جدیدترین اخبار والیبال در کانال ما عضو شوید

Arrow up
Arrow down

Search - JoomLeague
جستجوی هوشمند
دسته بندی ها
مطالب - تصاویر - ویدیوها
تیم ها، بازیکنان، مسابقات
آرشیو گالریر تصاویر

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقه با برزیل حملات ایران آنقدر خوب نبود که برزیل را شکست دهیم.

سعید معروف سعید معروف در نشست خبری بعد از مسابقه ایران و برزیل گفت: اول از همه به تیم برزیل این برد را تبریک می گویم. امروز روز ما نبود.

 

وی با بیان اینکه امروز حملات ایران پس از دریافت آنقدر خوب نبود که برزیل را از پا در بیاورد، گفت: برزیل تیم قدرتمندی است. آنها در تمامی ست ها تقریبا کنترل بازی رو در دست داشتند و شرایط بازی برای ایران دشوار شد.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: باید شکست امروز را فراموش کنیم و به فکر بازی فردا مقابل ژاپن باشیم.

 

وی درباره دیدار با ژاپن در روز چهارم مسابقات گفت: بازی برابر ژاپن در ژاپن همیشه سخت بوده است. تیم ژاپن میزبان است و دارای سیستم دفاعی خوبی است. بنابراین باید مثل بازی با ایتالیا در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم.

 

تیم ملی والیبال ایران در سومین روز رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان مغلوب برزیل شد.

منبع: فدراسیون والیبال

عضویت در کانال تلگرام والیبال ایران

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

مجید اسکندری
-14 # مجید اسکندری 1396-06-24 10:53
از اول هم مشخص بود که میلی برای بردن بازی در تیم ایران نیست، بخصوص وقتی معروف فقط دو سه تا پاس نصفه و نیمه و بد به معنوینژاد داد مشخص شد که دوباره باندبازی تو تیم راه افتاده و هروقت اینطور بشه شیرازه تیم بهم میریزه حالا کی باید جلوی این برنامه ها رو بگیره ما هم نمیدونیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد_1991
+10 # محمد_1991 1396-06-24 11:09
به حرفی که میخام بزنم همچنان اعتقاد قلبی ندارم و مبنای عقلی هم نمیتونم داشته باشم که قصدی بوده، اما فقط این داره تو ذهنم مرور میشه چرا زمانی که کولاکوویچ مرحمت فرموند و منت سر ما گذاشتند و به معنوی نژاد فرصت بازی دادند و ایشون تو موقعیت حمله بودند و با توجه به سابقه ی اسپکش، پاس ها بسیار کم به معنوی نژاد داده میشد؟ هر چقدر فک می کنم نمیتونم به نتیجه برسم که خدای نکرده عمدی در کار هست. اما از اون طرفم منطقی نمیبینم که با وجود معنوی نژاد و سابقه اسپک درخشان فقط توپ های نامتعادل برای این جوون ارسال بشه.چرا واقعا؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
+14 # کارن 1396-06-24 11:17
با درود‌‌.واقعا که روز تعطیل مون .....ولی اصلا تقصیر بازیکنان نبود.بنده با توجه اطلاع از همدلی بچه ها برای کسب سکو میخواستم تا اخر این مسابقات هیچ انتقادی نکنم و فقط حمایت.اما این بازی و کلا برخی مسایل نمیگذاره واکر نگیم خیانت به والیباله.....ای ن باخت مقصر ۱۰۰درصد کادر فنی و در راسش کولا کویچ است.البته اگه بخوایم برگردیم به عقب مقصر فدراسیون و شخص جناب داورزنی است با انتخاب بد و فقط بخاطر اینکه کولا کویچ قابل مدیریت شدنه.اما در این بازیها و بویژه این بازی صدرصد مقصر کولاکویچه .مگه میشه ۵ب۰ جلو باشی ۲۵ ب ۱۵ ببازی والا اگه تیم پاکستان هم بود با این فاصله نمیباخت وقتی ۵به۰ جلو هستی.ضمنا اقای کولا کویچ شما معنی انگیزه دادن رو میفهمی .شما فکر میکنی اگه دال زاتو در ست اول وقتی ۳امتیاز عقب بود و سر بازیکنان داد میزد .منظورش چی بود
مگه بازیکنان تو این سطح میترسن با داد زدن نه بحث انگیزه و برگردوندن حواس بچه هاست ....شما مثل ی چوب خشک هستی.....مگه میشه ی تیم ۵ب صفر جلو باشه تیم مقابل ۱۰ امتیاز بگیره ی تایمت نگیری بعد رو امتیاز ۱۱ تایمت بگیری .....اقا اصلا شما با بچه ها در مورد انگیزه فردی و اینکه بجنگن برای اینکه بهترین بازیکن پست خودشون بشن صحبت کردی .....واقعا ی تیم که میاد دو بازی رو با انگیزه بازیکنان میبره ایا نیاز نیست که برای بازی مهمی مثل برزیل روح جنگندگی رو به این تیم القا کرد.....اصلا جناب کولا کویچ چگونه برزیل رو انالیز کرده بودید وکلا تبلت در تیم ما ودر فدراسیون نیست.اصلا انالیز یعنی چی و اقای کولا کوبچ چرا معنوی نژاد رو از اول بازی نگذاشتید شما میخای این جوان رو نابود کنی.میشد معنوی نژاد رو ثابت گذاشت و قایمی هم با صحبت انگیزه دادن بهش بیاد وسرویس خوب برنه. شما در امتیاز ۲۳ ب۱۴ دیگه تعویض میکنی واقعا شاهکاری اقای کولا کویچ.... جناب داورزنی و مسولین والیبال به نظر من با این مربی به جایی نمیرسیم. خیلی جالبه بخدا اگه انگیزه بچه ها و اینکه میخواستن جواب محبت مردم رو بدن نبود به امریکا و ایتالیا هم میباختیم.اخه شما ببین بازیکنان اومدن دو تا بازی رو بردن مشخصه انگیزه هست فقط باید با یک انالیز خوب و دمیدن روح جنگیدن وبرد به سراغ برزیل میرفتیم.این اقا کنار زمین هیچ تهویج و انگیزه ای نداره که به بچه ها انتقال پیدا کنه.....شما ببین اگه ولاسکو بود امکان داشت بعد از دو برد ۳ب۰ اونم با این اختلاف ببازیم‌.واقعا اگه چوب خشک رو نیمکت ما نشسته بود اینجوری نمیشد.واقعا این اقا نمیتونه روح برد ن رو به این تیم بده واقعا داغون شدیم استفاده از جوانان هم که فقط شعاره.....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
خالد
+6 # خالد 1396-06-24 11:27
به نقل از کارن:
با درود‌‌.واقعا که روز تعطیل مون .....ولی اصلا تقصیر بازیکنان نبود.بنده با توجه اطلاع از همدلی بچه ها برای کسب سکو میخواستم تا اخر این مسابقات هیچ انتقادی نکنم و فقط حمایت.اما این بازی و کلا برخی مسایل نمیگذاره واکر نگیم خیانت به والیباله.....این باخت مقصر ۱۰۰درصد کادر فنی و در راسش کولا کویچ است.البته اگه بخوایم برگردیم به عقب مقصر فدراسیون و شخص جناب داورزنی است با انتخاب بد و فقط بخاطر اینکه کولا کویچ قابل مدیریت شدنه.اما در این بازیها و بویژه این بازی صدرصد مقصر کولاکویچه .مگه میشه ۵ب۰ جلو باشی ۲۵ ب ۱۵ ببازی والا اگه تیم پاکستان هم بود با این فاصله نمیباخت وقتی ۵به۰ جلو هستی.ضمنا اقای کولا کویچ شما معنی انگیزه دادن رو میفهمی .شما فکر میکنی اگه دال زاتو در ست اول وقتی ۳امتیاز عقب بود و سر بازیکنان داد میزد .منظورش چی بود
مگه بازیکنان تو این سطح میترسن با داد زدن نه بحث انگیزه و برگردوندن حواس بچه هاست ....شما مثل ی چوب خشک هستی.....مگه میشه ی تیم ۵ب صفر جلو باشه تیم مقابل ۱۰ امتیاز بگیره ی تایمت نگیری بعد رو امتیاز ۱۱ تایمت بگیری .....اقا اصلا شما با بچه ها در مورد انگیزه فردی و اینکه بجنگن برای اینکه بهترین بازیکن پست خودشون بشن صحبت کردی .....واقعا ی تیم که میاد دو بازی رو با انگیزه بازیکنان میبره ایا نیاز نیست که برای بازی مهمی مثل برزیل روح جنگندگی رو به این تیم القا کرد.....اصلا جناب کولا کویچ چگونه برزیل رو انالیز کرده بودید وکلا تبلت در تیم ما ودر فدراسیون نیست.اصلا انالیز یعنی چی و اقای کولا کوبچ چرا معنوی نژاد رو از اول بازی نگذاشتید شما میخای این جوان رو نابود کنی.میشد معنوی نژاد رو ثابت گذاشت و قایمی هم با صحبت انگیزه دادن بهش بیاد وسرویس خوب برنه. شما در امتیاز ۲۳ ب۱۴ دیگه تعویض میکنی واقعا شاهکاری اقای کولا کویچ.... جناب داورزنی و مسولین والیبال به نظر من با این مربی به جایی نمیرسیم. خیلی جالبه بخدا اگه انگیزه بچه ها و اینکه میخواستن جواب محبت مردم رو بدن نبود به امریکا و ایتالیا هم میباختیم.اخه شما ببین بازیکنان اومدن دو تا بازی رو بردن مشخصه انگیزه هست فقط باید با یک انالیز خوب و دمیدن روح جنگیدن وبرد به سراغ برزیل میرفتیم.این اقا کنار زمین هیچ تهویج و انگیزه ای نداره که به بچه ها انتقال پیدا کنه.....شما ببین اگه ولاسکو بود امکان داشت بعد از دو برد ۳ب۰ اونم با این اختلاف ببازیم‌.واقعا اگه چوب خشک رو نیمکت ما نشسته بود اینجوری نمیشد.واقعا این اقا نمیتونه روح برد ن رو به این تیم بده واقعا داغون شدیم استفاده از جوانان هم که فقط شعاره.....

بسیار صحیح و کامل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
+15 # ستاره روشن 1396-06-24 11:19
این دیگه چه کوچینگ ابتدائی و افتضاحی یه؟؟؟؟ این مربی اصلا تعویض بموقع و ارنج بلد نیست. فقط وقتی تعویض می کنه که مجبور می شه. وقتی می بینی موسوی خسته است یا روحیه نداره یا فائزی داره اشتباه می کنه چرا غلامی رو نمیاری؟ پنج پوئن جلو هستند و بازی رو از دست می دن. این غیر از نابلدی کادر فنی چی می تونه باشه؟ خسته کردند همه بازیکن هارو. میرزاجانپور رو روی پوئن 23 میاره توی زمین. حالش بده به خدا. حیف شد. دست کم یک ست رو می تونستیم بگیریم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
+2 # علیرضا0511 1396-06-24 11:24
سلام اگر فرانسه و ژاپن رو با سه امتیازی ببریم شانس سکو داریم????
فکر میکنم میتونیم ببریم فرانسه رو
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عدنان
-2 # عدنان 1396-06-24 12:15
زور ایران عمرا به فرانسه نمیرسه ، حتی بدون انگاپت ، لروکس ، و....
چون عالی سرویس پرشی میزنند و خیلی خیلی هماهنگ بازی میکنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
-6 # سا 1396-06-24 12:43
موافقم.از نظر روحی هم قبول کردیم که بازنده هستیم.زاپن را احتمال بالا ببریم.اما فرانسه نه.زورمان نمیرسه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
+2 # سا 1396-06-24 12:20
ما کی فرانسه را بردیم.حتی اسمش هم برا ما وحشت اوره.1بار هم جرات برد نداشتیم .فقط در مجموع بازیها1 ست تونستیم بگیریم..تمام تیمها را بردیم اما قادر نبودیم فرانسه را ببریم.تازه از کجا معلوم زاپن را ببریم.بهانه که داریم.روحیه داغون بود.اقای مربی ذهنش گیجه.توانایی تحلیل نداره.تمام مربیان فوری تای اوت میگیرن این اقا ضریب هوشی کمه.ومخش دیر متوجه میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناشناس
0 # ناشناس 1396-06-24 13:05
بله علاوه بر رفتن روی سکو حتی میتونیم قهرمان شیم فقط بستگی به این چیز هایی داره که الان توضیح میدم: برد ایران مقابل ژاپن و فرانسه با نتایج ۳ بر ۰ یا ۳ بر ۱ باخت برزیل مقابل امریکا با نتیجه ۳ بر ۰ یا ۳ بر ۱ باخت امریکا به ایتالیا با نتیجه ۳ بر ۰ و باخت ایتالیا به فرانسه با نتیجه ۳ بر ۰ یا ۳ بر ۱ فقط در این صورت امکان داره ما قهرمان شیم ولی اگه فرانسه و ژاپن رو شکست بدیم میتونیم روی سکو بریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
س
+2 # س 1396-06-24 13:31
با اگر-مگر نمیشه-ما زاپن را میبریم.اما همیشه 1 ست دادیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
+2 # علیرضا0511 1396-06-24 11:31
ست اول رو راخت میتونستیم ببریم به اشتباهات فردی باختیم..خیلی اشتباه کردن.......فائز ی افتضاح بود اصلا خوب بازی نکرد باید تعویض میشد... باید موسوی رو فیکس میکرد..برزیل فقط ست سوم عالی بود و خوب سرویس زدن..ما ست اول و دوم میتونستیم ببریمشون...واقع ا حیفه روی سکو نریم چون شرایطش نزدیکه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
-8 # رضا 1396-06-24 11:44
چند نفر گفتن به معنوی پاس بد میده اتفاقا ضعیف ترین بازیکن تو دریافت معنوی نژاد هست که باعث میشه معروف نتونه خوب پاس بده البته عبادی پور هم امروز تو دریافت خوی نبود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
8
0 # 8 1396-06-24 13:23
دیگه پس کیو بیاره دریافت کننده؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
غلی معینی
0 # غلی معینی 1396-06-24 11:48
خودنمایی گروه اقایان معروف، موسوی و دیگر بازماندگان یاران فدراسیون برای سودهای شخصی.
غرور و خیانت هایی که همیشه چوب اون رو خوردیم
داره دوباره خود نمایی میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سلحشور
+4 # سلحشور 1396-06-24 11:49
با این بازیکن ها به جا نمی رسیم باید توخیلی از پست های تیم مثل پاسور پشت خط زن وسرعتی نیروی جوان جایگزین بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
+3 # سا 1396-06-24 12:10
نتیجه افتضاح به کنار.اقای مجری و برخ دوستان زمانی که ما ایتالیا و امریکا را یردیم یا زمانی که تو تهران بردیم از جملاتی استفاده کردند.مانند سالن را بر سر امریکا خراب کردیم.کمر امریکا را شکستیم.درس فراموش نشدنی دادیم.با این حساب برزیل ما را له و لورده کرد بعدش نسخه پیچی کرد .که 2 تا بازی را با این کارش که روحان نابودمون کرد نتونیم بازی کنیم.البته بهانه هم برا فردا داریم .اگه باختیم دلیلش رشکسته شدن کمر ایران توسط برزیل.باخت داریم تا باخت.باخت مردانه و شرفتمندانه/شاید م اسم برزیل-فرانسه میاد بازیکنن مانند بید میلرزن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مهسا.و
+1 # مهسا.و 1396-06-24 18:21
بخصوص از فرانسه وحشتناک می ترسن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
0 # سا 1396-06-25 18:51
مهسا.قبول دارم.تو المپیک هم تو مصاحبه گفته بودند که خدا کنه فرانسه حریف ما نشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
-5 # سا 1396-06-24 12:12
فردا /پس فردا باختیم دلیلش نسخه پیچی برزیله .ما مانند حریفان نیستیم با شکست روحیه و انگیزه پیدا کنیم.5به0 بودیم اومدیم باختیم.تازه اگه سرویس به تور نمیخورد حتما امتیاز برا اونا بود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد_1991
+10 # محمد_1991 1396-06-24 12:15
به نقل از رضا:
چند نفر گفتن به معنوی پاس بد میده اتفاقا ضعیف ترین بازیکن تو دریافت معنوی نژاد هست که باعث میشه معروف نتونه خوب پاس بده البته عبادی پور هم امروز تو دریافت خوی نبود

یه قسمتی هست تو سایت فدراسیون جهانی به نام آمار بازیکن ها.امار بازیکن ها رو در قسمت دریافت خوب نگاه کن و ببین آیا دریافت معنوی نژاد واقعا در حدی که شما میگی ضعیف هست یا نه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
-3 # سا 1396-06-24 12:45
بله.معنوی تو دریافت خیلی ضعیفه.امیدوارم ایتالیا بره درست بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
+2 # سا 1396-06-24 13:05
درسته.اقای معروف.پری روز روز امریکا نبود.و ماقبلش روز ایتالیا نبود.4سال دیگه باید صبر کرد تا روز روز ما بشه.تازه اونم معلوم نیست که4 سال دیگه روز ما بشه یا نه.اگه روزتون بود چیکار میکردین؟حریفتون رکود داره در قهرمانی.باخت حق ایرانه.اما نه دیگه با این نتیجه.نتیجه شرافتمندانه.نار احتی برا اختلاف سطحه.و پایین بودن ضریب هوشی مربی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ا.ع
+1 # ا.ع 1396-06-24 13:27
یکی از بزرگترین دلایل باختمون اون هم در سه ست پیاپی ناکار آمد بودن بازیکنان سرعتی ما در حمله و برعکس فوق العاده بودن سرعتی زنان تیم برزیل در این کار. یکی از تکیه گاه های همیشگی ما تو خط حمله بازیکنان سرعتی زن ما بودن که تو رأسشم محمد موسوی به همراه عادل غلامی بودن. عادل غلامی در بین نقاط ضعفی زیادی که داشت یه نقطه قوت ویژه داشت و اونم سرعت در حمله بود.من متاسفانه وقت نکردم بازی ایران با آمریکا و ایتالیا رو ببینم اما بازی ایران با برزیل رو دیدم. بازیکنی که به جای عادل بازی میکرد سامان فائزی بود.در مورد سامان فائزی باید بگم که نمیتونم بگم که سامان بازیکن مطلقا کم کیفیتیه چون زمانی که پاسورش ورمیلیو بود بد بازی نمیکرد اما تو بازی امروز ایران و برزیل پاشنه آشیل ایران بود.متاسفانه سامان تو حمله امروز خیلی عملکردش کند بود و اسپک هاشم اکثرا کم سرعت بودن. به همین خاطر امروز معروف بهش زیاد پاس نداد. و در نتیجه مجبور بود بیشتر به بازیکنان پشتخط زن و قدرتی پاس بده که شامل عبادی پور،قائمی،معنوی و غفور بود. غفور که از سال 2015 به بعد تبدیل به یه پشت خط زن درجه 2 شد و حتی خیلی از مواقع از پس دو دفاع هم بر نمیاد چه برسه به سه دفاع. در توپ های برگشتی هم که دل همه رو با تعارف توپ به حریف خون میکنه. معنوی نژاد هم که تو بازی امروز نشون داد یه بازیکن کاملا آنالیز پذیره و حتی تو توپ های پایپ هم که به امتیاز تبدیل کردنش راحت تره هم دچار مشکل میشه. لذا امروز تو بازی با برزیل آنچنان که ازش توقع داشتن خوب نبود و با معنوی نژاد بازی با لهستان فاصله داشت. قائمی رو هم که دیگه جای توضیح دادن نداره و ضعیف بودنش تو بازی امروز در اسپک مشهود بود. معروفم که از حال و روز قائمی خبر داره کم ترین پاس ممکن رو بهش داد. قائمی امروز بیشتر در نقش لیبرو بود و بازی رو با دریافتاش مدیریت میکرد. عبادی پور تو بازی امروز متوسط بود و عملکردش بد نبود. امروز معروف بیشتر به عبادی پور و غفور کم فروغ پاس داد. این یعنی فقط دو نفر در خط حمله.این در حالیه که دست برزیل تو حمله خیلی باز بود. تمام بازیکنان برزیل تو حمله بی نقص بودن از جمله سرعتی زنش لوکاس که امروز خیلی تو برد تیمش نقش تعیین کننده داشت. هم تو دفاع هم تو حمله. واقعا بیاید وضعیت حمله دو تیم رو قیاس کنید. والاس ،لوکارلی،مائوری سیو،لوکاس و سوزا در مقابل عبادیپور و غفور. این یعنی 5 به که نتیجشم تو آمار حملات کاملا مشخصه. در پایان میخوام نظر یکی از کاربران رو که تو صفحات قبل هست رو نقد کنم. این دوستمون نوشتن که وجود یک دریافت کننده با ساعد ضعیف مثل معنوی نژاد آنچنان در ضعیف شدن دریافت یک تیم تاثیر نداره. چون با توجه به بودن دو دریافت کننده دیگه فقط یک سوم از سرویس ها به سمتش میاد و این مقدار میتونه به یک نهم هم کاهش پیدا کنه. باید در جواب این دوستمون بگم که اولا اصلا این طور نیست که شما میگید. چون یک سرویس زن حرفه ای و زیرک مثل کریستینسن و والاس دسوزا بیشتر سعی میکنه سرویس هاشو بزنه تو دست بازیکنان با ساعد ضعیف و روحیه متزلزل.یا حداقل سعی میکنه سرویس رو بزنه ما بین این بازیکن و بازیکن کناریش که یکی از بد ترین جاها برای دریافته. و نکته بعدی اینه که معمولا بازیکنان با دریافت مطمئن تر سعی میکنن فضای بیشتری رو برای دریافت اشغال کنن تا توپ کمتری به بازیکن ضعیف برسد و در نتیجه کار دریافت برای دو بازیکن دیگر هم مشکل تر میشود و به تبعش خطاها و کم دقتی در دریافت بیشتر میشود.و نکته آخر این است که بر فرض که تمامی این نکاتی که گفتم اشتباه باشد و توپ به طور مساوی بین دریافت کننده ها پخش شود باز هم یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم لحظات بزنگاه و پوئن های آخر بازی است.فرض کنید دو تیم در امتیاز 24 مساوی باشند و تیم حریف در حال زدن سرویس باشد. معمولا بیشترین تمرکز سرویس زننده در این لحظات حساس روی بازیکنانی مثل معنوی نژاد و میرزاجانپور و اسفندیار است.مثل بازی امروز که انتخاب والاس در ست اول و در امتیاز 23 معنوی نژاد بود که همین انتخاب تمام زحمات تیم ما را به سادگی به هدر داد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
محمد مختاری
0 # محمد مختاری 1396-06-24 15:50
این کولاکوویچ خودش از همه بیشتر استرس داره.والا وقتی تو تیم صربستان بود کت و شلوار میپوشید کنار زمین وای میستاد.الان لباس ورزشی میپوشه مثل ی دریافت کننده گارد میگیره.دقیقا کواچ هم همین کارو میکرد.ب نظر من سطح والیبال ایران همین هست.
توقع بیش از این اسیب ب تیم میزنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
س
+3 # س 1396-06-24 17:05
دوستنا در ضمن والیباله.نباید که تمام تیمها را ببریم.جیانلی برابر تیم ما بیش از حد سرویس خراب کرد.اما امروز جلو زاپن محشر زد.برزیلم باخت داره.اما موردی که ادم را نارحت میکنه بازیکنان ما فقی2 نفر سرویس پرشی بلده بزنه.مربی ما قادر به درک نیست که تایم اوت بگیره.با یک شکست روحیه ما از دست میره.وگرنه باخت برا همه هست.امکان برد تمام تیمها وجود نداره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیدد
+4 # امیدد 1396-06-24 23:49
ول کنید نظر الکی ندید اساتیده والیبال !! فقط معروف با رزنده در یک سطحه - عبادی پور هم یک پله از لوکارلی پایین تره -- بقیه بازیکنان ایران خیلی با برزیل فاصله دارند - غفور کجا والاس کجا - موسوی و فائزی کجا لوکاسی که 10 سال با جیبا سره یک سفره نشسته کجا !!! واقع بین باشید اگه روزه بده امریکا نبود راحت مارو 3 بر صفر میزد له میکرد -تیمی که همه بازیکن هاش سرویس زنانه موجی بزنند تیم نیست که -معروفو از ایران حذف کنید بعدش ببینید سطح واقعیه والیبال ایران چیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیددددددد
-1 # امیددددددد 1396-06-25 11:15
دقیقااااااااااا ا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سا
-2 # سا 1396-06-25 18:56
موافقم.پس با این حساب افای معروف شما امریکا بردید دلیلش عملکرد خوب تیم در3 ست اخری نبود.روز امریکا نبود.هنوزم اصلاح نشدیم .وقتی ببریم فوقالعاده بودیم.اگه ببازیم فوقالعاده هستیم اما روزمان نبود.نگید اقا.حریف از شما سرتر بود.قبول کنید از شما بهتره..نه اینکه ما عالی هستیم روزمان نبود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یه والیبالی
0 # یه والیبالی 1396-06-25 22:13
به نقل از غلی معینی:
خودنمایی گروه اقایان معروف، موسوی و دیگر بازماندگان یاران فدراسیون برای سودهای شخصی.
غرور و خیانت هایی که همیشه چوب اون رو خوردیم
داره دوباره خود نمایی میکنه

مگه معروف چشه ؟خیلی هم پاسور عالی و خوبیه . بیشتر تیم های دنیا آرزوی داشتن همچین بازیکنی رو دارن .اما می دونی مشکل ما چیه ؟ مشکل ما اینه که حسودیم نمی تونیم کسی رو بالاتر از خودمون ببینیم به خصوص اگه اگه هم وطنمون باشه .اگر کسی پیشرفت کرد سعی می کنیم هر جوری که شده اونو پایین بکشیم و تخریب کنیم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یه والیبالی
0 # یه والیبالی 1396-06-25 22:18
به نقل از امیدد:
ول کنید نظر الکی ندید اساتیده والیبال !! فقط معروف با رزنده در یک سطحه - عبادی پور هم یک پله از لوکارلی پایین تره -- بقیه بازیکنان ایران خیلی با برزیل فاصله دارند - غفور کجا والاس کجا - موسوی و فائزی کجا لوکاسی که 10 سال با جیبا سره یک سفره نشسته کجا !!! واقع بین باشید اگه روزه بده امریکا نبود راحت مارو 3 بر صفر میزد له میکرد -تیمی که همه بازیکن هاش سرویس زنانه موجی بزنند تیم نیست که -معروفو از ایران حذف کنید بعدش ببینید سطح واقعیه والیبال ایران چیه

کاملا موافقم معروف بازیکنیه که اگه به بچه ها تذکر بده و داد بزنه مطمئنا بچه ها به هوش میان . اگه یادتون بیاد توبازی با امریکا ست سوم وقتی 6امتیاز عقب بودیم معروف عصبانی بود و داد زد و بچه ها به هوش اومدن اون بازی رو بردیم .معروف یک فوق ستاره است که اگر بخواد میتونه یه بازی باخته رو به برد تبدیل کنه و سریع به بچه ها روحیه بده و اونارو جمع وجور کنه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
نرگس
+1 # نرگس 1396-06-26 08:28
به نقل از یه والیبالی:
به نقل از امیدد:
ول کنید نظر الکی ندید اساتیده والیبال !! فقط معروف با رزنده در یک سطحه - عبادی پور هم یک پله از لوکارلی پایین تره -- بقیه بازیکنان ایران خیلی با برزیل فاصله دارند - غفور کجا والاس کجا - موسوی و فائزی کجا لوکاسی که 10 سال با جیبا سره یک سفره نشسته کجا !!! واقع بین باشید اگه روزه بده امریکا نبود راحت مارو 3 بر صفر میزد له میکرد -تیمی که همه بازیکن هاش سرویس زنانه موجی بزنند تیم نیست که -معروفو از ایران حذف کنید بعدش ببینید سطح واقعیه والیبال ایران چیه

کاملا موافقم معروف بازیکنیه که اگه به بچه ها تذکر بده و داد بزنه مطمئنا بچه ها به هوش میان . اگه یادتون بیاد توبازی با امریکا ست سوم وقتی 6امتیاز عقب بودیم معروف عصبانی بود و داد زد و بچه ها به هوش اومدن اون بازی رو بردیم .معروف یک فوق ستاره است که اگر بخواد میتونه یه بازی باخته رو به برد تبدیل کنه و سریع به بچه ها روحیه بده و اونارو جمع وجور کنه.

کاملا موافق
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. همه
  2. مطالب
  3. تصاویر
  4. ویدیوها

والیبالی ها خاص هستند!

ghab.gif

محصول پرفروش فروشگاه والیبال ایران

پربحث ترین مطالب ماه