والیبال ایران: تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار جام جهانی 2015 خود تونس را با نتیجه 3 بر یک مغلوب خود ساخت.

دیدار ایران و تونسبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال ایران از ساعت 10:45 به وقت تهران در سالن هاماماتسو آرنا دومین مسابقه خود را برابر تونس آغاز کرد. تیم ملی والیبال ایران که بازی روز گذشته خود را به آرژانتین واگذار کرده بود انگیزه زیادی داشت تا در این مسابقه پیروز شود، اما مصدومیت محمودی پیش از آغاز بازی بازهم کار را برای شاگردان کواچ کمی سخت کرد. تیم ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25 ، 25 بر 14 و 25 بر 20 موفق شد نماینده قاره آفریقا را مغلوب کند.

 

کواچ، سرمربی ایران برای شروع مسابقه معروف، غفور، مرندی، میرزاجانپور، عبادی پور، غلامی و موسوی را انتخاب کرد. بازیکنان ایران از همان ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کردند و توانستند در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی دوم شوند. تیم ایران در این ست با فکر بازی کرد وتوانست با نتیجه 25 بر 17 حریف خود را مغلوب کند.

 

کواچ در انتخاب بازیکنانش برای ست دوم هم تغییری ایجاد نکرد و بازهم ملی پوشان ایران توانستند از همان ابتدا عملکرد بهتری داشته باشند. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما پس از آن تونسی ها کمی بهتر بازی کردند و توانستند در امتیاز 15 با ایران به تساوی برسند. کواچ در این ست تغییراتی هم در ترکیب خود ایجاد کرد ، اما در نهایت این تونسی ها بودند که با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسیدند.

 

برای شروع ست سوم کواچ تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و معروف جای خود را به مهدوی داد. سرویس های تیم ایران در این ست بسیار خوب بود و تونسی ها در دریافت آنها دچار مشکل بودند. در مقابل تونسی ها در زدن سرویس عملکرد خوبی نداشتند. دفاع خوب ایران و سرویس های مناسب از سوی شاگردان کواچ کاملاً تونسی ها را کلافه کرد. در این ست معنوی نژاد هم وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت؛ ضمن اینکه مهدوی هم پاس ها را به خوبی بین بازیکنان تقسیم کرد و اسپکرهای ایران را در شرایط خوبی برای حمله قرار می داد و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 14 به سود ایران تمام شد.

 

معنوی نژاد، مهدوی، مرندی، غفور، غلامی، عبادی پور، موسوی بازیکنان شروع کننده ایران در ست چهارم بودند و این بار معنوی نژاد چهره ای بود که کواچ به وی از ابتدای ست میدان داد. در امتیاز اول ست چهارم میلاد عبادی پور برای دریافت توپ تونسی ها به به محوطه خارج از زمین رفت که با برخورد با تابلوهای تبلیغاتی روی زمین افتاد. برخورد وی با تابلوها به نحوی بود که به نظر می رسید به شدت مصدوم شده است، اما پس از حدود یک دقیقه وی به زمین بازگشت و در ترکیب قرار گرفت و به شدت از سوی تماشاگران و بازیکنان هر دو تیم تشویق شد. تونسی ها ست چهارم را با تمام توان شروع کردند و حتی توانستند در همان امتیازهای ابتدایی اختلافی 3 امتیازی ایجاد کنند، اما ملی پوشان ایران خیلی زود به خود آمدند و در امتیاز 7 بر 6 از حریف پیش افتادند. در امتیاز 13 بر 10 به سود ایران سرمربی تونس درخواست وقت استراحت فنی کرد تا وقفه ای در روند امتیازگیری ایران ایجاد کند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد تا شاگردان کواچ 3-1 پیروز شده و اولین برتری خود را کسب کنند.

 

تیم ملی والیبال ایران فردا پنج شنبه، 19 شهریور ماه در سومین مسابقه خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. ونزوئلا امروز در دومین مسابقه خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آرژانتین شد.

گزارش از خبرنگار اعزامی فارس به ژاپن

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

amin
+3 # amin 1394-06-18 20:36
چرا نمیخواین قبول کنین غفور از شهرام محمودی بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیگم که شهرام بده ولی میگم غفور بهتره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
+1 # مهدی 1394-06-19 10:00
محمودی و غفور هر کدوم ویژگی هایی دارن.نیمکت نشینی هیچکدومشون به صلاح تیم نیست.هردوتاشون باید رو فرم باشن.روزی که غفور جواب نداد محمودی بیاد جاش روزی هم که محمودی رو فرم نبود غفور بیاد جاش.کاری که لهستان و آمریکا و بقیه تیم های تاپ دنیا انجام میدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amin
0 # amin 1394-06-18 20:36
چرا نمیخواین قبول کنین غفور از شهرام محمودی بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیگم که شهرام بده ولی میگم غفور بهتره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-19 10:00
محمودی و غفور هر کدوم ویژگی هایی دارن.نیمکت نشینی هیچکدومشون به صلاح تیم نیست.هردوتاشون باید رو فرم باشن.روزی که غفور جواب نداد محمودی بیاد جاش روزی هم که محمودی رو فرم نبود غفور بیاد جاش.کاری که لهستان و آمریکا و بقیه تیم های تاپ دنیا انجام میدن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amin
+5 # amin 1394-06-18 19:50
اقایونی که میگن محمودی بهتره پس چرا امسال که تو ترکیب بود ایرانو نتونست ببره بالا اما پارسال که غفور فیکس بود ایران تو لیگ جهانی 4 شد و تو قهرمانی جهان 6 و 90 درصد اینا به خاطر بازی خوب غفور بود.مثل بازی پارسالمون جلو روسیه که غفور 30 امتیاز گرفت واسه ایران.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir
0 # Amir 1394-06-18 20:01
به نقل از amin:
اقایونی که میگن محمودی بهتره پس چرا امسال که تو ترکیب بود ایرانو نتونست ببره بالا اما پارسال که غفور فیکس بود ایران تو لیگ جهانی 4 شد و تو قهرمانی جهان 6 و 90 درصد اینا به خاطر بازی خوب غفور بود.مثل بازی پارسالمون جلو روسیه که غفور 30 امتیاز گرفت واسه ایران.

سلام
دوست عزیز اگه خاطرتون باشه در بازی های اول لیگ جهانی امسال آقای غفور فیکس بودن
که نتایج ضعیف بود ولی یه بازیکن به تنهایی قرار نیست برای تیم معجزه کنه
امتیاز تنها در یک بازی مهم نیست درصد عملکرد توپ های امتیاز شده است که آقای محمودی تا قبل از مرحله دوم که ایران صعود نکرد نفر اول یا دوم بودن میتونید به آمار سایت نگاه کنید
ولی من به هیچ عنوان موافق نیمکت نشینی هیچکدام از این دو بازیکن ارزشمند نیستم و بسته به نوع بازی و شرایط بدنی مربی در هر بازی راجع به نفر اصلی تصمیم بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
amin
0 # amin 1394-06-18 19:50
اقایونی که میگن محمودی بهتره پس چرا امسال که تو ترکیب بود ایرانو نتونست ببره بالا اما پارسال که غفور فیکس بود ایران تو لیگ جهانی 4 شد و تو قهرمانی جهان 6 و 90 درصد اینا به خاطر بازی خوب غفور بود.مثل بازی پارسالمون جلو روسیه که غفور 30 امتیاز گرفت واسه ایران.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir
0 # Amir 1394-06-18 20:01
نقل قول:
اقایونی که میگن محمودی بهتره پس چرا امسال که تو ترکیب بود ایرانو نتونست ببره بالا اما پارسال که غفور فیکس بود ایران تو لیگ جهانی 4 شد و تو قهرمانی جهان 6 و 90 درصد اینا به خاطر بازی خوب غفور بود.مثل بازی پارسالمون جلو روسیه که غفور 30 امتیاز گرفت واسه ایران.
سلام
دوست عزیز اگه خاطرتون باشه در بازی های اول لیگ جهانی امسال آقای غفور فیکس بودن
که نتایج ضعیف بود ولی یه بازیکن به تنهایی قرار نیست برای تیم معجزه کنه
امتیاز تنها در یک بازی مهم نیست درصد عملکرد توپ های امتیاز شده است که آقای محمودی تا قبل از مرحله دوم که ایران صعود نکرد نفر اول یا دوم بودن میتونید به آمار سایت نگاه کنید
ولی من به هیچ عنوان موافق نیمکت نشینی هیچکدام از این دو بازیکن ارزشمند نیستم و بسته به نوع بازی و شرایط بدنی مربی در هر بازی راجع به نفر اصلی تصمیم بگیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستایش4
+1 # ستایش4 1394-06-18 16:29
به معروف تو این یه سال مشکلات روحی روانی زیادی وارد شده.تو بعضی از سایت ها یه چیزای عجیب وغریبی دربارش نوشتن که ادم شاخ در میاره.یا همین بحث رفتنش به روسیه خیلی روش تاثیر گذاشت.مگه ندیدین سرمربی زنیت کازان دربارش چی گفته بود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir
0 # Amir 1394-06-18 18:12
سلام دوستان
آقایان
غفور و محمودی بسیار عالی هستند و هر کدوم ویژگی خودشون رو دارند مثلا غفور با دفاع خوب بازی میکنه و محمودی سرعت توپ بسیار بالای داره که انصافا جمع کردنش کار هر کسی نیس
ولی اینهمه بی انصافی راجع به محمودی که از با کیفیت ترین بازیکنای ایران هست واقعا بی انصافیه من نه ترکم نه سمنانی مشهدی هستم
در ضمن دوستان بهتره به تیم های مقابل هم نگا کنن محمودی مقابل تیم های بزرگی چون امریکا امتیاز اورترین هست
بزارین آمار آقای غفور رو مقابل لهستان و امریکا مقایسه کنین
ولی به هر حال هردو عالی هستن لطفا جو نسازین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستایش4
0 # ستایش4 1394-06-18 16:29
به معروف تو این یه سال مشکلات روحی روانی زیادی وارد شده.تو بعضی از سایت ها یه چیزای عجیب وغریبی دربارش نوشتن که ادم شاخ در میاره.یا همین بحث رفتنش به روسیه خیلی روش تاثیر گذاشت.مگه ندیدین سرمربی زنیت کازان دربارش چی گفته بود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Amir
0 # Amir 1394-06-18 18:12
سلام دوستان
آقایان
غفور و محمودی بسیار عالی هستند و هر کدوم ویژگی خودشون رو دارند مثلا غفور با دفاع خوب بازی میکنه و محمودی سرعت توپ بسیار بالای داره که انصافا جمع کردنش کار هر کسی نیس
ولی اینهمه بی انصافی راجع به محمودی که از با کیفیت ترین بازیکنای ایران هست واقعا بی انصافیه من نه ترکم نه سمنانی مشهدی هستم
در ضمن دوستان بهتره به تیم های مقابل هم نگا کنن محمودی مقابل تیم های بزرگی چون امریکا امتیاز اورترین هست
بزارین آمار آقای غفور رو مقابل لهستان و امریکا مقایسه کنین
ولی به هر حال هردو عالی هستن لطفا جو نسازین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شکیبا
-1 # شکیبا 1394-06-18 15:42
تبریک... خسته نباشید به اقای کواچ و بازیکنان...به امید پیروزی های بعدی به امید خدا...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شکیبا
0 # شکیبا 1394-06-18 15:42
تبریک... خسته نباشید به اقای کواچ و بازیکنان...به امید پیروزی های بعدی به امید خدا...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Saied
-5 # Saied 1394-06-18 13:40
ماشا الله همتون كارشناسين
بابا خجالت بكشين من نميدونم از اين حرفا چي گيرتون مياد به جاي تشويق تيم دارين حاشيه سازي ميكنين مطمعنم كه سن همتونم زيره ٢٠ ساله
به اميد موفقيت تيم ملي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
+7 # نازنین 1394-06-18 14:29
ببخشید آقا سعید مثلا شما هفتاد سالت یاکارشناسی؟؟؟؟؟ همه حق اظهار نظر دارند ما هم از برد تیم خوشحالیم ولی این تیم یه جاش میلنگه که به نظرم اون کادر فنی تیم ماست تیم ما مشکلی از لحاظ فنی نداره اما بچه های ما انگیزه ندارند آنها اشباع شدند و فکر می کنند به همه جا رسیدند مثلا ست اول چون می خواستند خودشون ثابت کنند عالی بودند اما ست دوم گذاشتند تونس سه امتیاز مستقیم از سرویس بگیره تونس تیمی نبود که ما یک ست بهش بدیم و اگر به همین روال پیش بریم برد تیم ها ی آمریکا ایتالیا روسیه و لهستان رو به خواب ببینیم و درباره ی آقای معروف ایشان از لحاظ فنی بسیار بسیار بالا هستند اما دچار غرور کاذب شدند و عملا کارایی گذشته را ندارند ولی اگر این غرور را کنار بگذارند مطمئنا ایران نتایج بهتری خواهد گرفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
-7 # علی 1394-06-18 17:07
ببخشید دحتر خانم مگه دختر والیبال میبینه خوشت نمیاد از بازی نگاه نکن که بعد بیای مخ یک ملتو بخوری اخ فلان شد اخ بسال شداگه خیلی ادعاتون میشه والیبال زنان رو درست کنید 99درصد شما دخترا فقط بخاطر قیافه یارو بازی نگاه میکنید مگه شما نبودید تو اینستای اندرسون جملات عشقی نوشتید بس کنید دیگه فقط جملات تکراری می نویسید یا میبرن یا میبازن قسمته نه کادر فنی ولی قبول دارم کادر فنی تاثیر بسزایی داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
+1 # نازنین 1394-06-18 23:23
من مثل شما عقده ی جنس مخالف ندارم اتفاقا امثال شما هستند که مانع پیشرفت زن ها می شوند و می گویند زن نباید بیاد ورزشگاه فلان و بهمان نه من نبودم که توی اینستاگرام اندرسون نامه عاشقانه نوشتم و اصلا در این شبکه ها عضو نیستم درضمن ادبتم حفظ کن و درست صحبت کن درسته من زنم ولی مطمئنا از شما برای تیمم ارزش بیشتر ارزش قائلم اینم بدون قبلا از همه ی این چیزها ما هموطنیم و باید چه زن و چه مرد بهم احترام بگذاریم و همه ی ما فقط موفقیت تیم و می خوهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
+2 # علی 1394-06-19 09:54
بابا پیشرفت دیدیم پیشرفتو از هشتا تیم تو اسیا هشتم میشید باز هم میگم ایرانی جماعت اونقدر حاشیه درست میکنند که یه تیم به فنا میره دیگه خودمون نمیتونیم خودمونو گول بزنیم جنس ما ایرانیا خرابه کواچ هرجقدر هم بد باشه نبایدبهش بی احترامی بشه برید تواینتا چقدر فوش ناموس بهش دادند در مورد حضور زنان در ورزشگاه هم بگم که اولا خوب شد چون هم حواس بازیکنا پرت میشد هم حواس تماشاگرا ماشاالله خیلیاتون حجاب دارید دو سه نفرم به گناه میندازید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+4 # امیر 1394-06-18 15:18
بابا پیر مرد ... کارشناسی کن ببینیم اتفاقا مطمئم شما از هر 10 بازی یه بازی رو هم بزور میبینی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
-1 # ناصر 1394-06-18 17:18
به نقل از Saied:
ماشا الله همتون كارشناسين
بابا خجالت بكشين من نميدونم از اين حرفا چي گيرتون مياد به جاي تشويق تيم دارين حاشيه سازي ميكنين مطمعنم كه سن همتونم زيره ٢٠ ساله
به اميد موفقيت تيم ملي

دقیقا.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
+1 # محمد 1394-06-18 18:35
تو انقد اینجا بال بال میزنی و حرص می خوری اونوقت پولم از جایی میگیری نه ناموسا؟
عجب آدم بیکاری هستی تو!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Saied
0 # Saied 1394-06-18 13:40
ماشا الله همتون كارشناسين
بابا خجالت بكشين من نميدونم از اين حرفا چي گيرتون مياد به جاي تشويق تيم دارين حاشيه سازي ميكنين مطمعنم كه سن همتونم زيره ٢٠ ساله
به اميد موفقيت تيم ملي
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
0 # نازنین 1394-06-18 14:29
ببخشید آقا سعید مثلا شما هفتاد سالت یاکارشناسی؟؟؟؟؟ همه حق اظهار نظر دارند ما هم از برد تیم خوشحالیم ولی این تیم یه جاش میلنگه که به نظرم اون کادر فنی تیم ماست تیم ما مشکلی از لحاظ فنی نداره اما بچه های ما انگیزه ندارند آنها اشباع شدند و فکر می کنند به همه جا رسیدند مثلا ست اول چون می خواستند خودشون ثابت کنند عالی بودند اما ست دوم گذاشتند تونس سه امتیاز مستقیم از سرویس بگیره تونس تیمی نبود که ما یک ست بهش بدیم و اگر به همین روال پیش بریم برد تیم ها ی آمریکا ایتالیا روسیه و لهستان رو به خواب ببینیم و درباره ی آقای معروف ایشان از لحاظ فنی بسیار بسیار بالا هستند اما دچار غرور کاذب شدند و عملا کارایی گذشته را ندارند ولی اگر این غرور را کنار بگذارند مطمئنا ایران نتایج بهتری خواهد گرفت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
0 # علی 1394-06-18 17:07
ببخشید دحتر خانم مگه دختر والیبال میبینه خوشت نمیاد از بازی نگاه نکن که بعد بیای مخ یک ملتو بخوری اخ فلان شد اخ بسال شداگه خیلی ادعاتون میشه والیبال زنان رو درست کنید 99درصد شما دخترا فقط بخاطر قیافه یارو بازی نگاه میکنید مگه شما نبودید تو اینستای اندرسون جملات عشقی نوشتید بس کنید دیگه فقط جملات تکراری می نویسید یا میبرن یا میبازن قسمته نه کادر فنی ولی قبول دارم کادر فنی تاثیر بسزایی داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نازنین
0 # نازنین 1394-06-18 23:23
من مثل شما عقده ی جنس مخالف ندارم اتفاقا امثال شما هستند که مانع پیشرفت زن ها می شوند و می گویند زن نباید بیاد ورزشگاه فلان و بهمان نه من نبودم که توی اینستاگرام اندرسون نامه عاشقانه نوشتم و اصلا در این شبکه ها عضو نیستم درضمن ادبتم حفظ کن و درست صحبت کن درسته من زنم ولی مطمئنا از شما برای تیمم ارزش بیشتر ارزش قائلم اینم بدون قبلا از همه ی این چیزها ما هموطنیم و باید چه زن و چه مرد بهم احترام بگذاریم و همه ی ما فقط موفقیت تیم و می خوهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی
0 # علی 1394-06-19 09:54
بابا پیشرفت دیدیم پیشرفتو از هشتا تیم تو اسیا هشتم میشید باز هم میگم ایرانی جماعت اونقدر حاشیه درست میکنند که یه تیم به فنا میره دیگه خودمون نمیتونیم خودمونو گول بزنیم جنس ما ایرانیا خرابه کواچ هرجقدر هم بد باشه نبایدبهش بی احترامی بشه برید تواینتا چقدر فوش ناموس بهش دادند در مورد حضور زنان در ورزشگاه هم بگم که اولا خوب شد چون هم حواس بازیکنا پرت میشد هم حواس تماشاگرا ماشاالله خیلیاتون حجاب دارید دو سه نفرم به گناه میندازید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-18 15:18
بابا پیر مرد ... کارشناسی کن ببینیم اتفاقا مطمئم شما از هر 10 بازی یه بازی رو هم بزور میبینی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
0 # ناصر 1394-06-18 17:18
نقل قول:
ماشا الله همتون كارشناسين
بابا خجالت بكشين من نميدونم از اين حرفا چي گيرتون مياد به جاي تشويق تيم دارين حاشيه سازي ميكنين مطمعنم كه سن همتونم زيره ٢٠ ساله
به اميد موفقيت تيم ملي
دقیقا.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد
0 # محمد 1394-06-18 18:35
تو انقد اینجا بال بال میزنی و حرص می خوری اونوقت پولم از جایی میگیری نه ناموسا؟
عجب آدم بیکاری هستی تو!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یاسمینا
+4 # یاسمینا 1394-06-18 13:31
خواهش میکنم شمایی که هیچی نمیدونین الکی نظر ندید وقتی شهرام محمودی جای غفور بازی میکرد غفور مصدوم بود حالا هم که شهرام مصدوم شده غفور جاش بازی کرد درضمن توی بازی های لیگ جهانی هر وقت میبردیم شهرام امتیاز آورترین میشد خواهشا این دو بازیکن شایسته ما رو باهم مقایسه نکنید دو تاشون عالی هستن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
+3 # زهره 1394-06-18 16:46
[quote name="یاسمینا"] خواهش میکنم شمایی که هیچی نمیدونین الکی نظر ندید وقتی شهرام محمودی جای غفور بازی میکرد غفور مصدوم بود حالا هم که شهرام مصدوم شده غفور جاش بازی کرد درضمن توی بازی های لیگ جهانی هر وقت میبردیم شهرام امتیاز آورترین میشد خواهشا این دو بازیکن شایسته ما رو باهم مقایسه نکنید دو تاشون عالی هستن
ببخشید مگه من گفتم بدند اتفاقا جفتشون عالیند من میگم باید از فتشون استفاده بشه. در ضمن غفور خیلی وقت پیش مصدومیتش برطرف شده بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یاسمینا
0 # یاسمینا 1394-06-18 13:31
خواهش میکنم شمایی که هیچی نمیدونین الکی نظر ندید وقتی شهرام محمودی جای غفور بازی میکرد غفور مصدوم بود حالا هم که شهرام مصدوم شده غفور جاش بازی کرد درضمن توی بازی های لیگ جهانی هر وقت میبردیم شهرام امتیاز آورترین میشد خواهشا این دو بازیکن شایسته ما رو باهم مقایسه نکنید دو تاشون عالی هستن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
0 # زهره 1394-06-18 16:46
خواهش میکنم شمایی که هیچی نمیدونین الکی نظر ندید وقتی شهرام محمودی جای غفور بازی میکرد غفور مصدوم بود حالا هم که شهرام مصدوم شده غفور جاش بازی کرد درضمن توی بازی های لیگ جهانی هر وقت میبردیم شهرام امتیاز آورترین میشد خواهشا این دو بازیکن شایسته ما رو باهم مقایسه نکنید دو تاشون عالی هستن
ببخشید مگه من گفتم بدند اتفاقا جفتشون عالیند من میگم باید از فتشون استفاده بشه. در ضمن غفور خیلی وقت پیش مصدومیتش برطرف شده بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
+11 # زهره 1394-06-18 13:28
امروز از ترکیب تیم خوشم اومد استفاده از غفور مهدوی معنوی نژادو...
کواچ باید از محمودی و غفور با هم استفاده کنه نه اینکه یکیشون رو در کل نیمکت نشین کنه بعد که این یکی مصدوم شد از اون استفاده کنه و باید بیشتر از نیمکت ذخیره ها برای ایجاد انگیزه استفاده کنه. بازی بد نبود اگه ست دوم رو نمی دادیم خوب می شد چون ممکنه همین ست ها کار دستمون بده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
+4 # مازیار 1394-06-18 15:34
به نقل از زهره:
امروز از ترکیب تیم خوشم اومد استفاده از غفور مهدوی معنوی نژادو...
کواچ باید از محمودی و غفور با هم استفاده کنه نه اینکه یکیشون رو در کل نیمکت نشین کنه بعد که این یکی مصدوم شد از اون استفاده کنه و باید بیشتر از نیمکت ذخیره ها برای ایجاد انگیزه استفاده کنه. بازی بد نبود اگه ست دوم رو نمی دادیم خوب می شد چون ممکنه همین ست ها کار دستمون بده.

خیلی خوب گفتی........... ........موافقم. فقط امیدوارم بیشتر از این قدر معنوی نژاد و غفور رو بدونن و از این بازیکنهام استفاده کنن تو همه بازیها.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
0 # زهره 1394-06-18 13:28
امروز از ترکیب تیم خوشم اومد استفاده از غفور مهدوی معنوی نژادو...
کواچ باید از محمودی و غفور با هم استفاده کنه نه اینکه یکیشون رو در کل نیمکت نشین کنه بعد که این یکی مصدوم شد از اون استفاده کنه و باید بیشتر از نیمکت ذخیره ها برای ایجاد انگیزه استفاده کنه. بازی بد نبود اگه ست دوم رو نمی دادیم خوب می شد چون ممکنه همین ست ها کار دستمون بده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-18 15:34
نقل قول:
امروز از ترکیب تیم خوشم اومد استفاده از غفور مهدوی معنوی نژادو...
کواچ باید از محمودی و غفور با هم استفاده کنه نه اینکه یکیشون رو در کل نیمکت نشین کنه بعد که این یکی مصدوم شد از اون استفاده کنه و باید بیشتر از نیمکت ذخیره ها برای ایجاد انگیزه استفاده کنه. بازی بد نبود اگه ست دوم رو نمی دادیم خوب می شد چون ممکنه همین ست ها کار دستمون بده.
خیلی خوب گفتی........... ........موافقم. فقط امیدوارم بیشتر از این قدر معنوی نژاد و غفور رو بدونن و از این بازیکنهام استفاده کنن تو همه بازیها.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
+11 # زهره 1394-06-18 13:22
من فقط میگم اگه از بازیکنای با انگیزه ی ذخیره استفاده بشه باعث میشه بازیکنای اصلی بهتر کار کنند چون ممکنه ذخیره های با انگیزه جایگاه اصلی ها رو به خطر بندازند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
زهره
0 # زهره 1394-06-18 13:22
من فقط میگم اگه از بازیکنای با انگیزه ی ذخیره استفاده بشه باعث میشه بازیکنای اصلی بهتر کار کنند چون ممکنه ذخیره های با انگیزه جایگاه اصلی ها رو به خطر بندازند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
موسی شریف پور
-3 # موسی شریف پور 1394-06-18 13:20
یعنی دم بروبچهای والیبال گرم خوب بازی کردن فقط حس میکنم ی کم خسته هستن وگرنه ی ست هم واگذارنمیکردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
موسی شریف پور
0 # موسی شریف پور 1394-06-18 13:20
یعنی دم بروبچهای والیبال گرم خوب بازی کردن فقط حس میکنم ی کم خسته هستن وگرنه ی ست هم واگذارنمیکردن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
-1 # مهدی 1394-06-18 13:17
ملت نمک نشناس یعنی همین!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهدی
0 # مهدی 1394-06-18 13:17
ملت نمک نشناس یعنی همین!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
+3 # Hero6 1394-06-18 13:15
بابا اینقد بی انصاف نباشین تو لیگ جهانی محمودی سنگ تموم گذاشت الان افت کرده. بازی خوب بود اما عملکرد معروف جای سوال داره انگیزه بازی نداره فک کنم حاشیه های دوروبرش رو ذهتش تاثیر گذاشته. سیدم یه روز تو دفاع خوبه یه روز تو حمله ولی به جز اسپکاش بقیه چیزاش عاااالی بود. غفورم که ترکوند الان فدراسیون جهانی تیتر زده غفور یه تنه تونسو برد واقعا هم راسته. عبادیپورم که باز یه جاهایی رو مخ بود ولی سرویساش عالی بود. مهدویم با اینکه پاسوره خوبیه ولی یه اشتباهایی بعضی وقتا ازش سر میزنه که یه پاشور تازه کارم نمیکنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Hero6
0 # Hero6 1394-06-18 13:15
بابا اینقد بی انصاف نباشین تو لیگ جهانی محمودی سنگ تموم گذاشت الان افت کرده. بازی خوب بود اما عملکرد معروف جای سوال داره انگیزه بازی نداره فک کنم حاشیه های دوروبرش رو ذهتش تاثیر گذاشته. سیدم یه روز تو دفاع خوبه یه روز تو حمله ولی به جز اسپکاش بقیه چیزاش عاااالی بود. غفورم که ترکوند الان فدراسیون جهانی تیتر زده غفور یه تنه تونسو برد واقعا هم راسته. عبادیپورم که باز یه جاهایی رو مخ بود ولی سرویساش عالی بود. مهدویم با اینکه پاسوره خوبیه ولی یه اشتباهایی بعضی وقتا ازش سر میزنه که یه پاشور تازه کارم نمیکنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
love volley
+6 # love volley 1394-06-18 13:12
واقعا مشخص شد که حضور بعضی بازیکنا تو زمین اونطور ثابت و بی تغییر به شدت بی معنی و عین پارتی بازیه.... غفور بهترین بازیکن زمین شد... مسلما هم ک کسی غفور امپراطور وسالهای پیش از یادش نرفته...پس دلیل حضور بدون تغییر مگر ب اجبار مصدومیت محمودی چیه ؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
love volley
0 # love volley 1394-06-18 13:12
واقعا مشخص شد که حضور بعضی بازیکنا تو زمین اونطور ثابت و بی تغییر به شدت بی معنی و عین پارتی بازیه.... غفور بهترین بازیکن زمین شد... مسلما هم ک کسی غفور امپراطور وسالهای پیش از یادش نرفته...پس دلیل حضور بدون تغییر مگر ب اجبار مصدومیت محمودی چیه ؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-18 13:06
بچه ها یکم روحیه بدین به تیم اخه تا کی منفی بافی؟؟؟؟الان خیلیا هستن که این بردو بی ارزش میدونن و میگن تونس تیم ضعیفیه واس همین ایران برد اونو ولی شماها تلاش بچه هارو اصلا مهم نمیدونین.به امید پیروزی های دیگه.ولی چسبید بازی.کاش تو ایران بود ولی.امروز بچه ها عالی بودن.و نباس پرش میلادو از یادمون ببریم.ممنون بچه ها
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید
+10 # سعید 1394-06-18 13:17
زمانی که میبازیم ملت انتقاد میکنند می گی منتظرید تا تیم ببازه شما تیم را بکوبید حالا انتقاد می کنیم مگی چون تیم برده جای انتقاد نیست
حتما بازی را یک بار دیگه ببین تا مشکلات تیم را ببینی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+3 # امیر 1394-06-18 15:14
دقیقا... این تیم برد ولی هنوز عین یه خیلی چیزا کم داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید
+7 # جمشید 1394-06-18 13:46
بحث فقط برد و باخت و حریف قوی و حریف ضعیف نیست . کاملا مشخصه تیم مشکل داخلی داره و در این بین سر مربی تیم به عنوان نفر اول کادر فنی هیچ کاری رو برای تیم انجام نداده و هیچ کاری را هم نمی خواد که انجام بده . شما نگاه کن حتی سرمربی یک تیم درجه 2،3 مثل تونس خیلی بهتر نسبت به ما حریفش رو آنالیز میکنه ، بازیکناش رو تعویض میکنه ، تغییر تاکیتیک میده و تایم اوت میگیره و تیم ما تیم ما انقدر یک نواخت و تکراری بازی میکنه که در ست دوم کاملا تسلیم میشه و باقی ست ها را هم فقط و فقط روی مهارتهای فردی بازیکنانمون بردیم نه روی تاکتیک و نقشه های از پیش تعیین شده . روحیه بازیکنانمان هم روحیه جنگنده یک تیم که برای پیروزی به زمین میاد نیست و همه مثل کارمندای یک اداره دولتی انگار به زور اومدن مسابقه بدن. تعویض ها هم دارای اصول خاصی نبوده و الله بختکی است . یعنی قائمی به طور پیش فرض همش فیکس بدون توجه به میزان آمادگیش وقتی خراب میکنه ، بعدش میرزا جانپور میاد ، وقتی مرزا جانپور خراب میکنه دوباره قائمی میاد وقتی دیگه چند بار این دو نفر به در بسته میخورن الله بختکی به معنوی نژاد میگن برو ببینم تو چیکار میکنی . بعد وقتی این میاد تو زمین میبینی هم خوب سرویس میزنه هم خوب اسپک میزنه(نه که بگیم بهترین بازیکنه ها ، نه) . خوب مگه مربی از عملکرد بازیکناش خبر نداره که کلی امتیاز و ست باید از دست بدیم تا معلوم بشه یک بازیکن مثل معنوی نژاد رو داریم ؟؟؟!!!در حالی که تیم باید تاکتیکهاش مشخص باشه توانایی هر بازیکنی مشخص باشه باید از قبل بدونیم مثلا در برابر فلان تیم باید از پشت خط زن کوتاه پرش و دقتیی مثل محمودی استفاده کنیم یا از پشت خط زن بلند پرش و قدرتی مثل غفور و ... .
به نظر من با این وضعیت اگر یک بزرگتری مثل آقای کارخانه یا آقای وکیلی یا آقای دکتر نفر زاده میومد و چند نفر مثل آقایان ترکاشوند ، مظفری ، شهنازی و عطایی را هم به عنوان کمک و آنالیزور دور خود جمع میکرد (یعنی یک مجموعه از کسانی که توانایی جمع کردن تیم را دارند و بازیکنان از انها میتوانند حرف شنوی داشته باشند) تیم امروز به مراتب بهتر از الان بود .البته این به این معنی نیست که سرمربی کادر فنی ایرانی 100% بهتر از کادر فنی خارجی است و چه بسا ما اگر از کادر فنی باکلاس 1جهانی استفاده کنیم بسیار بهتر است ولی موضوع این است که برای این سطح کیفی که الان دارد تیم ارائه میدهد ما داریم از یک مربی خارجی استفاده میکنیم که کارایی ندارد ؟!؟!؟!؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-18 15:27
به نقل از احمدرضا برزگر:
زیاد حرفی نیست! تاثیر ویرانگر باند بازی معرف را امروز همه دیدند!!!!
تیم خوبی داریم اگر این باند معروف و محمودی بذارن!!!!

من که خیلی وقبه نقل از جمشید:
بحث فقط برد و باخت و حریف قوی و حریف ضعیف نیست . کاملا مشخصه تیم مشکل داخلی داره و در این بین سر مربی تیم به عنوان نفر اول کادر فنی هیچ کاری رو برای تیم انجام نداده و هیچ کاری را هم نمی خواد که انجام بده . شما نگاه کن حتی سرمربی یک تیم درجه 2،3 مثل تونس خیلی بهتر نسبت به ما حریفش رو آنالیز میکنه ، بازیکناش رو تعویض میکنه ، تغییر تاکیتیک میده و تایم اوت میگیره و تیم ما تیم ما انقدر یک نواخت و تکراری بازی میکنه که در ست دوم کاملا تسلیم میشه و باقی ست ها را هم فقط و فقط روی مهارتهای فردی بازیکنانمون بردیم نه روی تاکتیک و نقشه های از پیش تعیین شده . روحیه بازیکنانمان هم روحیه جنگنده یک تیم که برای پیروزی به زمین میاد نیست و همه مثل کارمندای یک اداره دولتی انگار به زور اومدن مسابقه بدن. تعویض ها هم دارای اصول خاصی نبوده و الله بختکی است . یعنی قائمی به طور پیش فرض همش فیکس بدون توجه به میزان آمادگیش وقتی خراب میکنه ، بعدش میرزا جانپور میاد ، وقتی مرزا جانپور خراب میکنه دوباره قائمی میاد وقتی دیگه چند بار این دو نفر به در بسته میخورن الله بختکی به معنوی نژاد میگن برو ببینم تو چیکار میکنی . بعد وقتی این میاد تو زمین میبینی هم خوب سرویس میزنه هم خوب اسپک میزنه(نه که بگیم بهترین بازیکنه ها ، نه) . خوب مگه مربی از عملکرد بازیکناش خبر نداره که کلی امتیاز و ست باید از دست بدیم تا معلوم بشه یک بازیکن مثل معنوی نژاد رو داریم ؟؟؟!!!در حالی که تیم باید تاکتیکهاش مشخص باشه توانایی هر بازیکنی مشخص باشه باید از قبل بدونیم مثلا در برابر فلان تیم باید از پشت خط زن کوتاه پرش و دقتیی مثل محمودی استفاده کنیم یا از پشت خط زن بلند پرش و قدرتی مثل غفور و ... .
به نظر من با این وضعیت اگر یک بزرگتری مثل آقای کارخانه یا آقای وکیلی یا آقای دکتر نفر زاده میومد و چند نفر مثل آقایان ترکاشوند ، مظفری ، شهنازی و عطایی را هم به عنوان کمک و آنالیزور دور خود جمع میکرد (یعنی یک مجموعه از کسانی که توانایی جمع کردن تیم را دارند و بازیکنان از انها میتوانند حرف شنوی داشته باشند) تیم امروز به مراتب بهتر از الان بود .البته این به این معنی نیست که سرمربی کادر فنی ایرانی 100% بهتر از کادر فنی خارجی است و چه بسا ما اگر از کادر فنی باکلاس 1جهانی استفاده کنیم بسیار بهتر است ولی موضوع این است که برای این سطح کیفی که الان دارد تیم ارائه میدهد ما داریم از یک مربی خارجی استفاده میکنیم که کارایی ندارد ؟!؟!؟!؟!

ت پیش گفتم از همون لیگ جهانی امسال که شروع شد. تمام دنیا میگن این معنوی نژاد پدیده والیباله اونوخت ما............. .......جاهای خیلی بدی هم میارنش تو تازه خیلی هم کم بهش بازی میدن. دنیا تو کفه داشتنشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پیروز
-9 # پیروز 1394-06-18 19:47
پسر جان ما اگه انتقاد می کینم و می گیم مربی باید عوض بشه منظورمون این نیست که کواچ بره و یک مربی ایرانی مثل مصطفی کارخانه یا نفرزاده بیاد! مربی ایرانی نمونش همین اکبری که تیمش را تو لیگ ایران قهرمان کرد نتونست نتیجه مورد نظر را بگیره! حالا مثلا کارخانه که هر دروه میاد یه تیم چند 10 میلیاردی و پر مهره میبنده آخرش هم نمی تونه نتیجه بگیره بیاد مربی تیم الف بشه؟؟! بعید بود همچین حرفی!
اگر قرار به اینا باشه همون کواچ خیلی هم خوبه! من بخشصه به تلاش کواچ انتقادی ندارم منتها میگم این مربی توی ایران جواب نمیده! البته از لحاظ آماده کردن فنی و روحی تیم هم حالا حالا ها فاصله داره با یک مربی کلاس یک تمام عیار! قبلا هم گفتم مربی ای که میاد به ایران یک سری خصوصیات منحصر به فردی باید داشته باشه که آقای کواچ با تمام احترام نداره! لورنزو برناردی نداره! نیکولا گربیچ نداره! استفان آنتیگا نداره! بلگینی نداره! تیم ایران الان شدیدا به یک مربی و کادر کلاس یک جهانی و کاملا پخته، با تجربه و مسن نیاز داره مثل همسطح های ولاسکو یا آلکنو!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید
+7 # جمشید 1394-06-18 21:56
به نقل از پیروز:
پسر جان ما اگه انتقاد می کینم و می گیم مربی باید عوض بشه منظورمون این نیست که کواچ بره و یک مربی ایرانی مثل مصطفی کارخانه یا نفرزاده بیاد! مربی ایرانی نمونش همین اکبری که تیمش را تو لیگ ایران قهرمان کرد نتونست نتیجه مورد نظر را بگیره! حالا مثلا کارخانه که هر دروه میاد یه تیم چند 10 میلیاردی و پر مهره میبنده آخرش هم نمی تونه نتیجه بگیره بیاد مربی تیم الف بشه؟؟! بعید بود همچین حرفی!
اگر قرار به اینا باشه همون کواچ خیلی هم خوبه! من بخشصه به تلاش کواچ انتقادی ندارم منتها میگم این مربی توی ایران جواب نمیده! البته از لحاظ آماده کردن فنی و روحی تیم هم حالا حالا ها فاصله داره با یک مربی کلاس یک تمام عیار! قبلا هم گفتم مربی ای که میاد به ایران یک سری خصوصیات منحصر به فردی باید داشته باشه که آقای کواچ با تمام احترام نداره! لورنزو برناردی نداره! نیکولا گربیچ نداره! استفان آنتیگا نداره! بلگینی نداره! تیم ایران الان شدیدا به یک مربی و کادر کلاس یک جهانی و کاملا پخته، با تجربه و مسن نیاز داره مثل همسطح های ولاسکو یا آلکنو!

اولا درست صحبت کنید ، پسر جان یعنی چی ؟!؟! یعنی مثلا شما بابا بزرگ منی و داری من رو نصیحت میکنی ؟!؟!؟! در ثانی منم نگفتمالان کواچ رو بزاریم کنار مربی داخلی بزاریم . من گفتم یک کادر فنی مناسب از داخل متشکل از یک مربی باتجربه شناسنامه دار داخلی را به همراه چند مربی نسبتا جوانتر الان تیم ملی را هدایت میکرد نتیجه اش بهتر از این چیزی است که الان در جام جهانی دارد رقم میخورد . ولی نگفتم کواچ را بگذاریم بیرون کادر فنی داخلی بیاریم بحث اینه که وقتی داریم ارز مصرف میکنیم و یک مربی خارجی برای تیم ملی کشورمون میاریم این مربی باید یک چیزی به والیبال ما اضافه کند ولی الان کواچ چیزی به والیبال ما نه تنها اضافه نکرده بلکه حس جنگندگی و میل پیروزی را هم از بازیکنان تیم ذره ذره گرفته . پس اگر قرار است مربی خارجی امثال کواچ باشد بهتر است کادر فنی داخلی باشد . شاید در این صورت مربیان داخلی برای حفظ حیثیت خودشان هم که شده بتوانند برای تیم کاری بکنند ولی اگر مربی خارجی مربی رزومه داری مثل آلکنو ، آناستازی ، رزنده و ... باشند 100% اولویت با مربی خارجی است هرچند که بعید میدانم ظرف یک سال آینده اتفاق خاصی درتیم بی افتد .
و در ضمن یک نفر مثل پیمان اکبری که نماینده کل مربیان داخلی نیست . ایشان در زمان بازیگریشان هم از رانت برای حفظ قدرت خود در تیم ملی بسیار استفاده کردند و خب ظاهرا این رویه را همچنان دارند ادامه میدهند . اما اینکه عملکرد ایشان را به تمام مربیان پیوند بزنیم کمال بی انصافی است . بالاخره اگر همین بازیکنان فعلی هم به اینجا رسیدند دلیلش این است که همین مربیان داخلی انها را کشف کرده و پرورش دادند و فکر میکنم تقریبا بیشتر کسانی که اسم بردم توانسته اند با تیم های پایه روی سکو های جهانی بروند. اینها قطعا سطحشان از امثال ولاسکو پایین تر است و قطعا از امثال کواچ هم سطح بالاتری دارند و هم دلسوزی بیشتری برای تیم ملی کشورشان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پیروز
-8 # پیروز 1394-06-18 23:06
من حرف بدی نزدم نمیدونم چرا حمله کردی!؟؟ شما مگه به خودت شک داری؟؟!
فرمودید یک مربی باتجربه شناسنامه دار از داخل!! خوب همچین مربی ای در عرصه بین المللی داریم؟ تا اونجایی که من میدونم ما مربی ای که در سطح یک والیبال جهان مثل سطح یک لیگ جهانی یا المپیک مربی گری کرده باشه نداریم! چرا میگم کواچ نه، برای اینکه کواچ هم چنین تجربه ای نداره! تیم ایران یک تیم نوپا هست یک تیم با تجربه نیست که بشه دادش دست یک مربی ای که تجربه سطح یک والیبال را نداره! تجربه لیگ ایران یا آسیا یا سطوح پایه برای تیم حال حاضر ایران فایده ای نداره! در ضمن مربی های داخلی در زمان بازیگریشون هیچ کدوم از لحاظ فنی در سطحی نبودند که بازیکنای امروز حاضر باشن بپذیرنش!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
-4 # احمد 1394-06-19 00:22
دادش مربی ایرانی که به درد نمیخوره همش چسبیدی به این اکبری و اینا ازشون دفاع می کنی خو اکبری اگ میتونست نتیجه گرفته بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-18 13:06
بچه ها یکم روحیه بدین به تیم اخه تا کی منفی بافی؟؟؟؟الان خیلیا هستن که این بردو بی ارزش میدونن و میگن تونس تیم ضعیفیه واس همین ایران برد اونو ولی شماها تلاش بچه هارو اصلا مهم نمیدونین.به امید پیروزی های دیگه.ولی چسبید بازی.کاش تو ایران بود ولی.امروز بچه ها عالی بودن.و نباس پرش میلادو از یادمون ببریم.ممنون بچه ها
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سعید
0 # سعید 1394-06-18 13:17
زمانی که میبازیم ملت انتقاد میکنند می گی منتظرید تا تیم ببازه شما تیم را بکوبید حالا انتقاد می کنیم مگی چون تیم برده جای انتقاد نیست
حتما بازی را یک بار دیگه ببین تا مشکلات تیم را ببینی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-18 15:14
دقیقا... این تیم برد ولی هنوز عین یه خیلی چیزا کم داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید
0 # جمشید 1394-06-18 13:46
بحث فقط برد و باخت و حریف قوی و حریف ضعیف نیست . کاملا مشخصه تیم مشکل داخلی داره و در این بین سر مربی تیم به عنوان نفر اول کادر فنی هیچ کاری رو برای تیم انجام نداده و هیچ کاری را هم نمی خواد که انجام بده . شما نگاه کن حتی سرمربی یک تیم درجه 2،3 مثل تونس خیلی بهتر نسبت به ما حریفش رو آنالیز میکنه ، بازیکناش رو تعویض میکنه ، تغییر تاکیتیک میده و تایم اوت میگیره و تیم ما تیم ما انقدر یک نواخت و تکراری بازی میکنه که در ست دوم کاملا تسلیم میشه و باقی ست ها را هم فقط و فقط روی مهارتهای فردی بازیکنانمون بردیم نه روی تاکتیک و نقشه های از پیش تعیین شده . روحیه بازیکنانمان هم روحیه جنگنده یک تیم که برای پیروزی به زمین میاد نیست و همه مثل کارمندای یک اداره دولتی انگار به زور اومدن مسابقه بدن. تعویض ها هم دارای اصول خاصی نبوده و الله بختکی است . یعنی قائمی به طور پیش فرض همش فیکس بدون توجه به میزان آمادگیش وقتی خراب میکنه ، بعدش میرزا جانپور میاد ، وقتی مرزا جانپور خراب میکنه دوباره قائمی میاد وقتی دیگه چند بار این دو نفر به در بسته میخورن الله بختکی به معنوی نژاد میگن برو ببینم تو چیکار میکنی . بعد وقتی این میاد تو زمین میبینی هم خوب سرویس میزنه هم خوب اسپک میزنه(نه که بگیم بهترین بازیکنه ها ، نه) . خوب مگه مربی از عملکرد بازیکناش خبر نداره که کلی امتیاز و ست باید از دست بدیم تا معلوم بشه یک بازیکن مثل معنوی نژاد رو داریم ؟؟؟!!!در حالی که تیم باید تاکتیکهاش مشخص باشه توانایی هر بازیکنی مشخص باشه باید از قبل بدونیم مثلا در برابر فلان تیم باید از پشت خط زن کوتاه پرش و دقتیی مثل محمودی استفاده کنیم یا از پشت خط زن بلند پرش و قدرتی مثل غفور و ... .
به نظر من با این وضعیت اگر یک بزرگتری مثل آقای کارخانه یا آقای وکیلی یا آقای دکتر نفر زاده میومد و چند نفر مثل آقایان ترکاشوند ، مظفری ، شهنازی و عطایی را هم به عنوان کمک و آنالیزور دور خود جمع میکرد (یعنی یک مجموعه از کسانی که توانایی جمع کردن تیم را دارند و بازیکنان از انها میتوانند حرف شنوی داشته باشند) تیم امروز به مراتب بهتر از الان بود .البته این به این معنی نیست که سرمربی کادر فنی ایرانی 100% بهتر از کادر فنی خارجی است و چه بسا ما اگر از کادر فنی باکلاس 1جهانی استفاده کنیم بسیار بهتر است ولی موضوع این است که برای این سطح کیفی که الان دارد تیم ارائه میدهد ما داریم از یک مربی خارجی استفاده میکنیم که کارایی ندارد ؟!؟!؟!؟!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مازیار
0 # مازیار 1394-06-18 15:27
نقل قول:
زیاد حرفی نیست! تاثیر ویرانگر باند بازی معرف را امروز همه دیدند!!!!
تیم خوبی داریم اگر این باند معروف و محمودی بذارن!!!!
من که خیلی وقنقل قول:
بحث فقط برد و باخت و حریف قوی و حریف ضعیف نیست . کاملا مشخصه تیم مشکل داخلی داره و در این بین سر مربی تیم به عنوان نفر اول کادر فنی هیچ کاری رو برای تیم انجام نداده و هیچ کاری را هم نمی خواد که انجام بده . شما نگاه کن حتی سرمربی یک تیم درجه 2،3 مثل تونس خیلی بهتر نسبت به ما حریفش رو آنالیز میکنه ، بازیکناش رو تعویض میکنه ، تغییر تاکیتیک میده و تایم اوت میگیره و تیم ما تیم ما انقدر یک نواخت و تکراری بازی میکنه که در ست دوم کاملا تسلیم میشه و باقی ست ها را هم فقط و فقط روی مهارتهای فردی بازیکنانمون بردیم نه روی تاکتیک و نقشه های از پیش تعیین شده . روحیه بازیکنانمان هم روحیه جنگنده یک تیم که برای پیروزی به زمین میاد نیست و همه مثل کارمندای یک اداره دولتی انگار به زور اومدن مسابقه بدن. تعویض ها هم دارای اصول خاصی نبوده و الله بختکی است . یعنی قائمی به طور پیش فرض همش فیکس بدون توجه به میزان آمادگیش وقتی خراب میکنه ، بعدش میرزا جانپور میاد ، وقتی مرزا جانپور خراب میکنه دوباره قائمی میاد وقتی دیگه چند بار این دو نفر به در بسته میخورن الله بختکی به معنوی نژاد میگن برو ببینم تو چیکار میکنی . بعد وقتی این میاد تو زمین میبینی هم خوب سرویس میزنه هم خوب اسپک میزنه(نه که بگیم بهترین بازیکنه ها ، نه) . خوب مگه مربی از عملکرد بازیکناش خبر نداره که کلی امتیاز و ست باید از دست بدیم تا معلوم بشه یک بازیکن مثل معنوی نژاد رو داریم ؟؟؟!!!در حالی که تیم باید تاکتیکهاش مشخص باشه توانایی هر بازیکنی مشخص باشه باید از قبل بدونیم مثلا در برابر فلان تیم باید از پشت خط زن کوتاه پرش و دقتیی مثل محمودی استفاده کنیم یا از پشت خط زن بلند پرش و قدرتی مثل غفور و ... .
به نظر من با این وضعیت اگر یک بزرگتری مثل آقای کارخانه یا آقای وکیلی یا آقای دکتر نفر زاده میومد و چند نفر مثل آقایان ترکاشوند ، مظفری ، شهنازی و عطایی را هم به عنوان کمک و آنالیزور دور خود جمع میکرد (یعنی یک مجموعه از کسانی که توانایی جمع کردن تیم را دارند و بازیکنان از انها میتوانند حرف شنوی داشته باشند) تیم امروز به مراتب بهتر از الان بود .البته این به این معنی نیست که سرمربی کادر فنی ایرانی 100% بهتر از کادر فنی خارجی است و چه بسا ما اگر از کادر فنی باکلاس 1جهانی استفاده کنیم بسیار بهتر است ولی موضوع این است که برای این سطح کیفی که الان دارد تیم ارائه میدهد ما داریم از یک مربی خارجی استفاده میکنیم که کارایی ندارد ؟!؟!؟!؟!
ت پیش گفتم از همون لیگ جهانی امسال که شروع شد. تمام دنیا میگن این معنوی نژاد پدیده والیباله اونوخت ما............. .......جاهای خیلی بدی هم میارنش تو تازه خیلی هم کم بهش بازی میدن. دنیا تو کفه داشتنشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پیروز
0 # پیروز 1394-06-18 19:47
پسر جان ما اگه انتقاد می کینم و می گیم مربی باید عوض بشه منظورمون این نیست که کواچ بره و یک مربی ایرانی مثل مصطفی کارخانه یا نفرزاده بیاد! مربی ایرانی نمونش همین اکبری که تیمش را تو لیگ ایران قهرمان کرد نتونست نتیجه مورد نظر را بگیره! حالا مثلا کارخانه که هر دروه میاد یه تیم چند 10 میلیاردی و پر مهره میبنده آخرش هم نمی تونه نتیجه بگیره بیاد مربی تیم الف بشه؟؟! بعید بود همچین حرفی!
اگر قرار به اینا باشه همون کواچ خیلی هم خوبه! من بخشصه به تلاش کواچ انتقادی ندارم منتها میگم این مربی توی ایران جواب نمیده! البته از لحاظ آماده کردن فنی و روحی تیم هم حالا حالا ها فاصله داره با یک مربی کلاس یک تمام عیار! قبلا هم گفتم مربی ای که میاد به ایران یک سری خصوصیات منحصر به فردی باید داشته باشه که آقای کواچ با تمام احترام نداره! لورنزو برناردی نداره! نیکولا گربیچ نداره! استفان آنتیگا نداره! بلگینی نداره! تیم ایران الان شدیدا به یک مربی و کادر کلاس یک جهانی و کاملا پخته، با تجربه و مسن نیاز داره مثل همسطح های ولاسکو یا آلکنو!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید
0 # جمشید 1394-06-18 21:56
نقل قول:
پسر جان ما اگه انتقاد می کینم و می گیم مربی باید عوض بشه منظورمون این نیست که کواچ بره و یک مربی ایرانی مثل مصطفی کارخانه یا نفرزاده بیاد! مربی ایرانی نمونش همین اکبری که تیمش را تو لیگ ایران قهرمان کرد نتونست نتیجه مورد نظر را بگیره! حالا مثلا کارخانه که هر دروه میاد یه تیم چند 10 میلیاردی و پر مهره میبنده آخرش هم نمی تونه نتیجه بگیره بیاد مربی تیم الف بشه؟؟! بعید بود همچین حرفی!
اگر قرار به اینا باشه همون کواچ خیلی هم خوبه! من بخشصه به تلاش کواچ انتقادی ندارم منتها میگم این مربی توی ایران جواب نمیده! البته از لحاظ آماده کردن فنی و روحی تیم هم حالا حالا ها فاصله داره با یک مربی کلاس یک تمام عیار! قبلا هم گفتم مربی ای که میاد به ایران یک سری خصوصیات منحصر به فردی باید داشته باشه که آقای کواچ با تمام احترام نداره! لورنزو برناردی نداره! نیکولا گربیچ نداره! استفان آنتیگا نداره! بلگینی نداره! تیم ایران الان شدیدا به یک مربی و کادر کلاس یک جهانی و کاملا پخته، با تجربه و مسن نیاز داره مثل همسطح های ولاسکو یا آلکنو!
اولا درست صحبت کنید ، پسر جان یعنی چی ؟!؟! یعنی مثلا شما بابا بزرگ منی و داری من رو نصیحت میکنی ؟!؟!؟! در ثانی منم نگفتمالان کواچ رو بزاریم کنار مربی داخلی بزاریم . من گفتم یک کادر فنی مناسب از داخل متشکل از یک مربی باتجربه شناسنامه دار داخلی را به همراه چند مربی نسبتا جوانتر الان تیم ملی را هدایت میکرد نتیجه اش بهتر از این چیزی است که الان در جام جهانی دارد رقم میخورد . ولی نگفتم کواچ را بگذاریم بیرون کادر فنی داخلی بیاریم بحث اینه که وقتی داریم ارز مصرف میکنیم و یک مربی خارجی برای تیم ملی کشورمون میاریم این مربی باید یک چیزی به والیبال ما اضافه کند ولی الان کواچ چیزی به والیبال ما نه تنها اضافه نکرده بلکه حس جنگندگی و میل پیروزی را هم از بازیکنان تیم ذره ذره گرفته . پس اگر قرار است مربی خارجی امثال کواچ باشد بهتر است کادر فنی داخلی باشد . شاید در این صورت مربیان داخلی برای حفظ حیثیت خودشان هم که شده بتوانند برای تیم کاری بکنند ولی اگر مربی خارجی مربی رزومه داری مثل آلکنو ، آناستازی ، رزنده و ... باشند 100% اولویت با مربی خارجی است هرچند که بعید میدانم ظرف یک سال آینده اتفاق خاصی درتیم بی افتد .
و در ضمن یک نفر مثل پیمان اکبری که نماینده کل مربیان داخلی نیست . ایشان در زمان بازیگریشان هم از رانت برای حفظ قدرت خود در تیم ملی بسیار استفاده کردند و خب ظاهرا این رویه را همچنان دارند ادامه میدهند . اما اینکه عملکرد ایشان را به تمام مربیان پیوند بزنیم کمال بی انصافی است . بالاخره اگر همین بازیکنان فعلی هم به اینجا رسیدند دلیلش این است که همین مربیان داخلی انها را کشف کرده و پرورش دادند و فکر میکنم تقریبا بیشتر کسانی که اسم بردم توانسته اند با تیم های پایه روی سکو های جهانی بروند. اینها قطعا سطحشان از امثال ولاسکو پایین تر است و قطعا از امثال کواچ هم سطح بالاتری دارند و هم دلسوزی بیشتری برای تیم ملی کشورشان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پیروز
0 # پیروز 1394-06-18 23:06
من حرف بدی نزدم نمیدونم چرا حمله کردی!؟؟ شما مگه به خودت شک داری؟؟!
فرمودید یک مربی باتجربه شناسنامه دار از داخل!! خوب همچین مربی ای در عرصه بین المللی داریم؟ تا اونجایی که من میدونم ما مربی ای که در سطح یک والیبال جهان مثل سطح یک لیگ جهانی یا المپیک مربی گری کرده باشه نداریم! چرا میگم کواچ نه، برای اینکه کواچ هم چنین تجربه ای نداره! تیم ایران یک تیم نوپا هست یک تیم با تجربه نیست که بشه دادش دست یک مربی ای که تجربه سطح یک والیبال را نداره! تجربه لیگ ایران یا آسیا یا سطوح پایه برای تیم حال حاضر ایران فایده ای نداره! در ضمن مربی های داخلی در زمان بازیگریشون هیچ کدوم از لحاظ فنی در سطحی نبودند که بازیکنای امروز حاضر باشن بپذیرنش!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمد
0 # احمد 1394-06-19 00:22
دادش مربی ایرانی که به درد نمیخوره همش چسبیدی به این اکبری و اینا ازشون دفاع می کنی خو اکبری اگ میتونست نتیجه گرفته بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیما
+10 # نیما 1394-06-18 13:06
سلام
تیم خوب بازی کرد خسته نباشن ولی خیلی بد تیم ما یه ست به تونس داد...
واقعا تیم یه مشکل اساسی داره که باید بر طرف بشه...
اگه بازیکنه که عوض کنن خداروشکر چیزی که زیاده تو ایران بازی کن خوب...
اگه مربی عوض کنن...
خلاصه بگریدن ببینید تیم مشکلش از چیه آخه...
باور کنید ما فردا به ونزوئلا میبازیم،چون ما از اون شرایط آرمانی مون دیگه فاصله داریم
تا برگردیم به خودمون دیگه جام هم تموم شد. بابا ما به ظور این تیم رو بردیم...
من که ست سوم رو اصلا نگاه نکردم..
واقعا حیف شد چه تیمی داشتیم،چی شدش خدا کنه فردا هر جور هست تیم فردا ونزوئلا رو ببره...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
omid
+4 # omid 1394-06-18 15:30
خدا رو شکر که ایندفعه تونس نتونست، خدا کنه تیمهای دیگه هم نتونن اما اصلا فکر نمی کردم برای بازی با تونس تا این حد دچار استرس بشم، راستی راستی داشت آبرومون میرفت...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نیما
0 # نیما 1394-06-18 13:06
سلام
تیم خوب بازی کرد خسته نباشن ولی خیلی بد تیم ما یه ست به تونس داد...
واقعا تیم یه مشکل اساسی داره که باید بر طرف بشه...
اگه بازیکنه که عوض کنن خداروشکر چیزی که زیاده تو ایران بازی کن خوب...
اگه مربی عوض کنن...
خلاصه بگریدن ببینید تیم مشکلش از چیه آخه...
باور کنید ما فردا به ونزوئلا میبازیم،چون ما از اون شرایط آرمانی مون دیگه فاصله داریم
تا برگردیم به خودمون دیگه جام هم تموم شد. بابا ما به ظور این تیم رو بردیم...
من که ست سوم رو اصلا نگاه نکردم..
واقعا حیف شد چه تیمی داشتیم،چی شدش خدا کنه فردا هر جور هست تیم فردا ونزوئلا رو ببره...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
omid
0 # omid 1394-06-18 15:30
خدا رو شکر که ایندفعه تونس نتونست، خدا کنه تیمهای دیگه هم نتونن اما اصلا فکر نمی کردم برای بازی با تونس تا این حد دچار استرس بشم، راستی راستی داشت آبرومون میرفت...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ززرطلا
0 # ززرطلا 1394-06-18 13:04
خدااااااااااااا ااااااااااااااا ااروشکر:-):-):- ):-):-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ززرطلا
0 # ززرطلا 1394-06-18 13:04
خدااااااااااااا ااااااااااااااا ااروشکر:-):-):- ):-):-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آلوین
0 # آلوین 1394-06-18 13:03
مهمترین اصل در پیروزی بیرون بودن شهرام محمودی بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آلوین
0 # آلوین 1394-06-18 13:03
مهمترین اصل در پیروزی بیرون بودن شهرام محمودی بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمدرضا برزگر
+2 # احمدرضا برزگر 1394-06-18 13:02
زیاد حرفی نیست! تاثیر ویرانگر باند بازی معرف را امروز همه دیدند!!!!
تیم خوبی داریم اگر این باند معروف و محمودی بذارن!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احمدرضا برزگر
0 # احمدرضا برزگر 1394-06-18 13:02
زیاد حرفی نیست! تاثیر ویرانگر باند بازی معرف را امروز همه دیدند!!!!
تیم خوبی داریم اگر این باند معروف و محمودی بذارن!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
+14 # امین 1394-06-18 12:59
از وقتی معروف تعویض شد تیم بهتر بازی کرد معروف به عنوان کاپیتان تیم رو درست رهبری نمیکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
+4 # امین 1394-06-18 13:10
یکمی اره از وقتی رف بیرون تیم خوب بازی کرد ولی فقط اون نبود ک خدایی بچه های دیگه هم برگشتن به بازی.واس همین تیم خوب شد وگر نه فقط معروف مقصر نبود.مهدوی هم عالی بود امروز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
+4 # امیر 1394-06-18 15:12
معروف دیگه اون کاپیتانی نیس که وقتی تو زمین بود ما همیشه امیدوار بودیم به بازی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-18 12:59
از وقتی معروف تعویض شد تیم بهتر بازی کرد معروف به عنوان کاپیتان تیم رو درست رهبری نمیکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین
0 # امین 1394-06-18 13:10
یکمی اره از وقتی رف بیرون تیم خوب بازی کرد ولی فقط اون نبود ک خدایی بچه های دیگه هم برگشتن به بازی.واس همین تیم خوب شد وگر نه فقط معروف مقصر نبود.مهدوی هم عالی بود امروز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیر
0 # امیر 1394-06-18 15:12
معروف دیگه اون کاپیتانی نیس که وقتی تو زمین بود ما همیشه امیدوار بودیم به بازی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احسان
+17 # احسان 1394-06-18 12:59
بازیکن های ذخیره ای که نشون دادند خیلی از کسانی که فیکس هستند به خاطر شایستگی نیست
واقعا این شهرام محمودی چی داشت که به خاطرش غفور به این خوبی را نیمکت نشین کردند
امیدوارم هر کس مقصرش بوده چوب این کارش را بخوره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
-1 # ناصر 1394-06-18 13:08
به نقل از احسان:
بازیکن های ذخیره ای که نشون دادند خیلی از کسانی که فیکس هستند به خاطر شایستگی نیست
واقعا این شهرام محمودی چی داشت که به خاطرش غفور به این خوبی را نیمکت نشین کردند
امیدوارم هر کس مقصرش بوده چوب این کارش را بخوره

غفور مدت طولانی مصدوم بوده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرامرز
+8 # فرامرز 1394-06-18 13:34
فقط مصدومیت نبود آقای خیلی چیز بلد
یه نگاهی به پشت پرده تیم بنداز نمی خواد خیلی جانماز آب بکشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
احسان
0 # احسان 1394-06-18 12:59
بازیکن های ذخیره ای که نشون دادند خیلی از کسانی که فیکس هستند به خاطر شایستگی نیست
واقعا این شهرام محمودی چی داشت که به خاطرش غفور به این خوبی را نیمکت نشین کردند
امیدوارم هر کس مقصرش بوده چوب این کارش را بخوره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر
0 # ناصر 1394-06-18 13:08
نقل قول:
بازیکن های ذخیره ای که نشون دادند خیلی از کسانی که فیکس هستند به خاطر شایستگی نیست
واقعا این شهرام محمودی چی داشت که به خاطرش غفور به این خوبی را نیمکت نشین کردند
امیدوارم هر کس مقصرش بوده چوب این کارش را بخوره
غفور مدت طولانی مصدوم بوده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فرامرز
0 # فرامرز 1394-06-18 13:34
فقط مصدومیت نبود آقای خیلی چیز بلد
یه نگاهی به پشت پرده تیم بنداز نمی خواد خیلی جانماز آب بکشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
دل
+15 # دل 1394-06-18 12:58
بردیم، البته نمایش فوق العاده ای نبود به نسبت این که حریف ایران تونس بود اما بازم جای امیدواری داره ...
در هر صورت آقا من فهمیدم مشکل تیم ما کجاست! مشکل تیم ایران، ما طرفدارای والیبال هستیم!
کسانی که بازی ایران با تونس را دیدند متوجه شدند که با بیرون رفتن معروف و اومدن مهدوی چقدر بازی تیم ما روون شد!
متاسفانه این ما بودیم که پارسال با بت کردن بعضی از بازیکنا اونا را از روی زمین به آسمون ها فرستادیم!
غفور امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد اون وقت این بازیکن توی تیم ما نیمکت نشین شده بود!
واقعا متاسفم که بازیکن خوبی مثل تشکری را هم در راستر تیم نداریم!
حالا بعضی دوستان بازم بگن مشکل تیم بازیکن سالاری و باند بازی نیست!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
دل
0 # دل 1394-06-18 12:58
بردیم، البته نمایش فوق العاده ای نبود به نسبت این که حریف ایران تونس بود اما بازم جای امیدواری داره ...
در هر صورت آقا من فهمیدم مشکل تیم ما کجاست! مشکل تیم ایران، ما طرفدارای والیبال هستیم!
کسانی که بازی ایران با تونس را دیدند متوجه شدند که با بیرون رفتن معروف و اومدن مهدوی چقدر بازی تیم ما روون شد!
متاسفانه این ما بودیم که پارسال با بت کردن بعضی از بازیکنا اونا را از روی زمین به آسمون ها فرستادیم!
غفور امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد اون وقت این بازیکن توی تیم ما نیمکت نشین شده بود!
واقعا متاسفم که بازیکن خوبی مثل تشکری را هم در راستر تیم نداریم!
حالا بعضی دوستان بازم بگن مشکل تیم بازیکن سالاری و باند بازی نیست!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

هر آنچه در والیبال نیاز دارید

تبلیغات متنی

ربات اینستاگرام ایران سوشال

ربات هوشمند افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، فعال و هدفمند ایرانی با امکان 3 روز تست رایگان!

www.iransocial.net

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اولین و برترین برگزارکننده تخصصی دوره های کاربردی بازاریابی اینترنتی در ایران

www.dmacourse.com

پول تیکت

نقد و بررسی و خرید بلیط استخرها و پارک های آبی، سونا و جکوزی سراسر ایران و تخفیف بلیط استخرها و پارک های آبی

www.poolticket.org