. دستش درد نکنه. مهم ترین عامل برد ما توی بازی با لهستان بود. خدا کنه باز نزنه به سر مربی ارنج عوض کنه و بتونیم با همین ترکیب، باقی بازی هارو هم ببریم و جای شایسته مون رو توی جدول پیدا کنیم. دم این جوونای باغیرت گرم. امشب شادمون کردند با این برد شایسته و بدون اما و اگر.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
0 # مروارید 1397-03-25 11:39
سلام یه سوال داشتم بازی امشب با لهستان از کدوم شبکه پخش میشه یا نمیشه ممنون میشم جواب بدید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ارزو
+9 # ارزو 1397-03-24 21:50
دم بچه ها گرم امیدوارم شنبه بازی خوبی با تیم قوی صربستان داشته باشن واقعا زحمت میکشن ممنون همتون عالید.شما بهترینیددد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+1 # ستاره روشن 1397-03-24 14:27
این حرف رو عبادی پور زده: «من از سال گذشته تا امروز تنها سه روز استراحت داشتم و در تمامی این مدت از مسابقات لیگ جهانی در مسابقات انتخابی جهان در اردبیل شرکت کردم و بعد جام قهرمانان و سپس راهی لهستان شدم. بعد از یک استراحت سه روزه به تمرینات تیم ملی پیوستم و واقعا خسته ام. بد نیست منتقدان به عملکردِ من و همبازیانم، ما را بیشتر درک کنند .» ما هم که همین رو می گیم. یک مربی ناشی چرا باید موضوع به این سادگی رو درک نکنه و یک بازیکن باغیرت رو این طور بده دم گاز منتقدان؟؟ تفاوت بسیار زیاد بازی های لهستان عبادی پور با بازی های حالاش هیچ دلیل جز خستگی نداره. چرا باید یک بازیکن خسته رو بذاره توی زمین و ضایعش کنه. تمام داد و هوار ما طرفداران والیبال اینه که چرا ازاین همه ذخیره های خوب بموقعش استفاده نمی شه. جز اینکه تیم ملی ما شده دوره کارآموزی یک مشت مربی خارجی نابلد؟ ما بعد از ولاسکو دیگه پیش نرفتیم. چهارم شدن ما توی بازی های قاره ها هم به دلیل حضور نداشتن بازیکنان اصلی تیم ها بود. اگر یک فکر عاجل و سریع برای این مربی نکنیم، مطمئنا به زودی از پس ژاپن هم بر نخواهیم آمد چه رسد به تیم های اروپائی. این تیم فقط و فقط داره چوب کوچینگ غلط و افتضاح این آقارو می خوره. ایشون هیچ شناختی از بازیکن ها و توانائی هاشون نداره و ظاهرا گوش هم به حرف دستیارهاش نمی ده، و گر نه اکبری چطور متوجه نمی شه که عبادی پور داره از زر خستگی از پا در میاد. فاصله ای بین اتمام لیگ سنگین لهستان با شروع این بازی ها نبود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
0 # حامد77 1397-03-24 13:08
به نقل از مروارید:
به نقل از حامد۷۷:
خیلی ببخشید شما که اینهمه به تیم ملی افتخار می کنید میشه بفرمایین این سعید معروفی که می فرمایین بهترین پاسور جهانه در کدام مسابقات جهانی تونسته در رتبه اول پاسورها قرار بگیره. شمایی که میگید این همه به تیم ملی افتخار میکنید بهتر نیست بجای متمدن نشان دادن خودتون فکر کنید که اگه اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ اتفاق افتاد برای والیبال اتفاق بیفته چه افتضاحی به بار میاد. ما همیشه در تک پست ها جزو نفرات برتر نبودیم اما در کار تیمی فوق العاده بودیم که ظاهرا این خصوصیت ما به باد فنا رفته. در دو سه سال اخیر ما هیچ عملکردی از والیبال ندیدیم حتی اون مدالی هم که به دست آمد قبول کنیم که تیم های حاضر هیچ کدام یا باتیم اصلی نیومده بودن مثل ایتالیا و فرانسه یا اصلا درحد تیم نبودن مثل ژاپن که البته الان اونا باید به ما بگن که ما تیم نیستیم و یا تیم قوی بودن مثل برزیل که به اونا باختیم. اصولا ورزشکارای ما جنبه ندارن همین که یه ذره مشهور می شن خودشونو گم میکنن.

من اگه بازیکنا ببازن ناراحت نمیشم چون میدونم واقعا زحمت میکشن سعید معروفم واقعا بازیش خوبه حتی مربی های امریکایی وخارجی ام اون تایید کردن من فقط تشویقشون میکنم وبه کارشون ایمان دارم چون طرفدار ایرانم وتیم ملی والیبال

من هم نگفتم وقتی میبازن ناراحت میشم مثلا بازی ما در لیگ جهانی 2013 برابر ایتالیا در بازی دوم یا بازی ما در برابر لهستان در قهرمانی جهان 2014 همه بازی های فوق العاده ای بودن که در اذهانمون مونده اما وقتی در حد یک تیم درجه دو آسیایی بازی می کنن اونوقته که صدای اعتراض ها بلند میشه که این تیم چه بلایی سرش اومده و چرا هیچ کاری در طول این سال ها برای بهبودش مخصوصا با اون بازی های درخشان در المپیک که نقطه عطف بدبختی ما بود انجام نشده در مورد تعریف مربی های خارجی از معروف نه به جان اسپراو نیازی هست نه به مربی های ایرانی بهتره به حرف هایی که آلکنو در زمان حضور نیم فصلی معروف در زنیت مربی او بود توجه کرد در ضمن هیچ کسی در اینجا دشمن ایران و ایرانی نیست و اگه اعتراضی صورت می گیره به خاطر رشد و تعالی این والیباله چون هیچ کسی با آفرین و صدآفرین به جایی نرسیده بلکه با تلاش و پوشاندن نقاط ضعفش تونسته به موفقیت برسه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید11
-1 # سعید11 1397-03-24 11:06
سلام یه سوال داشتم ساعت های نوشته شده برای ایران یا ساعت کشور میزبان؟ لطفا جواب بدید ممنون.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی احمدی
+6 # علی احمدی 1397-03-25 11:28
ساعت ها به وقت ایرانه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Mohiole
+5 # Mohiole 1397-03-23 16:37
ایرانی ها در مقابل برزیل خوب بازی کردند ولی امسال ایران در برابر سال های قبل خیلی ضعیف بازی کرد انشاالاه ایرانی بتوانند در شهریور ماه عالی بازی کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Mohiole
-13 # Mohiole 1397-03-23 16:35
واقا بد بازی کردند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Mohiole
-6 # Mohiole 1397-03-23 16:34
بچه ها جوان ایران در برابر برزیل خیلی خوب بازی کردند ولی امسال ایرانرخیلی ضعیف شد انشالاه در شهریور ماه که بازی ها دوباره آغاز می شوند نتایج خوبی کسب کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مرواید
+6 # مرواید 1397-03-23 13:16
دمتون گرم عالید!موفق باشید تو هفته چهارم ولی کاش ساعت ها روتغییر بدن اخه 3 شب کی والیبال میبینه باید ساعت هماهنگی بذارن به فکر ایرانیا هم باشن خب.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد۷۷
0 # حامد۷۷ 1397-03-23 18:39
خیلی ببخشید شما که اینهمه به تیم ملی افتخار می کنید میشه بفرمایین این سعید معروفی که می فرمایین بهترین پاسور جهانه در کدام مسابقات جهانی تونسته در رتبه اول پاسورها قرار بگیره. شمایی که میگید این همه به تیم ملی افتخار میکنید بهتر نیست بجای متمدن نشان دادن خودتون فکر کنید که اگه اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ اتفاق افتاد برای والیبال اتفاق بیفته چه افتضاحی به بار میاد. ما همیشه در تک پست ها جزو نفرات برتر نبودیم اما در کار تیمی فوق العاده بودیم که ظاهرا این خصوصیت ما به باد فنا رفته. در دو سه سال اخیر ما هیچ عملکردی از والیبال ندیدیم حتی اون مدالی هم که به دست آمد قبول کنیم که تیم های حاضر هیچ کدام یا باتیم اصلی نیومده بودن مثل ایتالیا و فرانسه یا اصلا درحد تیم نبودن مثل ژاپن که البته الان اونا باید به ما بگن که ما تیم نیستیم و یا تیم قوی بودن مثل برزیل که به اونا باختیم. اصولا ورزشکارای ما جنبه ندارن همین که یه ذره مشهور می شن خودشونو گم میکنن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
-1 # مروارید 1397-03-24 00:16
به نقل از حامد۷۷:
خیلی ببخشید شما که اینهمه به تیم ملی افتخار می کنید میشه بفرمایین این سعید معروفی که می فرمایین بهترین پاسور جهانه در کدام مسابقات جهانی تونسته در رتبه اول پاسورها قرار بگیره. شمایی که میگید این همه به تیم ملی افتخار میکنید بهتر نیست بجای متمدن نشان دادن خودتون فکر کنید که اگه اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ اتفاق افتاد برای والیبال اتفاق بیفته چه افتضاحی به بار میاد. ما همیشه در تک پست ها جزو نفرات برتر نبودیم اما در کار تیمی فوق العاده بودیم که ظاهرا این خصوصیت ما به باد فنا رفته. در دو سه سال اخیر ما هیچ عملکردی از والیبال ندیدیم حتی اون مدالی هم که به دست آمد قبول کنیم که تیم های حاضر هیچ کدام یا باتیم اصلی نیومده بودن مثل ایتالیا و فرانسه یا اصلا درحد تیم نبودن مثل ژاپن که البته الان اونا باید به ما بگن که ما تیم نیستیم و یا تیم قوی بودن مثل برزیل که به اونا باختیم. اصولا ورزشکارای ما جنبه ندارن همین که یه ذره مشهور می شن خودشونو گم میکنن.

من اگه بازیکنا ببازن ناراحت نمیشم چون میدونم واقعا زحمت میکشن سعید معروفم واقعا بازیش خوبه حتی مربی های امریکایی وخارجی ام اون تایید کردن من فقط تشویقشون میکنم وبه کارشون ایمان دارم چون طرفدار ایرانم وتیم ملی والیبال
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره
+1 # ستاره 1397-03-22 23:17
بچه ها مقابل برزیل وروسیه عالی بودن با آرزوی موفقیت برای تیم.شما ها به جای اعتراض از بچه های تیم هدایت کنید ممنون به نظرم بچه های جوون اصلا نباید بیان زمین چون سریع میبازیم تیممون الان عالی بازیکنایی مثل سعید معروف کجا پیدا میشه امیداورم تو تهران نتیجه ی خوبی ببینیم ومردم خوشحال شن خدا قوت واحسنت به تک تک شما والیبالیست های خوب کشور.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
+2 # مروارید 1397-03-22 21:59
سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازیکنان تیم ملی بازی شما مقابل برزیل وروسیه عالی بود امیدوارم در هفته چهارم هم موفق بشین.به نظرم اگه بازیکنای جوون بیان تو زمین هم طرفدارا صفر میشه هم سریع میبازیم مردم بازی بازیکنای فعلی رو دوست دارن .همینطور امیدوارم بجای این همه اعتراض یکم از تیم حمایت کنید.امیدوارم توتهران که باری میکنین موفق باشین ومردم خوشحال کنین ممنون وارزوی موفقیت برای تیم ملی عزیز ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
n.m
+4 # n.m 1397-03-22 16:32
بچه ها واقعا عالین ممنونم همتون عالی بازی میکنید امیدوارن تو هفته چهارم عالی تر بازی کنید لطفا هی تو دیدگاهاتون اعتراض نکنید بلکه حمایت کنید چقد اعتراض!!!!تشکر.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+1 # ستاره روشن 1397-03-22 16:23
آخه به این هم می گن سرمربی؟ توی بازی با برزیل چون مطمئن بود تیم می بازه جوونارو گذاشت و اون نتیجه عالی رو گرفت و گذاشت به حساب خودش. یکی نیست ازش بپرسه تو اگه واقعا از جوونا شناخت داری چرا جرئت نکردی توی بازی با چین با ده پوئن اختالاف ازشون استفاده کنی؟بعد میاد توی بازی با روسیه که صد مرتبه از برزیل ضعیف تره همون ترکیب اولیه رو می ذاره. خیلی عجیبه!!!!!!!! چرا از ترکیبی که خوب جواب داد استفاده نکرد؟ اگر قراره هی عبادی پور بزنه کف دفاع و سروهاش رو بزنه اوت، دست کم یک جوون رو بیار که فوقش همین قدر بد بازی کنه. بسیار مربی نابلد و ترسوئیه. حیف از اون همه بازیکن خوب که استاد وکیلی درست کرده داده دست این. مطمئنم توی بازی های آینده هم باز یلی و مجرد و ... رو نیمکت نشین می کنه و با همون عتیقه ها قبلی کل بازی هارو می بازیم. خدا کنه از کره نخوریم لااقل و نیفتیم ته جدول. اشتباهاتی که هر سال تکرار می شن و فقط خفت و خواریش می مونه واسه ما. شرم آوره به خدا. اون از لیگ مون این هم از بازی های جهانی . نذر داریم کلی پول بدیم به مربی های درجه ده دنیا. به خدا اکبری با همه ایرادهاش بهتر کوچ می کرد این تیم رو. این سرمربی کلا مرخصه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
+3 # امین فرزانه 1397-03-22 16:12
کاش بودید و این کوچینگ افتضاح رو که تیم ما رو برد ته جدول نقد می کردید. جاتون واقعا خالی یه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر نعمت پور
+3 # ناصر نعمت پور 1397-03-22 13:54
با سلام....باید بگم که بازی ایران....روسیه را ما به مربی تیم وکادر فنی باختیم ...چرا...آقای کلاکوویچ نیمکت ذخیره هارا نمیدونم برای چی برده....اگر ایشون ارنج بازی با برزیل را مقابل روسیه گذاشته بود قطعا ما روسیه را برده بودیم......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
0 # مروارید 1397-03-21 21:49
سلام به نظر من بچه ها تیم عالین بعضی از دوستان میگن که بازیکنای جدید وجوون بیان زمین چرا؟اگه تو زمین بازیکنانی مثل سعید معروف که بهترین پاسور جهان نباشه بچه تازه واردا باشن؟ واقعا که!شما باید به همچین بازیکنانی افتخار کنین نه بدگویی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضازاده
-12 # رضازاده 1397-03-21 21:02
ای کاش از جوان‌ترها بیشتر استفاده میشد .. تا هم این بچها رو محک میزدیم برای جام جهانی ... هم اگه از امثال تیم ژاپن می باختیم.. لا اقل چیزی رو از دست نمی دادیم و حرمت تیم ملی حفض میشد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم
+2 # مریم 1397-03-24 01:42
بهتره شما اول بری ادبیاتتو تقویت کنی که حفظ رو حفض ننویسی. بعد اظهار نظر کن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بهمن
-12 # بهمن 1397-03-21 19:15
بچه ها همه خوب بودن فقط مربي اگر از جوانها بيشتر استفاده كنه نتيجه بهتري ميگيره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پریا لطیفی
0 # پریا لطیفی 1397-03-21 18:33
واقعا بازی بچه‌ها در مقابل روسیه خوب بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد۷۷
-2 # حامد۷۷ 1397-03-21 15:30
دیگه نمی دونم به این بازیا بخندم یا گریه کنم. تو جهان عرف اینه که کم تجربه ها از باتجربه ها یاد می گیرن اما توی کشور ما باتجربه ها چیزی ندارن که به کم تجربه ها یاد بدن چون باتجربگی یعنی بعد از امتیاز ۲۰ بازی رو در آوردن که اتفاقا ما توی این بخش واسه خودمون استادی هستیم. فقط خدا خدا می کنم قبل از اینکه این باتجربه های عزیز گند بزنن به استعداد جوان ها سریع تر از تیم ملی خداحافظی کنن چون اینا مثل ویروس هایی هستند که می تونن استعدادهای یک کشور رو نابود کنن. فقط تهرانی های عزیز جون هرکی دوست دارین توی مسابقات تهران پاتونو توی ورزشگاه نذارین تا بلکه غیرت نداشته شون کمی به درد بیاد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
0 # مروارید 1397-03-22 15:50
به نظر من بازیکنا خیلی خوبم بازی کردن در مقابل برزیل واقعا عالی بازی کردن تیم ایران با این بازیکنا کامل میشه نمیدونم چرا هی میگید بد بازی کردن بازیکنای جوون هم اصلا خوب نیستن اگه بیان تو زمین سریع میبازیم ما الان بهترین بازیکنا رو داریم مثل محمد موسوی معروف واقعا خیلی زحمت میکشن و واقعا ازشون ممنونیم دمشون گرم امیدوارم تو تهران بهترین بازی ها رو داشته باشیم ومردم خوشحال شن...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم پاکدل
0 # مریم پاکدل 1397-03-22 16:15
به نقل از حامد۷۷:
دیگه نمی دونم به این بازیا بخندم یا گریه کنم. تو جهان عرف اینه که کم تجربه ها از باتجربه ها یاد می گیرن اما توی کشور ما باتجربه ها چیزی ندارن که به کم تجربه ها یاد بدن چون باتجربگی یعنی بعد از امتیاز ۲۰ بازی رو در آوردن که اتفاقا ما توی این بخش واسه خودمون استادی هستیم. فقط خدا خدا می کنم قبل از اینکه این باتجربه های عزیز گند بزنن به استعداد جوان ها سریع تر از تیم ملی خداحافظی کنن چون اینا مثل ویروس هایی هستند که می تونن استعدادهای یک کشور رو نابود کنن. فقط تهرانی های عزیز جون هرکی دوست دارین توی مسابقات تهران پاتونو توی ورزشگاه نذارین تا بلکه غیرت نداشته شون کمی به درد بیاد.

به نظر من بازیکنا خیلی خوب در مقابل روسیه وبرزیل بازی کردن وعالی هستن نمیدونم چرا هی تاکید دارید بازیکنای جوون بیان زمین ومیگید بچه ها بد بازی میکنن.اگه بگید چینی ها بعد بازی میکنن ولیاقت ندارن اره ولی واقعا بچه های تیم همشون خوب بازی کردن وزحمت کشیدن بازیکنای جوون هم اگه بیان زمین سریع میبازیم بازیکنای الانمون مگه چشونه!سعید معروف که بهترین پاسور قائمی که سرویساش عالی بچه های دیگم همینطور واقعا دمشون گرم خیلی زحمت میکشن امیدوارم تو تهران بهترین بازی روداشته باشن ومردم رو خوشحال کنن واقعا ممنون وامیدوارم موفق شن...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
0 # حامد77 1397-03-23 20:50
مثل اینکه شما بازی ایتالیا و برزیلو خوب ندیدین که ما در بازی با ایتالیا و بازی با برزیل جوون هامون چقدر درخشیدن. الان که میگین چرا جوونا پس بذارید بگم چرا اولا تمام جوون هایی که الان در تیم ملی حاضرند سرویس پرشی میزنند شاید خطا داشته باشن اما بعد یکی دو سال در این زمینه بسیار پیشرفت خواهند کرد دوما روحیه ای که این جوونا برای ادامه بازی دارن به هیچ وجه در قدیمی ها دیده نمی شه که این موضوع در بازی با کانادا کاملا نمود پیدا کرد سوما اگه قراره بازیکن جوون رو بیاریم و بازیشون ندیم مگه دیوانه ایم که اونا رو به تیم ملی دعوت کنیم. اما علت هایی که از نظر من باید معروف و موسوی و میرزاجانپور و غفور از تیم ملی برن اولا این افراد بعد از گذشت پنج شش سال هیچ تغییری در سطح توانایی هاشون دیده نشده دوما این افراد تیم ملی رو ارث پدریشون میدونن و کلا ول کن هم نیستن البته از این حیث به یکی از مسئولین نظام هم شبیه هستن که همه مردم ایشونو میشناسن سوما این افراد سراسر اشکال هستند خدایی این سرویس های غفور یعنی چی خدایی این دریافت های میرزاجانپور یعنی چی اینقدر که از معروف تعریف میکنن بهتره شما رو به حرف آلکنوی مشهور ارجاع بدم که گفت معروف در ایران ستاره ست اما در لیگ روسیه در حد یک بازیکن معمولیه پس خواهشا به جای تعصب کورکورانه و احساسات شکننده کمی با تامل و دوراندیشی به این قضیه نگاه کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم پاکدل
0 # مریم پاکدل 1397-03-25 12:59
به نقل از حامد77:
مثل اینکه شما بازی ایتالیا و برزیلو خوب ندیدین که ما در بازی با ایتالیا و بازی با برزیل جوون هامون چقدر درخشیدن. الان که میگین چرا جوونا پس بذارید بگم چرا اولا تمام جوون هایی که الان در تیم ملی حاضرند سرویس پرشی میزنند شاید خطا داشته باشن اما بعد یکی دو سال در این زمینه بسیار پیشرفت خواهند کرد دوما روحیه ای که این جوونا برای ادامه بازی دارن به هیچ وجه در قدیمی ها دیده نمی شه که این موضوع در بازی با کانادا کاملا نمود پیدا کرد سوما اگه قراره بازیکن جوون رو بیاریم و بازیشون ندیم مگه دیوانه ایم که اونا رو به تیم ملی دعوت کنیم. اما علت هایی که از نظر من باید معروف و موسوی و میرزاجانپور و غفور از تیم ملی برن اولا این افراد بعد از گذشت پنج شش سال هیچ تغییری در سطح

توانایی هاشون دیده نشده دوما این افراد تیم ملی رو ارث پدریشون میدونن و کلا ول کن هم نیستن البته از این حیث به یکی از مسئولین نظام هم شبیه هستن که همه مردم ایشونو میشناسن سوما این افراد سراسر اشکال هستند خدایی این سرویس های غفور یعنی چی خدایی این دریافت های میرزاجانپور یعنی چی اینقدر که از معروف تعریف میکنن بهتره شما رو به حرف آلکنوی مشهور ارجاع بدم که گفت معروف در ایران ستاره ست اما در لیگ روسیه در حد یک بازیکن معمولیه پس خواهشا به جای تعصب کورکورانه و احساسات شکننده کمی با تامل و دوراندیشی به این قضیه نگاه کنیم.

من موفقم که بازیکنای جدید وجوون هم استعداد هاشون خوب وخودشون خوب نشون دادن ولی به این معنا نیست که بازیکنای فعلی همه برن واونا بیان زمین بعدشم اگه سعید معروف ومحمد موسوی وغفور برن مردم ناراحت میشن چون خیلی طرفدار دارن امیر غفور هم خیلی بد بازی نمیکنه شاید فقط تو یه بازی بد عمل کرد ولی بازیکنا نشون دادن قدرت مقابله با برزیل وامثال اونا رو دارن سعید معروفم مغز خلاقی داره وبرعکس همه تو دفاع سعی میکنه هوشمندانه عمل کنه وهمه رو غافلگیر میکنه محمد موسوی ام تو دفاع خیلی خوب واسپکاش برا ایران امتیاز میاره پس چرا شما میگید باید جایگزین شن؟؟من هم سعی میکنم فقط واقعیت بگم اینل خیلی واضحن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مروارید
+2 # مروارید 1397-03-22 17:51
به نقل از حامد۷۷:
دیگه نمی دونم به این بازیا بخندم یا گریه کنم. تو جهان عرف اینه که کم تجربه ها از باتجربه ها یاد می گیرن اما توی کشور ما باتجربه ها چیزی ندارن که به کم تجربه ها یاد بدن چون باتجربگی یعنی بعد از امتیاز ۲۰ بازی رو در آوردن که اتفاقا ما توی این بخش واسه خودمون استادی هستیم. فقط خدا خدا می کنم قبل از اینکه این باتجربه های عزیز گند بزنن به استعداد جوان ها سریع تر از تیم ملی خداحافظی کنن چون اینا مثل ویروس هایی هستند که می تونن استعدادهای یک کشور رو نابود کنن. فقط تهرانی های عزیز جون هرکی دوست دارین توی مسابقات تهران پاتونو توی ورزشگاه نذارین تا بلکه غیرت نداشته شون کمی به درد بیاد.

به نقل از حامد۷۷:
دیگه نمی دونم به این بازیا بخندم یا گریه کنم. تو جهان عرف اینه که کم تجربه ها از باتجربه ها یاد می گیرن اما توی کشور ما باتجربه ها چیزی ندارن که به کم تجربه ها یاد بدن چون باتجربگی یعنی بعد از امتیاز ۲۰ بازی رو در آوردن که اتفاقا ما توی این بخش واسه خودمون استادی هستیم. فقط خدا خدا می کنم قبل از اینکه این باتجربه های عزیز گند بزنن به استعداد جوان ها سریع تر از تیم ملی خداحافظی کنن چون اینا مثل ویروس هایی هستند که می تونن استعدادهای یک کشور رو نابود کنن. فقط تهرانی های عزیز جون هرکی دوست دارین توی مسابقات تهران پاتونو توی ورزشگاه نذارین تا بلکه غیرت نداشته شون کمی به درد بیاد.

به نظر من بچه های تیم خیلی عالی مقابل روسیه وبرزیل بازی کردن خسته نباشن به نظر من بازیکنای جوون اصلا خوب نیستن که بیان زمین بازی دستشون نیومده چرا هی میگید بازیکنای جدید بیان زمین بازیکنایی که الان هستن عالین مخصوصا معروف وموسوی .ولی همه خوبن وزحمت میکشن برای سربلندی ایران.شما ها ام هی اعتراض نکنید وبه جاش یکم از بچه های تیم حمایت کنید.امیداورم تو هفته چهارم تو تهران بهترین بازی ها رو داشته باشیم وارزوی موفقیت برای تک تک بچه های تیم ملی والیبال ایران....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Mohammad reza
+1 # Mohammad reza 1397-03-21 13:32
این کلا کویچ ابلهه وقتی برزیل تونسته ۱-۳روسیه را ببره وقتی ما از برزیل ۲_۳باختیم اگه مثل بازی برزیل بازیکنان جوان تر میاورد ۱۰۰/ ما میتونستیم ببریم یعنی کلاکویچ اینو نفهمیه من ولی نمی دونم غفور چرا امسال هم انتخاب شدهه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد77
-2 # حامد77 1397-03-23 20:53
احسنت یه نفر اگه برای اینا جواب قانع کننده داشته باشه من دیگه کلا دست از اعتراض به این وضع برمی دارم علی اخصوص غفور با اون سرویس ها و اسپک های گرانقدرش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین احمدی
-3 # امین احمدی 1397-03-20 22:58
سبب باخت مربی بود غفور و مرندی در حد اندازه این بازی نبودن اما همچنان بازی میکردن اصلا تعویض نمیکرد احتمالا از غفور پول گرفته بود لعنت بر کولاکوویچ احمق
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین77
-1 # امین77 1397-03-20 22:55
کولاکوویچ مثل اینکه دوست داشت ببازیم تیم معمولی روسیه رو 3 یک باخیتم غفور و مرندی بی خاصیت رو گذاشت و خیلی از بازیکنان خوب رو بازی نداد معلوم بود برای باخت اومده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حمید خواجه
-1 # حمید خواجه 1397-03-20 21:03
باسلام لطفا به مربی تذکر بدین که اقای قایمی بدرد جرز لای دیوار نمیخوره تا برسه به تیم والیبال والله ای اقا توان جسمی نداره اسبکاش ازاسبک بچه کوچک کمتره لطفا پیام رسانی کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
+4 # رضا 1397-03-22 09:50
بازیکنان تیم ملی کسانی هستند که پیراهن ملی کشورمان را به تن می کنند باید به آنها شخصیت داد نه آنکه شخصیتشان را له کرد یادمان باشد تختی به دلیل شخصیتش زبانزد بود پس احترام و مردانگی از برد و باخت مهمتر است عزت و دوست داشتن از برد بالاتر است سطح والیبال ایران نسبت به قبل بالاتر رفته و این یک افتخار است پس به بازیکنان تیم هم افتخار کنیم تا خودمان هم لذت ببریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+1 # ستاره روشن 1397-03-24 20:09
به نقل از رضا:
بازیکنان تیم ملی کسانی هستند که پیراهن ملی کشورمان را به تن می کنند باید به آنها شخصیت داد نه آنکه شخصیتشان را له کرد یادمان باشد تختی به دلیل شخصیتش زبانزد بود پس احترام و مردانگی از برد و باخت مهمتر است عزت و دوست داشتن از برد بالاتر است سطح والیبال ایران نسبت به قبل بالاتر رفته و این یک افتخار است پس به بازیکنان تیم هم افتخار کنیم تا خودمان هم لذت ببریم


مقایسه بازیکنانی که پارسال با هم تبانی کردند که توی دور مقدماتی ببازن تا بیان برن برای بازی های باشگاه های آسیا با امثال تختی و موحد که با دست و پا و کتف در رفته می رفتند و کشتی می گرفتند خیـــــــــــــ ــــــلی مضحکه. چیزی که برای این بچه ها مهم نیست سرافرازی و غرور ملی. البته امسال که دارن به این کوچینگ مزخرف می بازن. تقصیری هم ندارن. عبادی پور داره از زور خستگی غش می کنه و باز این بلاتشبیه سر مربی دست از سرش بر نمی داره. هم تیم رو ضایع می کنه هم این بازیکن خوش آتیه باغیرت رو.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صادق
-4 # صادق 1397-03-20 20:50
زنگ تفریح خوبی بودیم تو این مسابقات کلن هر تیمی که میخاست وضعیتش تو جدول خوب بشه رو هیکل تیم ایران یه حساب سه امتیازی تضمینی باز کرد صعود به عقبمون عالیه واقعا فقط موندم چرا نباید بچه های 18 19 سالمون که اینقدر عالین مخصوصا جلو برزیل رو نیمکت این به درد نخورای با تجربه بیان ابروی والیبالمون ببرن تو دنیا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پژمان
0 # پژمان 1397-03-20 13:47
روسیه رو ۳_۰می بریم میبینی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حمیدرضا ضیائی فر
+4 # حمیدرضا ضیائی فر 1397-03-20 13:03
سلام ایشالا روسیه را امروز میبریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر همایون فرد
+5 # ناصر همایون فرد 1397-03-20 12:26
بازی مقابل برزیل یکی از بهترین بازیها بود در ست پنجم بازیکنان با تجربه و آماده( از نظربدنی) باید از اول ست بکار گرفته میشد ضمنا پاس دوبله خیلی کم استفاده میشه! در حالیکه بچه های ما شگرد دارین این حرکت رو!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدنوری
+6 # محمدنوری 1397-03-20 12:11
بازی ایران مقابل برزیل خیلی عالی بود.
امادر(ست) 5تیم خیلی برزیل را دست کم گرفت.
ایشالله مقابل آمریکا-لهستان وصربستان برنده بازی باشید.
خد ا پشت پناهتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رومینا
+13 # رومینا 1397-03-20 11:45
خیلی عالی با برزیل بازی کردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
mm
+14 # mm 1397-03-20 07:08
سلام خسته نباشید به بچه هاتیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد از دانمارک
-2 # محمد از دانمارک 1397-03-20 06:00
چقدر حرص خوردیم از دست موسوی. به محض رفتنش تیم جون گرفت. این جوونها قائمی و معروف رو هم راه انداختن. کاش از اول میاوردنشون. امروز عالی بودن مقابل برزیل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+1 # ستاره روشن 1397-03-22 18:08
به نقل از محمد از دانمارک:
چقدر حرص خوردیم از دست موسوی. به محض رفتنش تیم جون گرفت. این جوونها قائمی و معروف رو هم راه انداختن. کاش از اول میاوردنشون. امروز عالی بودن مقابل برزیل




کاملا موافقم. معروف انگار با اومدن جوونا جون گرفت. قائمی هم توی بازی با برزیل خوب بود. عبادی پور انگار جون نداره. مطلقا قابل مقایسه با بازی هاش توی لیگ لهستان نیست. سر در نمیارم این مربی چرا از جوونا که هم جون و هم انگیزه دارن استفاده نمی کنه؟ لااقل چهار تا سرو آبرومند که می زنن. این همون شفیعی ای هست که مصطفی کارخانه به نیمکت تبعیدش کرده بود. چه ویرانه ای به جا گذاشت بانک سرمایه بعد از خودش. همه رو ضایع کرد. سید هم بهتره دیگه تا بیشتراز این پس نرفته بکشه کنار. یعنی می شه بعد از خداسال بازی، آدم هنوز دو تا سرو سالم نتونه بزنه؟ از بس این بچه هارو الکی باد کردند، خودشون هم به داد خودشون نرسیدند. تمرین سرو که یک کار کاملا انفرادی یه، اما به خودشون زحمت نمی دن. هنوز غفور و فائزی مثل دخترها سرو می زنن. به نظرم شفیعی توی این بازی ها از همه بهتر بود. عملکرد عبادی پور و شریفی خیلی ضعیف بود. دم استاد وکیلی گرم که این طور روی سرو این بچه ها کار کرده. مربی های به این خوبی داریم اون وقت می رن یک مشت عتیقه درجه ده رو میارن که نه بازیکن هارو می شناسن نه صنار واسه آبروی ماها ارزش قائلند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین خوب
-3 # امین خوب 1397-03-20 04:35
تعجب تعجب تعجب مرد شماره یک شهرداری تبریز تاجر نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر برا
+9 # امیر برا 1397-03-20 00:58
عجب خوب بازی کردیم جلوی برزیل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر برا
+10 # امیر برا 1397-03-20 00:58
ایول بازی ایران با برزیل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
M
+5 # M 1397-03-19 19:14
سلام لطف کنید در بازی با روسیه از بازیکنان با تجربه مثل امیر غفور و۰۰۰استفاده کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن۹۸۹۵
-4 # محسن۹۸۹۵ 1397-03-19 15:35
از پخش والیبال ها تشکر میکنم و اینکه ما مربیای خیلی بهتری میتونیم بیاریم چون واقعا جایگاه ما بعد چند سال تو لیگ‌جهانی باید بالا تر از این بشه واینکه جوونا رو میدان بدن بهشون یکی دو نفر از اعضای تیم ملی که قدیمی هم هستن دیگه کیفیت قبل رو ندارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسن اقازاده
-4 # حسن اقازاده 1397-03-19 14:23
خیلی سپاسگذارمحسن اقازاده
اذربایجانشرقی اهر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صادق
-12 # صادق 1397-03-18 17:38
بالاخره تونستیم تیم چین حداقل ببریم من موندم این چین دیگه چه تیمی بود که از تیمی مثل ایران اینجوری باخت و عجیبتر از همه اینکه این چین ترکیده چجوری فرانسه رو برده ولی بازم خدارو شکر تونستن تیم چییییییین اقلن ببرن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد56789
-5 # محمد56789 1397-03-18 23:57
به نقل از صادق:
بالاخره تونستیم تیم چین حداقل ببریم من موندم این چین دیگه چه تیمی بود که از تیمی مثل ایران اینجوری باخت و عجیبتر از همه اینکه این چین ترکیده چجوری فرانسه رو برده ولی بازم خدارو شکر تونستن تیم چییییییین اقلن ببرن

چون فرانسه نگاپت رو نىاوردھ بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیرحسین خیری
-10 # امیرحسین خیری 1397-03-19 18:19
امسال بازیکنای ایران باهم هماهنگ نبودن!!
مربیش هم تازه اومده!!
ولی بازم خوب بوده!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی چهره آزاد
-3 # مهدی چهره آزاد 1397-03-18 17:09
تاریخ 03.26رو دو بازی نوشتین اصلاح کنین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمدرضا
-1 # احمدرضا 1397-03-18 18:35
ظاهرا دو بازی از نظر تاریخ در یک روزه. یکی 3 صبح و یکی 11 و نیم شب همان روز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد صادق
+2 # محمد صادق 1397-03-18 19:20
روز ۲۶ خرداد ایران هم صبح بازی داره هم شب همون روز بازی داره برای همینه که دو تا ۲۶/ ۳ داریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ارمین
+3 # ارمین 1397-03-21 03:49
به نقل از مهدی چهره آزاد:
تاریخ 03.26رو دو بازی نوشتین اصلاح کنین

چه اصلاحی!! باساعت کشور دیگه فرق داریم واس اونه :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرهادی فرهاد
-13 # فرهادی فرهاد 1397-03-18 15:59
باید بازیکنان جوان رو بهشون میدان بدن تا خودشنو پیدا کنن ،،تا کی باید از بازیکنان قدیمی استفاده کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نفس خجسته
+6 # نفس خجسته 1397-03-18 15:47
سلام خیلی ممنون عالیه این جدول
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نفس خجسته
+9 # نفس خجسته 1397-03-18 15:44
خوب بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
f.h.i
+10 # f.h.i 1397-03-18 15:36
تاکی میخاین از غفور و میرزاجانپور استفاده کنین؟ وقتی قائمی دریافتای قشنگی داره چه لزومی داره میزراجانپور بازی کنه هر وقت میاد تو زمین کل تیم روحیه میگرن و نتیجه هم نسبتا میگریم به این امید کلاسویچ رو اوردین که تیم رو جوون کنه پس کو؟ فقط همون چند امتیاز بازی با ایتالیا؟ حضرت پور کاملا میتونه جای مرندی رو پر کنه! کلاسویچ بچه ها رو نمیشناسه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد از دانمارک
+9 # محمد از دانمارک 1397-03-18 05:49
ممنون که دوباره سایت رو فعال کردید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پریا لطیفی
+3 # پریا لطیفی 1397-03-16 20:19
به نظر من باید مکان برگزاری مسابقات نوشته می‌شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حسن شالباف
+8 # حسن شالباف 1397-03-16 20:01
بچه های ایران خسته نباشید همه از یک کنار ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسم
+8 # قاسم 1397-03-16 10:51
سلام ممنون اطلاع رسانی وجدول برنامه ها بسیار عالیه فقط تعجب میکنم چرا بچه ها این دوره کاملا بدون انگیزه بازی میکنند واین مطلب در طرز بازی کردنشان کاملا مشهود است درصورتی که همینها در دوره های قبل بسیار افتخار افرین بودند با تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رشید
+15 # رشید 1397-03-14 17:44
باسلام خسته نباشدبه بچهای تیم والیبال یخورده غیرت بخرج بدین خودخواه نباشین چون اینجاپشت تلویزیون اینقدرماحرث میخوریم که نزدیکه سکته کنیم به فکرمردم ایرانم باشین خسته نباشین خداقوت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ابوالفضل توکلی
+8 # ابوالفضل توکلی 1397-03-14 15:52
باسلام ...دستتون درد نکنه.واقعا اطلاع رسانی عالیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی۲۷
-5 # علی۲۷ 1397-03-14 15:25
باید حداقل نصف تیم ملی رو جایگزین کنن.
دیگه سنی ازشون گذشته...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محسن یگانه
+2 # محسن یگانه 1397-03-14 12:42
اخه من نمیدونم وقتی لیبرویی مثل حضرتی داره خوب توپ گیری میکنه واسه چی کادر فنی اصرار داره از مرندی استفاده کنه؟؟؟!
این سرمربی اصلا به درد تیم ملی نمیخوره بازیکنان رو خوب نمیشناسه. به نظر من تا تیم بیشتر از این ضربه نخورده باید هرچه سریعتر سرمربیی عوض شه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
حامد 77
+6 # حامد 77 1397-03-14 00:53
آقا جان اگه قراره بعد هفت سال هنوز هم همان مشکلات اولیه رو داشته باشیم همان بهتر که ول کنیم بریم سر زندگیمون. معروف و موسوی هیچ انگیزه ای ندارن غفور بدترین سرویس تمام مسابقاتو داره می زنه میرزاجانپور دریافتش از یه دانش آموز مدرسه ای هم پایین تره یعنی وقتی ما توی مسابقات مدرسه یه همچنین وضعیتی داشتیم کلا بازی رو ول می کردیم. من نمی دونم این تیم قرن نوزده کی قراره یه تحولی به خودش ببینه. بابا خستمون کردین آقاجان نخواستیم. در این وزارت ورزشو کلا ببندین توی همه رشته ها فقط داریم می بازیم بابا نخواستیم آقا جان این ورزشو ما کلا از خیرش گذشتیم از زمانی که این دولت اومد کلا مملکت توی همه بخش ها فقط داره عقب میره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
0 # رضا 1397-03-13 16:58
یعنی وقتی اسپکر با دست مدافع امتیاز میگیره به حساب اون زده منی شه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
+6 # رضا 1397-03-13 16:19
سلام فکر کنم امار ها غلطه مثلا امیر غفور دیشب ۱۰امتیاز گرفت در حالی که زده ۵
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجتبی احمدی
-2 # مجتبی احمدی 1397-03-13 16:57
زده 8
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ماشاالله
+2 # ماشاالله 1397-03-13 08:34
سلام تیم والیبال واقعا زحمت کشیدنند امیدواریم در بازیهای بعد بیشتر تلاش کنند مثل فوتسال بانوان از جان مایع گذاشتنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد.میلانی
+5 # میلاد.میلانی 1397-03-12 15:25
چه عجب...بالاخره یه مطلب کار کردین...
خوب دست والیبال دوستارو گذاشتین تو حنا.. تنها جایی که میشد چارتا ادم والیبالی دورهم باشنو دارید میبندید ... اینبار انگشت انتقاد والیبال دوستای اینجا نه به تیم ملی و لیگ بی کیفیت که به طرف شماست..با تمام احترام
در رابطه با بازی ها هم باید بگیم تیم ما دو بردش رو در مقابل تیمایی بدست اورد که شرایط سرویس خوبی نداشتن... کما اینکه در مقابل فرانسه و حتی حریف آسیایی ای که در سالای اخیر حرفی برای گفتن نداشت مقابلمون، نتونستیم کاری از پیش ببریم چون سرویس زدن. نا گفته پیداست این تیم در پست دریافت قدرتی بسیار بیماره و نمایش امروز عبادیپور هم هرچند خوب بود اما اصلا امیدوارمون نکرد چرا که بازیکن بسیار پر نوسانیه... دیگر دریافت قدرتی هامون هم یکی بد تر از دیگری در دریافت یا حمله. ضمن اینکه در کنار ضعف در دریافت، تیم ما در سرویس هم بسیار بد و ضعیف عمل میکنه که باعث میشه توپ سالم در اختیار حریف قرار بگیره و این یعنی دفاع ما نمیتونه کارایی خاصی داشته باشه چون دفاع وابستگی شدید به سرویس داره.
امیدوارم امشب بازی بهتری ببینیم از تیم ملی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org