نخستین فروشگاه اینترنتی تخصصی والیبال راه اندازی شد

نخستین فروشگاه اینترنتی تخصصی والیبال راه اندازی شد

والیبال ایران: نخستین فروشگاه اینترنتی تخصصی ورزش والیبال فعالیت خود را آغاز کرد / ارائه محصولات اورجینال با مناسب ترین قیمت، هم اکنون در فروشگاه والیبال ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ به منظور پوشش نیاز خانواده والیبال کشورمان برای تهیه محصولات تخصصی این رشته ورزشی، این پایگاه خبری اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است.

 

همواره تهیه کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب و البته در کوتاه ترین زمان ممکن دغدغه هر خریداری بوده است. در فروشگاه اینترنتی والیبال ایران به پشتوانه تخصص و تجربه ای که پس از سالها حضور و فعالیت در این رشته ورزشی بدست آمده است در تلاش برای انتخاب باکیفیت ترین کالاها و ارائه آنها با مناسب ترین قیمت ممکن هستیم.

 

هر یک از اعضای خانواده والیبال کشورمان در هر نقشی که در والیبال فعالیت می کند محصولات تخصصی متنوعی را نیاز دارد و یکی از اهداف مهم در راه اندازی این فروشگاه اینترنتی گردآوردی تمام این محصولات در یک فروشگاه است که مشتری بتواند به راحتی تمامی محصولات مورد نیاز خود را از یک مکان تهیه کند.

 

مجموعه والیبال ایران به اعتبار فعالیت چندین ساله خود در عرصه اطلاع رسانی و پوشش خبری رویدادهای مختلف این رشته ورزشی و دارا بودن مجوزهای مربوطه این اطمینان خاطر را به مشتریان فروشگاه خود می دهد که محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. همچنین اصالت کالا و کیفت آن از سوی این مجموعه گارانتی می شود تا مشتریان با آسودگی خاطر صرفا بر روی انتخاب محصولات برپایه سلایق و نیازهای خود تمرکز کنند.

 

در این فرروشگاه جشنواره های فروش ویژه، تخفیفات شگفت انگیز دوره ای و ارائه بن تخفیف برای باشگاه ها، تیم ها و کاربران فعال سایت درنظر گرفته شده است که جزئیات آن در اخبار تکمیلی اعلام می گردد.

 

وب سایت فروشگاه اینترنتی والیبال ایران هم اکنون فعالیت آزمایشی خود را آغاز نموده است و به زودی مشکلات احتمالی آن رفع خواهد شد و از نسخه نهایی رونمایی می گردد. همکاران ما هم اکنون آماده ارسال محصولات به تمامی نقاط ایران می باشند.

 

جهت بازدید از وب سایت فروشگاه و کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فروشگاه اینترنتی والیبال ایران | www.volleyballiran.com/shop

 

فروشگاه اینترنتی والیبال ایران

نوشته شده در 1394-08-06 توسط اخبار 0

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو

مقایسه 0