كارشناس واليبال در گفتگو با واليبال ايران: ايران در جام جهانى نتايج ضعيفى گرفته و كواچ نتوانسته پديده سه سال اخير جهان را حتى در همان حد سابق نگه دارد / بازيكنان هر وقت زير بار انتقاد قرار ميگيرند بهتر كار مي كنند اما رسانه هاى ما از دور تحت كنترل هستند و خبرى از انتقاد سازنده نيست.

جمشید حمیدیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ مسابقات جام جهانی 2015 والیبال 16 شهریورماه آغاز شد و همگان برپایه اظهارات مسئولین در انتظار کسب موفقیتی تاریخی و صعود مستقیم به المپیک ریو بودند. اما اندکی نگذشت که پس از چند بازی مشکلی جدی مشاهده شد. تیم ملی والیبال ایران ضعیف تر از آنچه انتظار می رفت ظاهر شد و از مجموع 5 دیدار اول خود تنها 2 پیروزی و آن هم نه با نتیجه چشمگیر بدست آمد. ملی پوشان ایران دیدارهای اول، چهارم و پنجم خود را به آرژانتین، لهستان و روسیه واگذار کردند تا حضور در جمع تیم های برتر مسابقات و رسیدن به هدف آرمانی صعود مستقیم به المپیک کم رنگ تر شود. به منظور بررسی عملکرد والیبال ایران در دور نخست جام جهانی با جمشید حمیدی کارشناس برجسته والیبال کشورمان به گفتگو پرداخته ایم که در ادامه می خوانید:

 

حمیدی صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: برد و باخت جزئی از ورزش است اما مهم این است که چگونه بازی می کنیم و می بازیم. اگر خوب بازی کنیم و بازنده باشیم همه نسبتا راضی هستند اما اگر بد بازی کنیم و ببازیم؛ جای انتقاد دارد. برای مثال در خصوص دیدار با روسیه عده ای مطرح می کنند که این تیم پرافتخارترین تیم دنیا است. بله این روسیه افتخارات زیادی دارد اما همین تیم را ما در لیگ جهانی 3 بار شکست دادیم. پس ما توانایی شکست آن را داریم. مشکل بزرگ در والیبال امروز این است که متاسفانه تیم ما آن شادابی لازم را ندارد و هماهنگی و ارتباط موثر دوطرفه بین بازیکنان و کادر فنی تیم دیده نمی شود. اگر دقت کنید بسیاری از بازیکنان ما دچار یک افسردگی شده اند. در حالی که در بازی های برابر 50 درصد روحیه نقش موثر دارد.

 

* تیم ملی ایران با کواچ به بن بست رسیده است / والیبال ایران به یک شوک احتیاج دارد

وی در ادامه افزود: فکر می کنم تیم ملی ما با آقای کواچ به بن بست رسیده است. شاید به این دلیل کواچ نتوانسته است حداقل ستاره های مطرح تیم ملی را با دانش فنی والیبال و مباحث روانشناختی خود سیراب کند و اعتماد متقابلی به وجود نیامده است. در حال حاضر نوک انتقادات باید به سوی سرمربی تیم باشد چرا که نتوانسته است تیمی که در سه سال گذشته به عنوان پدیده والیبال جهان مطرح شده بود را حداقل در همان سطح گذشته نگه دارد. البته فدراسیون والیبال هم باید پاسخگوی انتخاب خودش باشد. در دو سال اخیر پس از انتخاب کواچ تمام قد از او دفاع کرده است و هنوز هم عده ای نقش مدافع را دارد. سوال من این است که برای اینکه بگوییم حرف ما درست است، آیا اجازه داریم که منافع ملی را فدا کنیم؟!

اسلوبودان کواچ

کارشناس والیبال ایران گفت: والیبال ما در شرایط کنونی نیاز به یک شوک دارد. این شوک پس از جام جهانی نیاز است که به تیم وارد شود. آنطور که بنده اطلاع دارم اکثریت بازیکنان ما اعتقادی به آقای کواچ ندارند. هنگامی که چنین اعتقادی نباشد یک مربی نمی تواند بازیکنان را به شکل شایسته به کار بگیرد. ما می بینیم زمانی که در دفاع کنار بسیار ضعف داریم، آقای صنوبری با دو متر و ده سانتی متر قد را برای زدن سرویس به زمین می آورد. جالب تر اینکه زمانی که این بازیکن بلندقامت و خوش پرش به داخل زمین می آید اصلا به او پاس هم داده نمی شود. مشکل ما تاکتیک تیم ملی است. تاکتیکی که از روز اول جام جهانی پارسال تا الان هیچ تغییری نداشته است. در بازی با روسیه دیدیم که روس ها چقدر تغییر مهره و تغییر تاکتیک در حملات و سرویس داشتند. در بازیکن ایران – لهستان دیدیم که چگونه لهستان تغییر تاکتیک داد و بازی باخته را برد. ولی ما داریم یک بازی کلیشه ای را بی هیچ تغییری در هر مسابقه ارائه می دهیم.

 

حمیدی افزود: تجربه نشان داده است که تیم ایران در اوج انتقادات و زیر بار فشار سنگین می تواند بهتر بازی کند. اما آن فشار هم به شکلی که نیاز است وجود ندارد، چرا که رسانه های ما همه کنترل از راه دور دارند. همچنین مشکل دیگر شرطی شدن والیبال ما به حضور تماشاگران است و در ژاپن تماشاگری به آن صورت نداریم.

 

* حضور داورزنی در ژاپن می تواند بازیکنان را به خود بیاورد / میلیون ها ایرانی از والیبال صحبت می کنند؛ بازیکنان حساسیت را درک کنند / از لیگ جهانی 93 تاکنون تاکتیک تیم تغییر نکرده است

وی در خصوص نقش موثر حضور رئیس فدراسیون در کنار ملی پوشان اظهار داشت: آقای داورزنی امشب به ژاپن می رود، این سفر می تواند مثبت باشد و از نظر روحی تلنگری به تیم زده شود. بازیکنان باید به خودشان بیایند. این روزها میلیون ها ایرانی در کوچه، بازار، تاکسی و حتی در سالن های ورزشی دیگر رشته ها مداوم از والیبال صحبت می کنند. آقای داورزنی باید این حساسیت را باید به بازیکنان انتقال دهد که به خودشان بیایند. امیدوارم این سفر ایشان تیم را به خودش بیارد. داورزنی تجربیات خوبی دارد و به خوبی می تواند نه حتی صرفا روی بازیکنان بلکه روی کادر فنی هم تاثیر مثبت بگذارد. ایشان الان می توانند یک تکانی به تیم بدهند اما تغییر مربی نیاز است که در کوران مسابقات امکان پذیر نیست.

امیر غفور

کارشناس والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما باید در ادامه تاکتیک تیم را تغییر دهیم و دیگر کلیشه ای عمل نکنیم. باید دوباره عملکردمان را بررسی کنیم. ببینیم تاکتیک های تکراری ما اصلا الان در والیبال روز چه جایگاهی دارد. باید به رحمان محمدی راد فضا داده شود تا از اطلاعاتش بتواند تاثیرگذار برای تیم ملی استفاده کنند. این مربی تجربه بازیکنی خوبی دارد حداقل الان که در کنار تیم است اجازه دهیم بیشتر و تاثیرگذارتر صحبت کند. در خصوص عملکرد بازیکنان و حرف و حدیث هایی هم که در این باره وجود دارد فعلا بهتر است صحبتی نشود و صرفا سعی در کمک به تیم داشته باشیم. الان در دورترین نقاط ایران هم مردم والیبال را جدی دنبال می کنند و این حساسیت بالایی دارد که بازیکنان باید با تمام وجود آن را درک کنند.

 

* ابهت و اعتبار والیبال خود را شکسته ایم / بازیکنان سرخورده هستند؛ به معروف اختیار بدهید خود تیم را جمع و جور می کند

جمشید حمیدی ضمن تاکید بر ساده نگرفتن برخی حریفان بعدی گفت: من فکر می کنم نباید حریف های بعدی را دست کم گرفت. تیم های ایتالیا و آمریکا که جای خود دارند اما تیم های ژاپن، استرالیا، کانادا و مصر هم می توانند خطرناک باشند. تیمی همچون کانادا با اینکه لیگ حرفه ای ندارد اما والیبال را کلاسیک و خوب بازی می کند و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. ژاپنی ها را هم نباید دست کم گرفت. آنها هم شش، هفت هزار تماشاگر برای بازیهای خود دارند که در بازی برابر ایران نیز بی شوک برنامه خاصی خواهند داشت. وقتی ما مقابل تیمی مثل تونس یک ست می دهیم و سرمربی آن تیم بعد از بازی ناراحت است و می گفت ما نباید این بازی را می باختیم. این یعنی ما ابهت و اعتبار والیبال خود را شکسته ایم. اصلا نباید این حریف ها را هم دست کم بگیریم.

بازیکنان تیم ملی والیبال

مفسر والیبال ادامه داد: ما واقعا به یک شوک احتیاج داریم. امثال سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی جز بهترین ها هستند اما باید بدانند که مردم ایران دارند از آنها ناامید می شوند. پس آن هنرنمایی، آن مهارت و هر چه دارند را در طبق اخلاص بزارند و ثابت کنند که مثل گذشته تیم غیر قابل پیش بینی ای هستند.

 

وی در خصوص عملکرد ضعیف بازیکنان تصریح کرد: هنگامی که کادر فنی چیزی بیشتر از بازیکنان ندارد که به آنها بگوید، بازیکنان دچار سرخوردگی می شوند و نمی توانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. سعید معروف با چنین شرایطی نمی تواند آن پاسور طلایی گذاشته باشد. البته من فکر می کنم اگر تلنگری به او زده شود، دست و بالش هم باز باشد، خود آنقدر توانایی دارد که به تنهایی تیم را جمع و جور کند. در تیم بازیکنان دچار تزلزل شده اند. هر کدام در یک سری فاکتورها خوب هستند و در برخی فاکتورها ضعف دارند و این وظیفه مربی است که این ضعف ها را پیدا و حل کند که اگر چنین نکند پس برای چه کاری در کنار تیم است؟!

 

* با سیچلو از چاله به چاه می افتیم / اگر کارشناسان از عملکرد تیم دفاع کنند به شعور ملت توهین کرده و به آنها دروغ گفته اند / والیبال بخشی از غرور ملی ماست

حمیدی در واکنش به زمزمه های جایگزینی کواچ با سیچلو اظهار داشت: فراموش نکنیم که ما نباید از چاله به چاه بیوفتیم. آقای سیچلو ممکن است مربی خوبی باشد اما برای تیم ملی ما مناسب نیست. ما باید حداقل به دنبال یک مربی هم طراز آقای ولاسکو باشیم وگرنه با این مربی ها کار ما درست نمی شود.

تیم ملی والیبال ایران

روزنامه نگار منتقد عملکرد فدراسیون با گلایه از عدم انتقاد پذیری مسئولان گفت: چند وقت پیش در یکی از خبرگزاری ها مصاحبه ای کردم و گفتم اگر رئیس فدراسیون والیبال بودم کواچ را برای تیم ملی نوجوانان استفاده می کردم. چرا که یک الگو آموزشی خوب است اما برای تیم بزرگسالان اصلا مناسب نیست. بعد آقایان از فدراسیون والیبال گفتند که آدم کارنشناسی هستم. باشد منتقدان کارنشناس، شما که کارشناس هستید چه می کنید؟ تیمی که تمام دنیا تحسینش می کرد، تیمی که تمام دنیا برایش هورا می کشید چرا به این روز افتاده است؟ ما اگر این روزها تحلیل نکنیم ایراد نگیریم به شعور ملت ایران توهین کرده ایم. مردم ما والیبال را به خوبی می فهمند. اگر انتقاد نکنیم و بگوییم همه چیز خوب است به مردم دروغ گفته ایم. البته درست است که ما نباید هیچگاه در جهت تخریب انتقاد کنیم که این ضربه والیبال است اما انتقاد درست، مثبت است و امیدواریم که روزی بررسی نیز بشود!

 

وی در جمع بندی صحبت های خود اظهار داشت: در این مسابقات تاکنون تیم ملی خوب بازی نکرده است. امیدواریم در چند بازی آینده خوب بازی کند وگرنه اگر بخواهند با همین روال ادامه دهند سخت به مشکل می خوریم. والیبال الان بخشی از غرور ملی ماست و از بازیکنان می خواهیم دوباره با هم متحدتر و پرتوان تر به میدان بروند تا همچنان همان تیمی باشند که چهارم لیگ جهانی و ششم قهرمانی جهان شد. همان تیمی که باعث افتخار ایران و ایرانی بوده است؛ ان شاء الله.

نوشتن دیدگاه

* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه‌ها  

امیر
0 # امیر 1394-06-25 20:36
تاکتیک ایران برای حریفاش مشخص شده باید سبک بازی ایران تغییر کنه . سیچلو چون تیم ملی میشناسه بهترین گزینه ست . اینقدر به بازیکنای تیم فحش ندید آدمای پوچ . شما همونایی هستید که تا چند ماه پیش معروف معروف میکردید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-25 20:36
تاکتیک ایران برای حریفاش مشخص شده باید سبک بازی ایران تغییر کنه . سیچلو چون تیم ملی میشناسه بهترین گزینه ست . اینقدر به بازیکنای تیم فحش ندید آدمای پوچ . شما همونایی هستید که تا چند ماه پیش معروف معروف میکردید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بهنام
+2 # بهنام 1394-06-25 12:40
این تیم دچار یک رخوت و ناامیدی شدید شده. کواچ از اولش در حد تیم ملی ما نبود . هرچه بود آموزش های ولاسکو بود. باید افراد جدید به تیم اضافه بشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بهنام
0 # بهنام 1394-06-25 12:40
این تیم دچار یک رخوت و ناامیدی شدید شده. کواچ از اولش در حد تیم ملی ما نبود . هرچه بود آموزش های ولاسکو بود. باید افراد جدید به تیم اضافه بشن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+7 # امیر 1394-06-24 17:38
چقدر کامل و قشنگ صحبت کرد یعنی هر چی میخواستم بگمو نمی تونستم گفت مرسی آقای حمیدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-24 17:38
چقدر کامل و قشنگ صحبت کرد یعنی هر چی میخواستم بگمو نمی تونستم گفت مرسی آقای حمیدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
poria
-13 # poria 1394-06-24 15:31
همین که تیم ملی والیبال ایران این همه زحمت میکشن فقط بخواطر یک دلیل اونم شاد کردن دل هایه مردمه همین کافیه و هیچ متیجه ی دیگه مهم نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
poria
0 # poria 1394-06-24 15:31
همین که تیم ملی والیبال ایران این همه زحمت میکشن فقط بخواطر یک دلیل اونم شاد کردن دل هایه مردمه همین کافیه و هیچ متیجه ی دیگه مهم نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
+2 # احمد 1394-06-24 14:57
اینکه بازیکنها خطی از مربی نخونند خیلی بده و اگر طبق حرفهای آقای حمیدی اینطوری باشه پس باید یک چاره ای اندیشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
grozer
0 # grozer 1394-06-24 16:17
مربی فقط ویتال هنین سرمربی تیم ملی المان...اگه اونا بیارن خیلی خوب میشه چون مربی خیلی باهوش وزیرکی ومیتونه تیممونا منظم وهماهنگ کنه..البته بعید میدونم قبول کنه بیاد ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-24 14:57
اینکه بازیکنها خطی از مربی نخونند خیلی بده و اگر طبق حرفهای آقای حمیدی اینطوری باشه پس باید یک چاره ای اندیشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
grozer
0 # grozer 1394-06-24 16:17
مربی فقط ویتال هنین سرمربی تیم ملی المان...اگه اونا بیارن خیلی خوب میشه چون مربی خیلی باهوش وزیرکی ومیتونه تیممونا منظم وهماهنگ کنه..البته بعید میدونم قبول کنه بیاد ایران
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
لیلا
+9 # لیلا 1394-06-24 14:50
اگه کادر فنی میخواد مربی عوض شه یه مربی بیارن که خیلیییی با تجربه باشه
و اگه میخوان سیچلو ،ساچلو کیه اونو بیارن خواهشا نیارن بزارین کواچ بمونه
کواچ از اون بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
لیلا
0 # لیلا 1394-06-24 14:50
اگه کادر فنی میخواد مربی عوض شه یه مربی بیارن که خیلیییی با تجربه باشه
و اگه میخوان سیچلو ،ساچلو کیه اونو بیارن خواهشا نیارن بزارین کواچ بمونه
کواچ از اون بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
لیلا
-6 # لیلا 1394-06-24 14:20
درسته که تیم نسبت به قبل خیلی افت کرده اما به نظر من این تقصیر کواچ نیس
نمیدونم شاید کمی نقش داشته باشد ولی نمیشه همه چیز را تقصیر کواچ انداخت
کواچ بود که ما تو جام جهانی ششم شدیم و تو اسیا تیم اول و افتخارات دیگر
بچه ها دیگه از خودشون نا امید شدن
و اصلا به بازی که میکنن دقت و تمرکز نمیکنن
این تصمیم نباید زود اجرا شه باید نتیجه ی بازی های بعدی رو ببینیم بعد قضاوت کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
لیلا
0 # لیلا 1394-06-24 14:20
درسته که تیم نسبت به قبل خیلی افت کرده اما به نظر من این تقصیر کواچ نیس
نمیدونم شاید کمی نقش داشته باشد ولی نمیشه همه چیز را تقصیر کواچ انداخت
کواچ بود که ما تو جام جهانی ششم شدیم و تو اسیا تیم اول و افتخارات دیگر
بچه ها دیگه از خودشون نا امید شدن
و اصلا به بازی که میکنن دقت و تمرکز نمیکنن
این تصمیم نباید زود اجرا شه باید نتیجه ی بازی های بعدی رو ببینیم بعد قضاوت کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
+3 # عسل 1394-06-24 12:47
با صحبت های اقای حمیدی موافقم . کواچ سرمربیه خوبیه اما مشکل اینجاست که در ایران و بازیکنانش نیست و اما بازیکنان هم دیگه شاداب و با روحیه بازی نمی کنند و باید یه سرمربی بسیار با تجربه و با روحیه داشته باشیم که بتونه از هر لحاظ باریکنا رو اماده کنه .می دونید چیه ما بازیکنای خوبی داریم اما کادر فنی نمی دونه چطور از این بازیکنا استفاده کنه و چطور روحیه بده .....
به هر حال امیدوارم حضور اقای داورزنی همونطور که اقای حمیدی فرموده بتونه برای روحیه بچه ها خوب باشه و یه شوک باشه برای کادره فنی و بازیکنا .......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عسل
0 # عسل 1394-06-24 12:47
با صحبت های اقای حمیدی موافقم . کواچ سرمربیه خوبیه اما مشکل اینجاست که در ایران و بازیکنانش نیست و اما بازیکنان هم دیگه شاداب و با روحیه بازی نمی کنند و باید یه سرمربی بسیار با تجربه و با روحیه داشته باشیم که بتونه از هر لحاظ باریکنا رو اماده کنه .می دونید چیه ما بازیکنای خوبی داریم اما کادر فنی نمی دونه چطور از این بازیکنا استفاده کنه و چطور روحیه بده .....
به هر حال امیدوارم حضور اقای داورزنی همونطور که اقای حمیدی فرموده بتونه برای روحیه بچه ها خوب باشه و یه شوک باشه برای کادره فنی و بازیکنا .......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+14 # محمد 1394-06-24 11:34
من میخوام بگم بازیکنان تیم روسیه که تغییر نکردن درسته فقط مربی تغییر کرده واین باعث شده تیم روسیه قوی بشه پس ضعف تیم ماهم کواچه اون مربیه خلاقی نیست
براهمین مواقعی که تیم به بن بس میخوره کم میاره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-24 11:34
من میخوام بگم بازیکنان تیم روسیه که تغییر نکردن درسته فقط مربی تغییر کرده واین باعث شده تیم روسیه قوی بشه پس ضعف تیم ماهم کواچه اون مربیه خلاقی نیست
براهمین مواقعی که تیم به بن بس میخوره کم میاره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+10 # امیر 1394-06-24 10:34
تیم نیاز به تغییر داره مثل ایتالیا.اونا پاسور اصلیشون رو بخاطر حاشیه سازی کنار گذاشتن و یه پاسور 20 ساله اوردن که خیلی هم خوبه.کواچ هم بره مستخدم فدراسیون بشه از سرش هم زیاده.الان بهترین مربی اناستازیه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
+6 # مهران 1394-06-24 12:56
پاسور ما یکی از بهترین پاسورهای دنیاست. حتی در این شرایط بحرانی که روحیه تیم خیلی پائینه سعی در آرامش و کنترل تیم داره. ولی قبول کنید نمیتونه. در لحظه‌های حساس که تیم نیاز به تعویض خوب و تغییر تاکتیکی داره ، کواچ یه کار بچه‌گانه میکنه و بدتر از قبل میشه. عبادی پور ضعیف میشه مهدوی رو جایگزین معروف میکنه. معروف کنترل از دستش خارج میشه صنوبرو میاره تو.
مشکل وجود کواچه . تمام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-24 10:34
تیم نیاز به تغییر داره مثل ایتالیا.اونا پاسور اصلیشون رو بخاطر حاشیه سازی کنار گذاشتن و یه پاسور 20 ساله اوردن که خیلی هم خوبه.کواچ هم بره مستخدم فدراسیون بشه از سرش هم زیاده.الان بهترین مربی اناستازیه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهران
0 # مهران 1394-06-24 12:56
پاسور ما یکی از بهترین پاسورهای دنیاست. حتی در این شرایط بحرانی که روحیه تیم خیلی پائینه سعی در آرامش و کنترل تیم داره. ولی قبول کنید نمیتونه. در لحظه‌های حساس که تیم نیاز به تعویض خوب و تغییر تاکتیکی داره ، کواچ یه کار بچه‌گانه میکنه و بدتر از قبل میشه. عبادی پور ضعیف میشه مهدوی رو جایگزین معروف میکنه. معروف کنترل از دستش خارج میشه صنوبرو میاره تو.
مشکل وجود کواچه . تمام
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مگه داریم
+9 # مگه داریم 1394-06-24 10:09
میدونید من خیلی با صحبت های آقای حمیدی موافق بودم اگر ما می خواییم هم سطح قدرت های والیبال جهان بشیم نباید یه مربی مثله سیچلو رو بیاریم ما باید ازلهستان الگو میگرفتیم آناستازی اومد قویشون کرد انتیگا اومد راه آناستازی رو ادامه داد و قوی ترشون کرد ولی ما ولاسکو قویمون کرد کواچ اومد و ...
حالا اگه سیچلو بیاد در آینده برد مقابل تونس هم برای ما آرزو میشه
الان و در این شرایط آناستازی بهترین گزینه برای انتخابه
خواهش میکنم اگه می خوایین والیبال به قعر نره آناستازی رو بیارید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مگه داریم
0 # مگه داریم 1394-06-24 10:09
میدونید من خیلی با صحبت های آقای حمیدی موافق بودم اگر ما می خواییم هم سطح قدرت های والیبال جهان بشیم نباید یه مربی مثله سیچلو رو بیاریم ما باید ازلهستان الگو میگرفتیم آناستازی اومد قویشون کرد انتیگا اومد راه آناستازی رو ادامه داد و قوی ترشون کرد ولی ما ولاسکو قویمون کرد کواچ اومد و ...
حالا اگه سیچلو بیاد در آینده برد مقابل تونس هم برای ما آرزو میشه
الان و در این شرایط آناستازی بهترین گزینه برای انتخابه
خواهش میکنم اگه می خوایین والیبال به قعر نره آناستازی رو بیارید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نگین
+8 # نگین 1394-06-24 02:58
آقای حمیدی لایک داری والا
واقعا حرف دل مردم رو زدی.این نتایجی که کواچ گرفته رو یه مربی ایرانی هم میتونست بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نگین
0 # نگین 1394-06-24 02:58
آقای حمیدی لایک داری والا
واقعا حرف دل مردم رو زدی.این نتایجی که کواچ گرفته رو یه مربی ایرانی هم میتونست بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
+11 # امین 1394-06-24 01:42
یک موضوع رو قبول کنیم تیم ملی داره بد بازی میکنه.متاسفانه در رده های دیگه هم به غیر نوجوانان اوضاع به همین منوال هستوتیم زیر21 سال به چین میبازه تیم امید نتیجه نمیگیره.یه ایرادی وجود داره دیگه اونقدر والیبال دیدیم که متوجه بشیم یه اشکالی وجود داره.در درجه اول این اشکال به فدراسیون وارده.فدراسیون باید جوابگوی نتایج ضعیف تیم های مختلف ملی باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-24 01:42
یک موضوع رو قبول کنیم تیم ملی داره بد بازی میکنه.متاسفانه در رده های دیگه هم به غیر نوجوانان اوضاع به همین منوال هستوتیم زیر21 سال به چین میبازه تیم امید نتیجه نمیگیره.یه ایرادی وجود داره دیگه اونقدر والیبال دیدیم که متوجه بشیم یه اشکالی وجود داره.در درجه اول این اشکال به فدراسیون وارده.فدراسیون باید جوابگوی نتایج ضعیف تیم های مختلف ملی باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+18 # محمد 1394-06-24 00:05
درسته ک اقای معروف از وقتی رفته تو لیگ روسیه یکم بازی کرده از این رو به اون رو شده و خیلی از دل و جون براتیم ملی بازی نمیکنه اما...علت نتیجه نگرفتن تیم ملی چیز دیگه ایه!کادر فنی!بنظر من بیشترین خیانتو ولاسکو ب ایران کرد.زمانیکه تیم ب اوج رسیده بود تیم رو رها کرد و رفت!کواچ توانایی بازگشایی گره در موقعیت های سخت رو نداره!دفاع تیم سوراخه.تاکتیکش تکراریه..با تیم محلات ونزویلا هم بازی کنیم میدونن تاکتیک ما چیه!..دلیل نمیشه ی بازیکن خوب ی سرمربی خوبی باشه حتما!از رو تعصب و دلسوزیم حرف نزنین لطفا.کواچ واقعا بدرد تیم ملی ایران نمیخوره..ازطرفی بازیکناهم خودشونو گم کردن..انگار قله ی قافو فتح کردن ایقد مغرور شدن..بابا بخودتون بیاین.تیمای اروپایی چندین بار قهرمان رده های مختلف میشن و ب اندازه ربع ایرانیا غرور نگرفتتشون..والل ه.خلایق هر چه لایق..!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-24 00:05
درسته ک اقای معروف از وقتی رفته تو لیگ روسیه یکم بازی کرده از این رو به اون رو شده و خیلی از دل و جون براتیم ملی بازی نمیکنه اما...علت نتیجه نگرفتن تیم ملی چیز دیگه ایه!کادر فنی!بنظر من بیشترین خیانتو ولاسکو ب ایران کرد.زمانیکه تیم ب اوج رسیده بود تیم رو رها کرد و رفت!کواچ توانایی بازگشایی گره در موقعیت های سخت رو نداره!دفاع تیم سوراخه.تاکتیکش تکراریه..با تیم محلات ونزویلا هم بازی کنیم میدونن تاکتیک ما چیه!..دلیل نمیشه ی بازیکن خوب ی سرمربی خوبی باشه حتما!از رو تعصب و دلسوزیم حرف نزنین لطفا.کواچ واقعا بدرد تیم ملی ایران نمیخوره..ازطرفی بازیکناهم خودشونو گم کردن..انگار قله ی قافو فتح کردن ایقد مغرور شدن..بابا بخودتون بیاین.تیمای اروپایی چندین بار قهرمان رده های مختلف میشن و ب اندازه ربع ایرانیا غرور نگرفتتشون..والل ه.خلایق هر چه لایق..!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+18 # محمد 1394-06-23 23:02
واقعا اقاى حميدى چقد خوب حرف دل مردمو زدن.
من فك ميكنم از ١٠٠٪،٩٠درصد مردم موافق رفتن كواچ هستن.
و واقعا چقد خوب اشاره كردن ب موضوع سيچلو،ك با اومدن سيچلو تيم ملى از چاله ميوفته تو چاه.
اميدوارم ب دنبال يك كادر فنى بزرگ باشيم بعد از جام جهانى.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+5 # مازیار 1394-06-24 11:50
به نقل از محمد:
واقعا اقاى حميدى چقد خوب حرف دل مردمو زدن.
من فك ميكنم از ١٠٠٪،٩٠درصد مردم موافق رفتن كواچ هستن.
و واقعا چقد خوب اشاره كردن ب موضوع سيچلو،ك با اومدن سيچلو تيم ملى از چاله ميوفته تو چاه.
اميدوارم ب دنبال يك كادر فنى بزرگ باشيم بعد از جام جهانى.

احاد ملت موفقن برای رفتن کواچ از ایران.......... .......ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-23 23:02
واقعا اقاى حميدى چقد خوب حرف دل مردمو زدن.
من فك ميكنم از ١٠٠٪،٩٠درصد مردم موافق رفتن كواچ هستن.
و واقعا چقد خوب اشاره كردن ب موضوع سيچلو،ك با اومدن سيچلو تيم ملى از چاله ميوفته تو چاه.
اميدوارم ب دنبال يك كادر فنى بزرگ باشيم بعد از جام جهانى.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-24 11:50
نقل قول:
واقعا اقاى حميدى چقد خوب حرف دل مردمو زدن.
من فك ميكنم از ١٠٠٪،٩٠درصد مردم موافق رفتن كواچ هستن.
و واقعا چقد خوب اشاره كردن ب موضوع سيچلو،ك با اومدن سيچلو تيم ملى از چاله ميوفته تو چاه.
اميدوارم ب دنبال يك كادر فنى بزرگ باشيم بعد از جام جهانى.
احاد ملت موفقن برای رفتن کواچ از ایران.......... .......ممنون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+11 # محمد 1394-06-23 22:59
قبلا والیبال تیم ملی را با علاقه دنبال میکردم. ولی یه مدتی هست به خاطر ضعف شدید در کادر فنی اصلا رقبتی به دنبال کردن بازی های تیم ملی ندارم و همش هم نشات گرفته از ضعف شدید مربی هست. یکی از فاکتورهای اصلی در کار گروهی آرامشی هست که مربی میتواند به تیم منتقل کند ولی در تیم ایران آرامشی وجود ندارد و آن بخاطر هیجانزدگی و کم نجربگی مربی تیم است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-23 22:59
قبلا والیبال تیم ملی را با علاقه دنبال میکردم. ولی یه مدتی هست به خاطر ضعف شدید در کادر فنی اصلا رقبتی به دنبال کردن بازی های تیم ملی ندارم و همش هم نشات گرفته از ضعف شدید مربی هست. یکی از فاکتورهای اصلی در کار گروهی آرامشی هست که مربی میتواند به تیم منتقل کند ولی در تیم ایران آرامشی وجود ندارد و آن بخاطر هیجانزدگی و کم نجربگی مربی تیم است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
mohammad
+18 # mohammad 1394-06-23 22:37
تیمو فدای تجربه اندوزی کواچ کردیم.این اقا حتی نمیتونه خودشو از لحاظ روحی روانی تو بازی مدیریت کنه جه برسه به تیم.بازیکنام ازش خسته شدن دیگه.چهره معروف وموسوی و... دیگه با نشاط نیست تو بازی با روسیه معروف کاملا کلافه و افسرده بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
mohammad
0 # mohammad 1394-06-23 22:37
تیمو فدای تجربه اندوزی کواچ کردیم.این اقا حتی نمیتونه خودشو از لحاظ روحی روانی تو بازی مدیریت کنه جه برسه به تیم.بازیکنام ازش خسته شدن دیگه.چهره معروف وموسوی و... دیگه با نشاط نیست تو بازی با روسیه معروف کاملا کلافه و افسرده بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سارا
+14 # سارا 1394-06-23 22:13
چرا به خاطر ضعف کادر فنی به معروف توهین می کنین اگه معروف نبود که با این کادر فنی تیم کلا از هم می پاشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سارا
0 # سارا 1394-06-23 22:13
چرا به خاطر ضعف کادر فنی به معروف توهین می کنین اگه معروف نبود که با این کادر فنی تیم کلا از هم می پاشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
روزنه
+23 # روزنه 1394-06-23 22:12
درود به شرفت آقای حمیدی.
بالاخره بعد از مدت ها یک نقد خوب خوندم.
واقعا کواچ باید عوض بشه.
اگر هم فدراسیون چنین نظری نداره یا دنبال یک مربی ارزون قیمت دیگه هست فکر کنم زمان عوض کردن خود داورزنی باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
روزنه
0 # روزنه 1394-06-23 22:12
درود به شرفت آقای حمیدی.
بالاخره بعد از مدت ها یک نقد خوب خوندم.
واقعا کواچ باید عوض بشه.
اگر هم فدراسیون چنین نظری نداره یا دنبال یک مربی ارزون قیمت دیگه هست فکر کنم زمان عوض کردن خود داورزنی باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
+30 # امین 1394-06-23 21:18
فدراسیون فقط میخواد یه مربی بیاره که پول کمتر بگیره قبل از اینکه کواچ بیاد قرار بود اناستازی بیاد که سر دستمزدش به توافق نرسیدن واقعاً برای یه همچین فدراسیونی متاسفانم.....با ید خرج کرد تا نتیجه گرفت .... وگرنه نتیجه ش میشه مثل الان با کواچ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+7 # محمد 1394-06-24 14:28
درود بر آدم چیز فهم
کاملا موافقم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-23 21:18
فدراسیون فقط میخواد یه مربی بیاره که پول کمتر بگیره قبل از اینکه کواچ بیاد قرار بود اناستازی بیاد که سر دستمزدش به توافق نرسیدن واقعاً برای یه همچین فدراسیونی متاسفانم.....با ید خرج کرد تا نتیجه گرفت .... وگرنه نتیجه ش میشه مثل الان با کواچ....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-24 14:28
درود بر آدم چیز فهم
کاملا موافقم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
salar
+17 # salar 1394-06-23 21:04
آقایون محترم لطفانظرمنطقی داریدبفرماییدای نجاجای عقده خالی کردن نیس که مشکل تیم فقط ضعف مربیه این تیم نه تیم معروفه نه کس دیگه مربیه که نه توان مدیریتی داره نه روانشناختی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
salar
0 # salar 1394-06-23 21:04
آقایون محترم لطفانظرمنطقی داریدبفرماییدای نجاجای عقده خالی کردن نیس که مشکل تیم فقط ضعف مربیه این تیم نه تیم معروفه نه کس دیگه مربیه که نه توان مدیریتی داره نه روانشناختی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدحسین
-27 # محمدحسین 1394-06-23 21:00
اقای سیجلو کیه مگه ولاسکو کی بود که دستیارش چی باشه به نظر من اگر انتیگا و رزنده را بیارن ویا کواچ بمونه برای ما از همه بهتره نه سیچلو و نه ولاسکو به نظر من بهتر کمی صبر کنیم بعد حرف بزنیم تا بعدا شرمنده ی کواچ نشویم شاید تیم مت بتونه چهارم بشه چون بازی های اسونی را در راه داریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر اخوان
+1 # امیر اخوان 1394-06-28 00:59
درست است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدحسین
0 # محمدحسین 1394-06-23 21:00
اقای سیجلو کیه مگه ولاسکو کی بود که دستیارش چی باشه به نظر من اگر انتیگا و رزنده را بیارن ویا کواچ بمونه برای ما از همه بهتره نه سیچلو و نه ولاسکو به نظر من بهتر کمی صبر کنیم بعد حرف بزنیم تا بعدا شرمنده ی کواچ نشویم شاید تیم مت بتونه چهارم بشه چون بازی های اسونی را در راه داریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر اخوان
0 # امیر اخوان 1394-06-28 00:59
درست است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدرضا
+19 # محمدرضا 1394-06-23 20:48
آقای داورزنی از چاله درنیای بیفتی تو چاه..!! مربی بیار نه کارآموز..! آقای حمیدی با نیتتون کاری ندارم.. تغییر کواچ خواست عموم مردمه و ما هم اعتقاد داریم که این سرمربی ترمز تیم ماست...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمدرضا
0 # محمدرضا 1394-06-23 20:48
آقای داورزنی از چاله درنیای بیفتی تو چاه..!! مربی بیار نه کارآموز..! آقای حمیدی با نیتتون کاری ندارم.. تغییر کواچ خواست عموم مردمه و ما هم اعتقاد داریم که این سرمربی ترمز تیم ماست...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
دنیا
-10 # دنیا 1394-06-23 20:32
اووووووووووووووووووووووو
انقدم سخت نیست!!!
چند تا نکته ی روانشناسی...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
دنیا
0 # دنیا 1394-06-23 20:32
اووووووووووووووووووووووو
انقدم سخت نیست!!!
چند تا نکته ی روانشناسی...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شاهین
+30 # شاهین 1394-06-23 20:15
اگه سیچلو رو بیارن بعید نیست وضعمون از این بد تر بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شاهین
0 # شاهین 1394-06-23 20:15
اگه سیچلو رو بیارن بعید نیست وضعمون از این بد تر بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-39 # امین 1394-06-23 19:56
تیم ملی شده ملک شخصی معروف هرکاری که دلش میخواد میکنه شدیم تیم ملی معروف نه تیم ملی ایران سعید معروف بذای من تبدیل به سعید منفورشد
منفورحیاکن تیم ملی رورهاکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
+24 # amir 1394-06-23 20:11
واقعا برای شما متاسفم که تقصیر سعید معروف میزاری. اگه واقعا والیبالی باشید میبیند همین پاس های سعید معروف باعث شد همین امتیازا رو بگیره اگه همین پاس ها رو هم نمیداد تا همین جاشم نمیرفتیم. براتون متاسفم که به خاطر ضعف مربی به معروف تهمت میزنید....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+9 # محمد 1394-06-23 23:58
اتفاقا اگه بازی ها رو دیده باشین معروف خیلی ساکت و ارام شده اگه نقدم بخونی میبینی نوشته اگه به معروف پروبال داده بشه تیم روجمع و جور میکنه در ضمن نگران نباش یه روز معروف و موسوی خداحافظی میکنن میخوام ببینم دیگه کسی از والیبال ایران یاد میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
+14 # مهدی اورمولو 1394-06-24 09:08
حرف های این امین رو جدی نگیرید.این امیر حسینی رو پرستش میکنه.و فکر میکنه خدای پاسورهای دنیاست! سایه معروف از 19 سالگی رو سر امیر حسینی سنگینی کرد و بالاخره با بازی خوبش باعث شد که حسینی از تیم ملی کنار بره.پس طبیعیه که طرفدارای امیر حسینی از معروف خوششون نیاد.حتی اگه دنیا والیبال ایران رو با معروف بشناسه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-9 # امین 1394-06-24 14:54
هروقت معروف تونست به نصف قهرمانی های حسینی برسه بیا اونوقت بیاباهم حرف بزنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امید
+8 # امید 1394-06-24 15:58
احتمال قوی امین فک و فامیله امیر حسینی هست
میاد اینجا درباره معروف بد بگه چون معروف بود که حسینی رو از تیم ملی به در کرد !
وگرنه هنوز حسینی تو تیم ملی بود و هنوز در حسرت قهرمانی آسیا بودیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مگه داریم
+2 # مگه داریم 1394-06-24 18:22
به نقل از امید:
احتمال قوی امین فک و فامیله امیر حسینی هست
میاد اینجا درباره معروف بد بگه چون معروف بود که حسینی رو از تیم ملی به در کرد !
وگرنه هنوز حسینی تو تیم ملی بود و هنوز در حسرت قهرمانی آسیا بودیم

دقیقا آفرین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
+6 # مهدی اورمولو 1394-06-24 20:08
به نقل از امین:
هروقت معروف تونست به نصف قهرمانی های حسینی برسه بیا اونوقت بیاباهم حرف بزنیم

ایران با امیر حسینی تو آرزوی بردن ژاپن و کره بود.الان با معروف به سکوی جهانی فکر میکنه.مثل اینکه واقعا شما فامیل حسینی هستی :)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
-1 # نازنین 1394-07-03 10:27
والله به خدا.....نباید اصن با این آدما بحث کرد.......بذار هر چی دلشون میخواد بگن...!!!!!
مگه به حرف اوناست؟؟!!!!! بذار بگه اصن کلا والیبال رو حسینی کشف کرده!!!!!!!!!!!!!
مردم خودشون درک دارن و می فهمن چی به چیه و کی راست میگه...!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
shayanmehr
+9 # shayanmehr 1394-06-24 13:43
همین یه جمله کافیه که بازیکنان لهستان مهو بازی و همانگی معروف و موسوی بودن....؟!
ان شاالله درست میشه این مشکل تو لیگ جهانی برای روسیه هم بوجود اومده بود ببینید چجوری مدیریت کردن؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهسا
-1 # مهسا 1394-07-02 19:29
به نقل از امین:
تیم ملی شده ملک شخصی معروف هرکاری که دلش میخواد میکنه شدیم تیم ملی معروف نه تیم ملی ایران سعید معروف بذای من تبدیل به سعید منفورشد
منفورحیاکن تیم ملی رورهاکن

آخه اين چه حرفيه ميزنيد مگه چيكار كرده جز تلاش براي تيم؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-23 19:56
تیم ملی شده ملک شخصی معروف هرکاری که دلش میخواد میکنه شدیم تیم ملی معروف نه تیم ملی ایران سعید معروف بذای من تبدیل به سعید منفورشد
منفورحیاکن تیم ملی رورهاکن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amir
0 # amir 1394-06-23 20:11
واقعا برای شما متاسفم که تقصیر سعید معروف میزاری. اگه واقعا والیبالی باشید میبیند همین پاس های سعید معروف باعث شد همین امتیازا رو بگیره اگه همین پاس ها رو هم نمیداد تا همین جاشم نمیرفتیم. براتون متاسفم که به خاطر ضعف مربی به معروف تهمت میزنید....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-23 23:58
اتفاقا اگه بازی ها رو دیده باشین معروف خیلی ساکت و ارام شده اگه نقدم بخونی میبینی نوشته اگه به معروف پروبال داده بشه تیم روجمع و جور میکنه در ضمن نگران نباش یه روز معروف و موسوی خداحافظی میکنن میخوام ببینم دیگه کسی از والیبال ایران یاد میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-06-24 09:08
حرف های این امین رو جدی نگیرید.این امیر حسینی رو پرستش میکنه.و فکر میکنه خدای پاسورهای دنیاست! سایه معروف از 19 سالگی رو سر امیر حسینی سنگینی کرد و بالاخره با بازی خوبش باعث شد که حسینی از تیم ملی کنار بره.پس طبیعیه که طرفدارای امیر حسینی از معروف خوششون نیاد.حتی اگه دنیا والیبال ایران رو با معروف بشناسه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-24 14:54
هروقت معروف تونست به نصف قهرمانی های حسینی برسه بیا اونوقت بیاباهم حرف بزنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امید
0 # امید 1394-06-24 15:58
احتمال قوی امین فک و فامیله امیر حسینی هست
میاد اینجا درباره معروف بد بگه چون معروف بود که حسینی رو از تیم ملی به در کرد !
وگرنه هنوز حسینی تو تیم ملی بود و هنوز در حسرت قهرمانی آسیا بودیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مگه داریم
0 # مگه داریم 1394-06-24 18:22
نقل قول:
احتمال قوی امین فک و فامیله امیر حسینی هست
میاد اینجا درباره معروف بد بگه چون معروف بود که حسینی رو از تیم ملی به در کرد !
وگرنه هنوز حسینی تو تیم ملی بود و هنوز در حسرت قهرمانی آسیا بودیم
دقیقا آفرین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی اورمولو
0 # مهدی اورمولو 1394-06-24 20:08
نقل قول:
هروقت معروف تونست به نصف قهرمانی های حسینی برسه بیا اونوقت بیاباهم حرف بزنیم
ایران با امیر حسینی تو آرزوی بردن ژاپن و کره بود.الان با معروف به سکوی جهانی فکر میکنه.مثل اینکه واقعا شما فامیل حسینی هستی :)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
0 # نازنین 1394-07-03 10:27
والله به خدا.....نباید اصن با این آدما بحث کرد.......بذار هر چی دلشون میخواد بگن...!!!!!
مگه به حرف اوناست؟؟!!!!! بذار بگه اصن کلا والیبال رو حسینی کشف کرده!!!!!!!!!!!!!
مردم خودشون درک دارن و می فهمن چی به چیه و کی راست میگه...!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
shayanmehr
0 # shayanmehr 1394-06-24 13:43
همین یه جمله کافیه که بازیکنان لهستان مهو بازی و همانگی معروف و موسوی بودن....؟!
ان شاالله درست میشه این مشکل تو لیگ جهانی برای روسیه هم بوجود اومده بود ببینید چجوری مدیریت کردن؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهسا
0 # مهسا 1394-07-02 19:29
نقل قول:
تیم ملی شده ملک شخصی معروف هرکاری که دلش میخواد میکنه شدیم تیم ملی معروف نه تیم ملی ایران سعید معروف بذای من تبدیل به سعید منفورشد
منفورحیاکن تیم ملی رورهاکن
آخه اين چه حرفيه ميزنيد مگه چيكار كرده جز تلاش براي تيم؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
+26 # ایرانی 1394-06-23 19:55
پارسال هم بخاطر کمکهای فنی مرحوم معدنی صعود کردیم که همه به پای کواچ نوشتن.کواچ مربی تیم محل ماهم از کواچ بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
0 # ایرانی 1394-06-23 19:55
پارسال هم بخاطر کمکهای فنی مرحوم معدنی صعود کردیم که همه به پای کواچ نوشتن.کواچ مربی تیم محل ماهم از کواچ بهتره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
+10 # ایرانی 1394-06-23 19:53
کواچ رو بندازین بیرون جاش اناستازی رو بیارین.ضمنن اونایی که از معروف دفاع میکنن بدونن معروف نیمکت نشین کوبزار(پاسور 20 ساله روس)بود!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
-38 # امین 1394-06-23 20:01
معروف سال های سال زیربلیت امیرحسینی پاسوربزرگ ایرانه چه شکست هایی که مقابلش نخورده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
+11 # مهدی 1394-06-24 09:02
به نقل از امین:
معروف سال های سال زیربلیت امیرحسینی پاسوربزرگ ایرانه چه شکست هایی که مقابلش نخورده

حسینی رو بیرون از ایران میشناسن آیا؟!
والیبال ایران رو همه با معروف میشناسن.اونوقت این اومده حسینی حسینی میکنه.
نمک نشناس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد
+1 # میلاد 1394-07-15 06:56
حالا معروف رو بعنوان نیمکت نشین زنیت میشناسن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
+4 # نیایش 1394-06-25 15:50
ایرانی محترم!

لطفاً ادب داشته باشید

ینی چی که کواچ رو بندازید بیرون؟!

اون برای خودش کلی مقام و اعتبار داره!

اگه ازش راضی نیستیم تقصیر فدراسیونه که عوضش نمی کنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
+25 # قاسملی 1394-06-23 20:18
اناستازی اگه خوب بود لهستان پس نمیفرستادش بره انتیگا رو بگیره!

البته مربی این لهستانی که همش میبره انتیگا نیست (می دونین حتما)
بیشتر اون پیره مرده هست که یک شطرنج باز قهار هست اون اون و اگه بتونن بیارن ایران یعنی برزیل و هم میبره!

اون خوبه اون خوبه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا
+16 # علیرضا 1394-06-23 23:54
اولا شما بازی های زنیت رو دیدین که قضاوت میکنین معروف تا عید عالی بود بعدشم به خاطر سبک بازی روس ها بود که سبک بازیش به اونا نمیخورد در ضمن اونم انسانه بعد از فینال ایران چه کردن باهاش چه قدر فحش و ناسزا بهش گفتن ادم اهنی که نیست یه بار میگین به خاطر معروف ظریف رفته از تیم حالا که مشخص شده ایراد از کواچه و کلا تیم باهاش مشکل داره چه چیز دیگه ایی میخواین بهش بچسبونین اگه کسی والیبال ایران رو میشناسه به خاطر معروف و موسویه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
+1 # نیایش 1394-06-25 15:50
آقای حمیدی چه خوب صحبت کرد!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجید
0 # مجید 1394-06-29 22:13
عزیز جان برای جایگزینی سعید معروف چه کسی رو پیشنهاد میدی؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرانی
0 # ایرانی 1394-06-23 19:53
کواچ رو بندازین بیرون جاش اناستازی رو بیارین.ضمنن اونایی که از معروف دفاع میکنن بدونن معروف نیمکت نشین کوبزار(پاسور 20 ساله روس)بود!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-23 20:01
معروف سال های سال زیربلیت امیرحسینی پاسوربزرگ ایرانه چه شکست هایی که مقابلش نخورده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-24 09:02
نقل قول:
معروف سال های سال زیربلیت امیرحسینی پاسوربزرگ ایرانه چه شکست هایی که مقابلش نخورده
حسینی رو بیرون از ایران میشناسن آیا؟!
والیبال ایران رو همه با معروف میشناسن.اونوقت این اومده حسینی حسینی میکنه.
نمک نشناس
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد
0 # میلاد 1394-07-15 06:56
حالا معروف رو بعنوان نیمکت نشین زنیت میشناسن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-25 15:50
ایرانی محترم!

لطفاً ادب داشته باشید

ینی چی که کواچ رو بندازید بیرون؟!

اون برای خودش کلی مقام و اعتبار داره!

اگه ازش راضی نیستیم تقصیر فدراسیونه که عوضش نمی کنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
قاسملی
0 # قاسملی 1394-06-23 20:18
اناستازی اگه خوب بود لهستان پس نمیفرستادش بره انتیگا رو بگیره!

البته مربی این لهستانی که همش میبره انتیگا نیست (می دونین حتما)
بیشتر اون پیره مرده هست که یک شطرنج باز قهار هست اون اون و اگه بتونن بیارن ایران یعنی برزیل و هم میبره!

اون خوبه اون خوبه!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا
0 # علیرضا 1394-06-23 23:54
اولا شما بازی های زنیت رو دیدین که قضاوت میکنین معروف تا عید عالی بود بعدشم به خاطر سبک بازی روس ها بود که سبک بازیش به اونا نمیخورد در ضمن اونم انسانه بعد از فینال ایران چه کردن باهاش چه قدر فحش و ناسزا بهش گفتن ادم اهنی که نیست یه بار میگین به خاطر معروف ظریف رفته از تیم حالا که مشخص شده ایراد از کواچه و کلا تیم باهاش مشکل داره چه چیز دیگه ایی میخواین بهش بچسبونین اگه کسی والیبال ایران رو میشناسه به خاطر معروف و موسویه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیایش
0 # نیایش 1394-06-25 15:50
آقای حمیدی چه خوب صحبت کرد!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجید
0 # مجید 1394-06-29 22:13
عزیز جان برای جایگزینی سعید معروف چه کسی رو پیشنهاد میدی؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

ghab.gif

از سراسر اینترنت

مطالب ویژه



تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org