جدیدترین اخبار والیبال در کانال تلگرام ما عضویت

مسعود صالحیه، پیشکسوت والیبال کشورمان در گفتگو با والیبال ایران اظهار داشت: بعد از ماتسودا ژاپنی و ولاسکو آرژانتینی، استویچف بهترین است/ شرایط سنی استویچف، قدرت مربیگری او ونتایجی که کسب کرده نشان می دهد استویچف بهترین انتخاب برای ماست/ باید به مربیان داخلی بیشتر اعتماد کرده و اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهیم.

salehiye.jpgبه گزارش والیبال ایران، مسعود صالحیه کارشناس و پیشکسوت والیبال با تمجید از استویچف و بیان اینکه او گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان است به خبرنگار والیبال ایران گفت: فکر می کنم در حال حاضر بهترین مربی که در دنیا وجود دارد که می توان با آن کار کرد استویچف است.

 

وی ادامه داد: بعد از ماتسودا ژاپنی و ولاسکو آرژانتینی، که بهترین مربیان والیبال هستند استویچف بهترین است. او وضع مالی بسیار خوبی دارد و تمرکزش فقط روی انجام دادن بهتر کارش می باشد. مضافا اینکه قرار گرفتن بر روی سکو برای او بسیار مهم است.

 

این پیشکسوت والیبال ایران در مورد ویژگی های فنی استویچف نیز اظهار داشت: استویچف مربی بسیار نتیجه گرایی است. عملکرد او در باشگاه هایی که حضور داشته را شاهد هستید. این مربی در این چند سال اخیر جزو بهترین مربیان دنیا بوده است.

 

وی افزود: از نظر نظم و دیسیپلین کاری، واقعا مربی خوبی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با مربی مانند کواچ نمی باشد. تیم او در لیگ ایتالیا در رده اول قرار دارد و این خودش نشان دهنده خوب بودن این مربی است.

 

مسعود صالحیه صالحیه با بیان اینکه امیدوارم این قرارداد منعقد شود تصریح کرد: استویچف به ایران آمده و تیم ها، والیبالیست های ایرانی، امکانات و مدیریت فدراسیون را از نزدیک مشاهده کرد و قرار است با آنالیز این مسائل پاسخ دهد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

 

وی گفت: کولاکویچ مونته نگرویی گزینه دیگر فدراسیون که بزرگ شده مکتب صرب ها بوده نیز سطح خوبی دارد اما معتقدم استویچف از او بهتر است. شرایط سنی استویچف، قدرت مربی گری او و نتایجی که کسب کرده نشان می دهد استویچف بهترین انتخاب برای ماست.

 

کارشناس والیبال کشورمان با تاکید بر استفاده از مربیان ایرانی گفت: هر مربی که به ایران بیاید قطعا همکارانی در زمینه آنالیز و بدنسازی همراه خود می آورد اما معتقدم باید از مربیان ایرانی استفاده کنیم و حتی در 2020 با مربیان ایرانی به المپیک برویم. به والیبال ایتالیا نگاه کنید به مربی جوانی مانند بلنجینی اعتماد کردند و نتیجه هم گرفتند.

 

مسعود صالحیه در پایان خاطرنشان کرد: باید به مربیان داخلی بیشتر اعتماد کرده و اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهیم. پس چه زمانی می خواهیم از این مربیان استفاده کنیم. البته لازم است مربیان داخلی زبان خود را تقویت کرده تا بتوانند در سطح بین المللی فعالیت داشته باشند. قطعا زبان کلید بسیار مهمی در این زمینه خواهد بود.

عضویت در کانال تلگرام والیبال ایران

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

سعید
+1 # سعید 1395-11-07 17:48
انصافا کواچ مربی بدی نبود،ما بهترین نتايج تيميمون در سطح جهانی رو با کواچ کسب کردیم.درسته در سطح ولاسکو نبود ولی بد هم نبود. امیدوارم استويچف مربی شه چون هم دانش بالایی داره هم ديسيپلين داره و مربی در سطح جهانی هستش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-1 # ستاره روشن 1395-11-07 20:02
استاد! والله ما هم همین رو می گیم که تا کی باید چشممون به دست این و اون باشه. یاد گرفتن زبان که کاری نداره. همین طور علم روز دنیا. مربی از خارج میارن برای تیم های باشگاهی با هزار سلام و صلوات، بعد می بینیم مربی داخلی اگه بهتر از اون کار نکنه بدتر هم کار نمی کنه. نمونه اش همین تیم ارومیه. مگر چقدر عملکردش با وقتی که تراویسا بود فرق کرده؟ چرا نباید به استعدادها و توانائی های خودمون احترام بذاریم؟ مربیان باهوش و کاربلد خودمون رو باید به آخرین علوم هر رشته ورزشی تجهیز کنیم. شما که کارکشته والیبال هستین واقعا غیرممکن می دونین این کار رو؟ کافیه اعتماد کنیم و این قدر هوش و شعور خودمون رو دست کم نگیریم که حتما یکی باید از ینگه دنیا بیاد و یادمون بده چه کنیم؟ درسته که کشتی و وزنه برداری ورزش های جمعی نیستند و ماهیتا فرق دارن با والیبال، ولی مگر توی اون رشته ها چشممون به دست خارجی هاست که معمولا بهترین نتایج رو هم می گیریم؟ کافیه باور کنیم خودمون رو و به داشته هامون احترام بذاریم.توی همین لیگ مربیانی هستند که واقعا هیچ مربی ای توی دنیا حاضر نیست با شرایط اونا کار کنهو دارن از جون مایه می ذارن و تیم های خوبی رو هم آورده ان. یعنی هیچ کدوم از اینها به اندازه کواچ کچ کردن بلد نبودند که اون همه خسارت آبروئی دادیم؟ خدا کنه این یکی هم تو زرد از کار در نیاد. تا وقتی روی پای خودمون وانستیم حکایتمون همینه و همیشه دست به دهان و منتظر خواهیم ماند. باید هر چی زودتر والیبال همه جوره روی پای خودش واسته. دیگه بسه با عصای بقیه راه رفتن. این جوری بلکه بقیه ورزش های گروهی هم تکان بخورن. ما می تونیم. کافیه باور کنیم و ششدانگ حواسمون رو جمع کنیم و یاد بگیریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید
+13 # سعید 1395-11-07 21:04
بله شما کاملا درست ميفرمايين ولی مربی های مطرح و جوون ما مثل پیمان اکبری،عطایی،ترک اشوند، باید بیان قبول کنن 2-3 سال دستیار مربی مثل استويچف بشن و تجربه جهانی کسب کنن بعد ما بتونیم روشون حساب کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
الهام عابدینی
+8 # الهام عابدینی 1395-11-07 21:30
بهتره یه کم واقع بین باشی ستاره روشن ، ورزش کشتی از دوران امامعلی حبیبی ، عبدالله موحد و آقا تختی و.... یه ورزش ریشه داره تو ایران ، با والیبال اصلا قابله مقایسه نیست ، بعد تو مربی های داخلی کدومش تو سطح اول مطرح اورپایی ، سری آ و.... دنیا کار کردن که درست ساخته بشن. ، اگه در حد و اندازه هدایت تیم ملی بودن ، داورزنی دیوانه نبود که تیم رو به گزینه های خارجی بسپاره ، از اون گذشته اگه دنبال رشد مربی های ایرانی هستیم باید از کسانی مثل اعجوبه ای مثل استویچف و.... استفاده کنند و نیازمند پروسه زمانی بلند مدت هست تا به رشد برسند ، هرچند بازم کافی نیست ، باید مربیانی ایرانی اگه دستیار هم باشن تو لیگ های معتبر اروپایی برن و از ممنونم کامل والیبال اونا نهایت استفاده رو ببرن ، مثله آرژانتینی ها. ، اینکه به خودمون متکی باشیم خوبه ، ولی باید شرایطتش هموار باشه ، مثلا الان تو لیگ بین مربیان من فقط جسارت رو بیشتر در رحمان محمدی راد تو گنبد می بینم که ، بخاطر اینکه در کنار بزرگی مثل ولاسگو بوده ، جسارت بیشتری نسبت به بقیه داره از تعویض هاش ، نوع بازی و استفاده از بلند زن ها و تاکید بیشتر نسبت به بقیه مربیان به استفاده از سرویس پرشی ، بخاطر یادگیری و در کنار ولاسگو رشد کردن بوده ، با این وجود بازم کامل نیست ، چه برسه به بقیه! بدون تبادل اطلاعات با مربیان مطرح خارجی ، پیشرفتی حاصل برای مربی های ایرانی نمیشه ، بعد ایتالیا با ایران در زمینه والیبال اصلا قابل مقایسه نیست ، مثل اینکه کشتی ایران رو با ایتالیا مقایسه کرد!!!! آمریکا و به ویژه روسیه که غول های کشتی در دنیا هستند ، بدون تعصب فقط دنبال پیشرفت ورزش کشتی و.... هستند که بارها و بارها از امامعلی حبیبی . عبداله موحد دعوت کردند سرمربی گری تیمشون رو با کلان ترین دستمزد ها قبول کنن. باید واقع بینانه مسائل رو رصد کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد.
+1 # میلاد. 1395-11-08 00:35
نظرتون کاملا درست،منطقی و حساب شده بود.ممنون از تحلیل جامعتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیامک گلشیری
+5 # سیامک گلشیری 1395-11-07 21:48
مربی های ایرانی حالا حالا ها کار دارن ، مقایسه ورزش کشتی که ریشه دار هست تو ایران با والیبال نوپا در عرصه های جهانی درست و واقع بینانه نیست. باید از دانش بهترین های جهان مثل استویچف نهایت استفاده رو برد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
-2 # ستاره روشن 1395-11-08 11:37
به نقل از سیامک گلشیری:
مربی های ایرانی حالا حالا ها کار دارن ، مقایسه ورزش کشتی که ریشه دار هست تو ایران با والیبال نوپا در عرصه های جهانی درست و واقع بینانه نیست. باید از دانش بهترین های جهان مثل استویچف نهایت استفاده رو برد




کسی منکر استفاده از آخرین متدها و حتی تکنولوژی های دنیا نیست. حرف من اینه که نه هوش نه شعور ایرانی این طور نیست که دائما معطل بقیه بمونه. می شه این کمبودهارو با برنامه ریزی و نظم و پیگیری حل کرد. مگر کسی فکرش رو می کرد که والیبال ما روزی به این سطح برسه؟ با تمام اشکالاتی که داشت، به خاطر مدیریت درست رسیده به جائی که داریم به سه سکوی اول دنیا فکر می کنیم. پس از نظر مربیگری هم شدنیه. ما آدم های کاربلد و تحصیلکرده و باتجربه توی والیبال کم نداریم. ازشون استفاده نمی کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
0 # کارن 1395-11-08 01:42
با درود.با نظر کارشناس وپیشکسوت محترم موافقم .واقعا استویچف الان از خوبهای دنیا ست وجزو ده مربی برتر دنیا.وبا کواچ فرق میکنه .واز همین نگاهش به اینده واومدنش به ایران وباحساب وکتاب کار کردنش مشخصه حرفهای.با احترام برای کواچ شک نکنید اون نتایج خوب ما نتیجه اول کار ولاسکو بود واز همه مهمتر انگیزه بچه ها برای مطرح شدن.اقای معروف کی بهترین پاسور دنیا شد یا موسوی .واقعا ولاسکو در موقع ثمر میوه رفت.به هر حال باید اقای استویچف باید بدونه ایران یکی از جوان ترین کشورهای دنیاست واینجا معدن استعداده .امیدوارم که با درایت جناب داور زنی قبول کنه وبیاد.واز همین شروع بازیهای پلی اف داخل ایران باشه البته هر مربی میخاد بیاد باید هر چه زودتر وحداقل با شروع بازیهای پلی اف باشه هر چند الان هم کمی دیره اما خواهش میکنم از جناب داورزنی .سرمربی کمکاش و ....با شروع پلی اف مشخص و با ارامش ودقت ادامه لیگ رو زیر نظر بگیرن .وحداقل ی بیست۲ نفری دیگه به جز اون بازیکنان قدیمی رو مخثوصا تو پست قدرتی ودریافت کننده و پشت خط زن دعوت کنن واز بین اونها برای هر پست ۳ یا ۴نفر بسازه.بویژه در بحث قدرتی و سرویس و پشت خط.به امید خدا.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احسان از فراشبند فارس
0 # احسان از فراشبند فارس 1395-11-08 01:51
باسلام.من هم با نظر خانم الهام عابدینی کاملا موافقم.سطح مربیان والیبال ما از والیبال ما هنوز خیلی پائینتر هست و سپردن سکان والیبال بزرگسالان به مربیان وطنی یجور خودکشی و ظلم به والیبالمون هست.البته منکر دانش مربیانی مثل کارخانه که همیشه قبولش داشتم و عطایی و نفرزاده و مظفری وغیره نیستم اما معتقدم حتی در والیبال پایه هم الان نیاز به حضور مربیان خوب خارجی داریم اون هم به صورت بلندمدت.البته مربیان ماهم باید غرور رو کنار بزارن و درکنار مربیان بزرگی که به کشورمون میان کسب تجربه کنن.مثلا حضور ولاسکوی بزرگ فرصت طلایی ای بود که کمتر قدرشو دونستیم.درهرحال معتقدم برحلاف رشته هایی مثل کشتی در والیبال ما نیاز به مربی خوب خارجی داریم.در خصوص استویچف هم معتقدم فدراسیون هرجوری هست باید ایشون رو متقاعد کنه تا بیاد و با تماشای لیگ هم شایسته ها رو دعوت کنه و هم نسل جدید والیبال رو در ایران بسازه.در کنارش فدراسیون میتونه از ایشان جهت نظارت بر والیبال پایه و حتی آموزش مربیان وطنی استفاده کنه.به امید روزهای روشن والیبالمون در آینده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بردیا
+4 # بردیا 1395-11-08 01:58
با عرض ادب و احترام:
صحبت های پر محتوای الهام عابدینی عزیز که نکته به نکته حرفه ای بود ، به شخصه به ایشان تبریک می گویم و کاملا با ایشان هم نظرم ، ابتدا عرض کنم من کواچ را مربی خوبی میدانم و بهترین نتایج ما با او رقم خورد ، فقط به لحاظ مدیریتی مشکل داشت. ضمن اینکه حتی او را بهتر از لوزانو میدانم. اما در خصوص استویچف به نظر من غنیمت والیبال امروز دنیاست و به هیچ عنوان با کواچ قابل قیاس نیست. دلایل آن را توضیح می دهم ، مثلا برزیلی ها از انتخاب مربی جدید خود ناراضی هستند و مارسلو مندز را بیش از همه برای کشورشان قبول دارند ، چون مربی بسیار موفقی هست ، ضمن اینکه تجربه ی ملی هم ندارد.
استویچف نیز چنین است ، بازی در سری آ ، جام باشگاههای اروپا و جام باشگاههای جهان با ستاره ها کار بسیار سختی است ، چون ستاره هایی که استویچف در اختیار داشت ، همانند موم در دست او بودند و از اهداف و دستورات وی در هر زمینه ای به مانند یک سرباز پیروی می کردند ، تیم هایی دیگری که استویچف با آنها رقابت میکرد و میکند نیز از مربی های مطرحی مثله لورنزو برناردی ، دنیله بانیلولی ، مندز ، آلکنو ، آندره آ جیانی ( که سرمربی آلمان شد) و... توأم با بازیکنان و ستاره های بزرگ دنیا بهره میبرند ، ولی استویچف نشان داد که برتر است و مچ آنها را خواباند. آنتیگا تجربه ی ملی نداشت ، اما لهستان را قهرمان جهان کرد ، یا بلنجینی در ایتالیا که در دوسال گذشته میلادی دو نقره جام جهانی و المپیک ریو را کسب کرد با اولین تجربه ی ملی. ، اما نکته ای در مورد بلنجینی وجود دارد این است که او به عقیده ی من بهترین پشت خط زن جهان یعنی زایتسف ، و بهترین دریافت کننده قدرتی جهان یعنی عثمانی خوان تورنا ، که من او را از اروین انگاپث فرانسوی یک پله بالاتر می بینم را در اختیار دارد و تیم قدرتمند و ریشه داری در زمینه ی والیبال به او واگذار شده ، ضمن اینکه بلنجینی در سری آ رشد کرده ، مانند آندره آ جیانی که در اولین تجربه ی ملی اسلوونی ناشناخته را به یک باره متحول کرد و این تیم را نایب قهرمان اورپا کرد. یا د جورجی سطر جدول لیگ لهستان بود و او نیز تجربه ی ملی نداشت و در نهایت با اینکه استویچف نفر اول لهستانی ها بود به دلایل مالی ، د جورجی انتخاب شد ، به نظرتان دلیل چیست؟؟؟ دلیل کاملا واضح است آنها در مکتب کامل والیبال ایتالیا رشد کردند ، یعنی سری آ و... ،،،،، لهستان از هر نظر چه به لحاظ مربی و چه به لحاظ بازیکنان هم به مراتب ریشه دار تر از والیبال ایران است و هم قوی تر ، و هم پر افتخار تر ، اما در نهایت مربی آنها بومی نیست و د جورجی از ایتالیا را انتخاب می‌کنند. چون مبنای خود را با اعداد و ارقام و حساب و کتاب منطقی تنظیم کرده اند ، و متوهم پیش نمی روند و فقط و فقط به فکر ارتقاء و بهروزی والیبال کشور خود هستند ، و متعصبانه رفتار نمی کنند. این است راز موفقیت. چه برسد به مربی های ایرانی! هر زمان یک مربی ایرانی به دلایل فوق که شفاف توضیح دادم در ایتالیا به بهترین شکل پرورش یافت و تصدی یک تیم را بر عهده گرفت و موفق عمل کرد ، آن وقت می توان تیم ملی را به مربیان ایرانی سپرد نه در این وضعیت!!!!! ( اینکه تا چه مدت باید وابسته به خارجی ها باشیم؟ نخست اینکه این صحبت با ورزش اصولا بیگانه است و بدون تبادل اطلاعات هیچ وقت رشد نمی کنیم ، و دوم اینکه این مسائل را می توان به سیاست ارتباط داد و نتیجه ی منفی گرفت ، نه در ورزش ، و در نهایت هر زمان که با استانداردهای جهانی و مطابق با نیازی های والیبال مدرن امروز پیش برویم که نیازمند زمان و برنامه ریزی مدون است ، البته باز هم در ورزش در آن موقع هم نباید درها را در جهان و ایران بست و باید توأمان از یکدیگر نهایت استفاده مثبت را برد ) البته رحمان محمدی راد در کنار ولاسگو نسبت به دیگر مربیان رشد خوبی داشته ، به راحتی می توان این موضوع را در هاوش گنبد از نحوه ی بازی و.... که از حوصله ی بحث خارج است دید ، اما اگر میتوانست در بهترین لیگ های معتبر اروپایی ورود پیدا کند حتی به عنوان دستیار و پس از چند سال تصدی تیمی را به او بدهند تا موفق به نتایج مطلوب شود ، آن موقع میتوان حرف از مربی ایرانی زد!
بازی های خانه والیبال که استویچف شاهد آن بود از کمترین کیفیت فنی به ویژه در دریافت و سرویس پرشی برخوردار بود ، امیدوارم بتوانند استویچف را متقاعد کنند؟؟!!
در مورد استویچف قطعا منظور این نیست که او ایران از این رو با آن رو می کند ، بلکه میتوانیم بهترین برداشت را با وجود ایشان برای والیبال ایران متصور شویم ، حتی از آناستازی من او را کارآمدتر ارزیابی می کنم ، اما در کنار کادر فنی مهمترین و اساسی ترین موضوع به والیبال پایه برمیگردد که فرد شایسته‌ای ( سیچلو خروجی مطلوبی به هیچ وجه ندارد) در آنجا ابتدا به استعدادیابی و به طبع آن به بازیکن سازی بپردازند استخدام شوند. مانند سیناسترا ، به ویژه به ترتیب در پست دریافت کننده ، سپس مدافع میانی و قطر پاسور ، که چنین افتضاحی در نزدن سرویس پرشی و یا بی کیفیت بودن آن در سرعت و دقت ، و در دریافت اول را برطرف کنیم. استخدام بهترین مربیان جهان در والیبال پایه حتی به مراتب مهمتر از کادر فنی بزرگسالان است.، چون در نهایت تمام مربیان دنیا وابسته به قابلیت های بازیکنانش هستند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم محبی
+3 # مریم محبی 1395-11-08 02:02
استویچف مثله یه گنجی هست که باید ایشون رو از دست ندن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شهاب.......
0 # شهاب....... 1395-11-08 03:56
کامنت های خام ، کوتاه ، بدون تحلیل ریشه ای منطبق بر والیبال امروز به دور از تعصب همیشه باعث رنج من شده ، من پدرم ، یکی از پیشکسوتان کارشناس والیبال ایران هست وقتی این کامنت رو نشونش دادم خوند ، ضمن تایید صدر درصدی شما رو شناخت و گفت فقط سه نفر هستن که گوشت و پوست و خونشون با والیبال اجین شده ، و گفت هیچ والیبال نویسی با اینکه خیلی خیلی کم وقت داره ، هیچ وقت نمی تونه به توده ی مردم انقدر کمک کنه و به اونا خدمات بده ، گفتن که وظیفه شناسی تا این حد براشون واقعا اولا عجیب بوده ، و بعد هیچکی همچین کاری تو این دور و زمونه نمی کنه ، من واقعا سر تعظیم فرود میارم. امیدوارم روزی برسه که توسط پدرم که بهم قول داد شما افتخار بدید بتونم شمارو.......... .. از نزدیک ببینم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ایرج طهماسبی
+1 # ایرج طهماسبی 1395-11-08 13:56
انقد نظرات کارشناسی و حرفه ای بود که من به خیلی استفاده کردم، فقط منم دقیقا با استویچف صد در صد موافقم ، خدا کنه که پیشنهاد ایران رو قبول کنه ، واقعا این شخص جزو بهترین مربیان دنیاست ، در مورد مربیان ایرانی هم کمتر استویچف اگه باشن ، حرفه ای تر میشن ، ولی منم اعتقاد دارم ابزارش باید وجود داشته باشه ، و تا نرن به بهترین لیگ های معتبر اروپایی آبدیده نمیشن ، تعارف که نداریم اون تو لیگ ایرانه ، اکثرا تیم ها ، هم سطح هستن یه جز دو تیم ، فکر می کنیم حرفه ای شدن ، در صورتیکه که علم والیبال دنیا تو اروپا و برزیله ، مثله علم کشتی که ایران توش غنی هست و هم ریشه دار.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ا.ع
+1 # ا.ع 1395-11-08 17:06
سلام عرض می کنم خدمت دوستان عزیز و شریف، علی الخصوص جناب بردیا
جناب بردیا. دوست عزیز و فهیم من. من یک عذر خواهی به شما بدهکارم. فکر کنم یکی از نظراتم در هفته گذشته کمی خاطر شریفتان را آزرد. امیدوارم به بزرگواریتان مرا ببخشید. در ضمن از شما سپاس گزارم به خاطر عنایتی که به بنده و دوستان دارید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بردیا
+1 # بردیا 1395-11-08 23:43
دوست عزیزم (ا.ع ) به هیچ وجه اینطور نیست ، من ارادت ویژه ای نسبت به شما دارم و اتفاقا جواب به من به کامنت شما فقط به خاطر احساس مسئولیت بود که حتی شما از من نپرسیده بودید، و من قصد این را داشتم که بخاطر منش ، و شعور بالای شما ، تا حدودی درست یا نادرست ولی به نیت پاک پرسش های مطرح شده در ذهن شما را پاسخگو باشم. ولی این نشان می دهد که من چقدر شمارا دوست دارم و از شما یاد میگیرم ، مانند مثالی از پاسور دوم ژاپن که شما مرا مطلع کردید. این پیام شما نیز حتی باز هم برای من درس بود ، درس محبت خالصانه. در نهایت من نیز دغدغه ی فکری داشتم که من شمارو آزرده کرده باشم و این پیام شما دلگرمی بسیاری به من داد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بردیا
+2 # بردیا 1395-11-09 02:57
با عرض ادب و احترام:
من از پیام های پر محتوای دوستان که کنکاش گرانه مسائل را به ویژه در والیبال پایه و انتخاب سرمربی و... ارائه دادن بسیار ممنونم همچین از شهاب عزیز،
دوست عزیزم (ا.ع ) من پاسخ شما را دادم اما منتشر نشد ، نمیدانم چرا! اصلا اینطور نیست ، و من به رسم وظیفه شناسی و علاقه و مهری که نسبت بهتان چه از حیث حرفه ای و چه از حیث اخلاقی دارم ، سعی کردم پرسش شما را بی پاسخ ، تا جایی که اطلاعات دارم ، چه درست ، و چه نادرست نگذارم ، و من همیشه نیز یک دانش آموز هستم به طور مثال اطلاعات در مورد پاسور دوم ژاپن توسط شما هنوز در ذهنم هست. عذر خواهی باید توسط من انجام شود نه انسان سخاوتمندی مثله شما ، که این پیام شما گواهی این موضوع بود. عمیقا ، دوستدار همیشگی شما هستم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها