اخبار و نتایج زنده لیگ جهانی در کانال ما عضویت

Arrow up
Arrow down


گزارشگر دیدار والیبال ایران-آرژانتین به سوالاتی درباره عملکرد تیم ملی و ادامه بازی‌های لیگ جهانی پاسخ داد.

محتشمیان

هفته دوم لیگ جهانی با برد ایران مقابل آرژانتین ختم به خیر شد. بازیکنان تیم ایران در این بازی شروعی خوب داشتند ولی ست سوم وچهارم را از دست دادند تا تیم ملی ایران از این برد شیرین تنها دو امتیاز کسب کند و در رده ششم جدول لیگ جهانی جای بگیرد. این پایان خوش گرچه کام هوادارن را حسابی شیرین کرد اما با انتقادهایی از عملکرد تیم ملی و عملکرد نه چندان مطلوب بعضی از باسابقه های والیبال ایران همراه بود. جواد محتشمیان گزارشگر این دیدار حساس یکی از افرادی بود که حین گزارشش بعضی از این انتقادات را مطرح کرد. این کارشناس رشته والیبال حسابی از عملکرد جوان ترهای تیم تمجید کرد و حتی در بخشی از گزارشش درباره معنوی نژاد گفت او یک تنه جلوی 6بازیکن آرژانتین ایستاده است. گفت و گو با جواد محتشمیان درباره بازی های گذشته تیم ملی و شرایط تیم در جدول لیگ جهانی را در ادامه می خوانید.

 

* درباره شرایط تیم ملی در چند بازی اخیر صحبت کنیم.

چه صحبتی؟ شما بروید آمار و ارقام چند بازی اخیر را بیاورید، آن آمار در طول بازی در اختیار مربیان قرار می گیرد. الان دیگر هر تیم دو آنالیزور دارد، این تشکیلات برای این است که کسی با سلیقه خودش تصمیم نگیرد، از کمک هایشان هم استفاده کند و براساس واقعیت ها و آمارهای مستند کار را دنبال کند. تمام تیم ها امروز به این باور رسیده اند که این تکنولوژی جدید که همان تجزیه و تحلیل وآنالیز است به تیم ها کمک می کند. اگر ما این را قبول نداریم یک بحث دیگر است.

 

*ما قبول نداریم یعنی سرمربی ما قبول ندارد یا تصمیم از جای دیگری است؟

شما زیاد وارد بحث مربی نشوید. من یک مثال دارم. آقای کی‌روش به ایران آمده، فدراسیون فوتبال با آگاهی و با توجه به مشاوران خوبی که دارد به ایشان اختیار تام داده که همه کاره است. این همه کاره بودنش به نفع فوتبال بوده. برای اینکه اول فکر کردند یک مربی جامع شرایط را آوردند به او اختیار دادند و نشستند تماشا می کنند. کی روش هم گفته کسی در کار من دخالت می کند من 4 نفر را خط می زنم بیایند واسطه شوند من می روم هر کسی را خواستید بیاورید.

 

*چرا ما در والیبال به این دیدگاه نرسیدیم؟

برای اینکه خود فدراسیون می خواهد این مربی ها زیرمجموعه اش باشند. اینجا شرایط متفاوت است. مربی ای مثل ولاسکو زیر بار نمی رفت، گفتند پول نداریم و رفت بعد هم گفتند کشورش او را خواسته. بعد کواچ را آوردند. اگر یادتان باشد من هر وقت از کواچ انتقاد می کردم می گفتند ما تمام قد دنبالش هستیم، چرا وسط هوا و زمین او را ول کردند؟ دیدند خودشان هم دارند با او می روند. همه چیز را گردن کواچ می انداختند بعد که کواچ رفت تازه بازیکنان می گفتند مدیریت نداشت. چطور آن روز که من یک مقدار از والیبال چیزی می دانستم و از چارچوب تلویزیون می دیدم فهمیدم ایشان کاره ای نیست، آنها که کنارش بودند نمی دانستند؟ چرا سعی نمی کردند مشکل را حل کنند؟ الان کولاکوویچ هم پا جای پای کواچ می گذارد. در واقع آنها هستند که می خواند کولاکوویچ هم راه کواچ را برود. اینها هم فقط پول می خواهند ارنج را هم کس دیگری بدهد مهم نیست. این وسط فقط ایران ضرر می کند. اگر آقای موسوی به ایتالیا می رفت ذخیره نمی نشست. ایشان نمی رود یک جوانی به اسم مسعود غلامی می آید و به زمین می رود می گوید من هم هستم. آمار و ارقامش هم مشخص است. بنابراین ما نظری و سلیقه ای بحث نکنیم براساس آمار بگوییم. به هر دلیلی برای آقای معروف مشکل به وجود می آید که ما برای او آرزوی سلامتی داریم، به هر دلیلی ایشان که نیست آقای سال افزون به زمین می رود. می گوید من وجود دارم و این ظرفیت را دارم. من دو سه سال است می گویم یک پاسور جوان باید داشته باشیم. ما پاسوری داشتیم که در تیم باشگاهش دو سال ذخیره بود، را در زمین گذاشتیم. چه کسی بازی ایشان را دیده بود که در زمین گذاشت؟ باید بازیکن در زمین بازی کند تا مردم و کادر فنی ببینند و انتخابش کنند. ولی ایشان المپیک هم رفته بعد المپیک هم خودش خداحافظی کرده. ما منکر کار خوب هیچ کدام از بازیکنان در گذشته نیستیم و نخواهیم بود اما می گوییم اینها روزی که به تیم ملی آمدند، جوان بودند، خوب کار کردند و مورد توجه نه ما که همه دنیا قرار گرفتند و بهترین هم بودند. ما هم به این بهترین بودن صحه گذاشتیم. اما بپذیریم که اینها هم مال این مرز و بوم هستند و این مرز و بوم آنقدر پتانسیل دارد که هر سال می تواند یک معروف یا موسوی دیگر داشته باشد. اگر اینها امروز در دنیا برای تمام بازیکنان دنیا الگو هستند چرا برای بازیکنان خود ما الگو نباشند؟ به بازیکنان جوان ما هم باید میدان داده شود تا در زمین خودشان را نشان دهند.

 

*این اتفاق کی قرار است بیفتد؟

یک بحث اجبار وجود دارد یک بحث اختیار. یک زمانی شما مصدوم هستی به اجبار یکی دیگر جای شما را می گیرد و خوب هم بازی می کند. یک زمانی مربی تشخیص می دهد که بازیکنی جای شما را بگیرد، این اختیار مهم است که مربیان ما ندارند.

 

*با این اتفاق فقط ایران نمی بازد، مربی هم رزومه اش را خراب می کند.

رزومه مهم نیست وقتی پول هست. فکر می کنی کواچ یا کولاکوویچ را کس دیگری نمی شناخت؟ همه دنیا اینها را می شناختند ولی پول مهم بود. یک کلاه سر لوزانو گداشتند اندازه تریلی، تیم را انتخاب کردند گفتند ببر توی زمین. تاریخ ها که مشخص است. لوزانو مربی یک باشگاه در لهستان بود، شما اسامی را برای انتخابی المپیک رد کردید. می گویند لوزانو لیست را امضا کرده، الان که دیگر اینترنت ثانیه ای است. روایتی که می گویند این است که ایشان پروازی می آمده بازی های بازیکنان ما را می دیده، به صورت نامرئی در سالن می نشسته ما او را نمی دیدیم و بعد هم برمی گشته بالای سر باشگاهش!

 

*شما در گزارشتان هم انتقادهای زیادی داشتید.

من دارم بازی را گزارش می کنم ولی من آمار می گیرم، می بینم که معنوی نژاد امتیازآورترین بازیکن زمین می شود. من در گزارشم هم گفتم این بازیکن یک تنه با شش بازیکن آرژانتین می جنگد، خواهشا بقیه تیم دفاع کنند. دو بازیکن آرژانتین بهترین امتیازات را آوردند، بازیکنان ما یک دفاع نکردند. من و شما که نباید در زمین دفاع می کردیم. این دوستان نمی دانم حواسشان کجاست من حواسم هست که چه می گذرد. زمانی که آنالیزور هم نبود ما در کنار تیم بودیم و این موارد را می دانستیم. الان آمار و آنالیز بیرون آمده. این آماری که آمده دو بازیکن سرعتی ما 7 و 5 امتیاز در 5 گیم آوردند، آیا آنالیزورهای ما خواب بودند یا بیدار بودند و اطلاعات را دادند و عمل نشده؟

 

*باز هم قابل درک نیست چون این امتیازنگرفتن ها و دفاع نکردن ها باعث باخت و نهایت حذف ما می شود.

اینها به خاطر اینکه فصل آینده قراردادهایشان بالای 2 میلیارد برود... من می گویم بازیکن دو سال زرو بوده برای المپیک انتخاب شده. آیا توسط رمال ها انتخاب شده؟ بعد می روند مصاحبه می کنند خدا از گزارشگر نگذرد خانواده ما ناراحت شدند. من دارم بر اساس آنالیز بازی ها حرف می زنم و می گویم چرا در حق معنوی نژاد ظلم کردند و او را به المپیک نبردند؟

 

*نسبت به عملکرد کولاکوویچ در بازی مقابل صربستان انتقادات زیادی بود. می گفتند خیلی بی تفاوت بوده.

چه باید می کرد؟ ما در مقابل صربستان همان یک ست را هم نباید می گرفتیم. تازه ست سوم گربیچ دو جوان را وارد بازی کرد برای اینکه آنها را آبدیده کند. ما بازی های لیگ جهانی را هدف می دانیم در صورتی که تیم های دیگر دیدارهای تدارکاتی می دانند برای بازی های جهانی، جام جهانی و المپیک. درست است که همه می آیند ببرند ولی این ریسک را هم دارند که از بازیکن های جوان هم استفاده کنند. دو تیمی که در صدر المپیک و جهانی بودند الان آخر هستند چون دارند پوست اندازی می کنند.

 

*همین الان هم با ست هایی که از دست دادیم کار سختی در پیش داریم.

ما هم امیدواریم که تیم جز 6 تا برود ولی کار خیلی سخت است. الان صعود فرانسه، برزیل و صربستان قطعی است، بلژیک بیش از نیمی از راه را رفته، دو تیم از بین روسیه، آمریکا، ایتالیا، لهستان، بلغارستان، کانادا و ایران می توانند بالا بروند. این را هم در نظر بگیریم که ما با لهستان در لهستان بازی داریم.

 

منبع: خبرآنلاین

نوشتن دیدگاه


* دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
* ارسال پیام توسط یک نفر با نام های مختلف ممنوع است.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال

دیدگاه‌ها  

رضا
-1 # رضا 1396-03-22 21:06
اقای محتشمیان شما کجای والیبال بوده اید که این طور نظر می دهید شما فقط یک گزارشگر ساده هستید شما همیشه با بودن امیر غفور در تیم ملی مخالف بوده اید چرا زمانی که او بیست ساله بود اما هیچ حمایتی از او نکردید شما با حرفهایتان عملکرد دیگر بازیکنان را زیر سوال میبرید اما چرا وقتی یک دریافت معنوی نژاد درست نمی رسید و بعد در گوشه قایم شده بود تا دریافت نکنه را نمی گفتید لطفا به خودتان بیایید دیگه فقط کنار رفتن شما فرا رسیده به قول خودتون وقت جوان گرایی هست پس کنار بروید و والیبال را راحت بگذارید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمشید جهانی
# جمشید جهانی 1396-03-22 22:29
اولا آقای محتشمیان از مربیان والیبال در رده ملی و کارشناس والیبال بودند و بعد رو به گزارشگری آوردند همانطور که آقای کرده هم مدرک مربیگری والیبال دارند اگر این افراد کارشناسی نکنند پس کارشناس کیست حتما امثال آقای اکبری که آوازه باند بازی هاشون از زمان بازیگری تا امروز زبان زد اهالی والیبال است؟!
ثانیا مگر بحث فقط این هست که اگر مثلا یکی مثل معنوی نژاد اومد تیم قهرمانه؟! بحث اینه که تیم باید مسئول داشته باشه ، سازماندهی و برنامه ریزی داشته باشه. به قول وقتی آنالیز و تجزیه و تحلیل آمار و ارقام هست وقتی بازیکن یا بازیکنانی آمار ضعیف دارند چرا در تیم فیکس هستند؟! مگر زمان ولاسکو وقتی بازیکنی دچار افت عملکرد میشد سریع تعویض نمیشد؟! با همان روش امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، رحمان داوودی، آرمین تشکری و ... به تیم ملی معرفی شدند. در این بین آیا ناگهان والیبال نیم بند ما به حدی رسیده که 7-8 نفر برای 4 سال بدون هیچ تغییری بازیکن فیکس باشن؟! یعنی قحط الرجال شده؟!
این یک واقعیته که بدون نام بردن از افراد والیبال ما درگیر روابط ناسالمی است که الویتهایی غیر سازنده را دنبال میکند تا منافع شخصی معدودی را حفظ کند و این موضوع را تقریبا همه کارشناسان غیر وابسته فهمیده و هشدار داده و میدهند. خوشمان بیاید یا نیایدامروز ملاک انتخاب لیست تیم ملی علی الخصوص 6 نفر اصلی مسائلی غیر از شایستگی افراد، صلاح والیبال کشور و سازنگی نسل های آینده است. مسئله ای که تیم ملی را حدفاصل 2002 تا 2006 به ورطه نابودی کشاند، مرحوم معدنی رو مورد توهین و هتک حرمت در زمان سرمربی گری قرار داد و الان هم حاکم بلا منازع والیبال کشور است و با نامهایی مثل کواچ،لوزانو،کول اکویچ بازی میکند و از پیروزی های خفیف و بی برنامه تیم در رسانه ها حماسه سازی نیکند.
والیبال ما مانند فوتبال بعد از جام جهانی 2006 در مسیر قهقرا است و همانطور که در فوتبال 5-6 سالی طول کشید تا صدای سقوط فوتبال در بیاد این رفتن به ته دره والیبال نیز چند وقت دیگه صداش در میاد. امیدوارم در انتخابات آتی فدراسیون والیبال این چالشها دیده شود و کسی سکانهدایت فدراسیون را دست بگیرد که علاوه بر توانایی هدفش اعتلاء والیبال کشور باشد نه منافع شخصی و باندی ، هرچند من چشمم آب نمیخوره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مجتبی شکوری فر
# مجتبی شکوری فر 1396-03-22 23:20
ایشون زمانی مربی تیم ملی بودن
شما که اطلاعاتتون کامل نیست لطفا نظر ندهید
رضا قرا به اون امادگی بازی نمیرسه بهش تا غفور ثابت باشه و فصل بعد قرار داد میلیاردیشو ببنده
صالح افزونی که یه ست ثابت نبوده تو لیگ میاد فیکس تیم ملی میشه که قرار دادش فصل بعد میلیاردی بشه
مسعود غلادمی که دست چپ و راستشو بلد نیست میاد تیم ملی و اون امار ضعیف رو نشون میده
باند اقای پیمان اکبری داره والیبال ایرانو نابود میکنه
پ.ل والیبال رو هم مثل فوتیال خراب میکنه تا زمانی که دوباره اتفاقی بیافته و مربی که مستقل و با کلاس کاری بالا باشه مثل ولاسکو بیاد تو تیم ملی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امین فرزانه
# امین فرزانه 1396-03-23 04:24
به نقل از رضا:
اقای محتشمیان شما کجای والیبال بوده اید که این طور نظر می دهید شما فقط یک گزارشگر ساده هستید شما همیشه با بودن امیر غفور در تیم ملی مخالف بوده اید چرا زمانی که او بیست ساله بود اما هیچ حمایتی از او نکردید شما با حرفهایتان عملکرد دیگر بازیکنان را زیر سوال میبرید اما چرا وقتی یک دریافت معنوی نژاد درست نمی رسید و بعد در گوشه قایم شده بود تا دریافت نکنه را نمی گفتید لطفا به خودتان بیایید دیگه فقط کنار رفتن شما فرا رسیده به قول خودتون وقت جوان گرایی هست پس کنار بروید و والیبال را راحت بگذارید


شما در روزهائی که استاد جواد محتشمیان بازیکن و مربی درجه یکی بودند کجا تشریف داشتین؟ بعد هم موثرترین آدم ها توی ورزش دنیا گزارشگران تحلیل گر و کاربلد هستند. توی فوتبال خودمون فردوسی پور نمونه خوبشه. از همه مهم تر آدم عاقل به حرف نگاه می کنه نه به گوینده. اعمال نظرهای غلط غیر از دوره ای که ولاسکو زیر نفوذ کسی نبود توی همه دوره ها به چشم می خوره. این دفعه که دیگه تابلوئه. وضعیت معنوی نژاد کاملا مشخصه و دید کارشناسی نمی خواد تشخیص این قضیه. اگر استاد هم نگن یک تماشاچی معمولی هم می فهمه. شما به جای بد و بیراه گفتن به کسی که تا به حال ثابت کرده چقدر نظراتش درسته و اون قدر هم شرف داره که بدون ترس از موقعیتش حرفش رو صریح بزنه بهتره با تمام والیبال دوستان همصدا بشن و از مسئولین فدراسیون سئوال کنین این چه وضعشه و تا کی باید آبرو و موقعیت تیم ملی والیبال تحت الشعاع منافع کسای قرار بگیره که بارها ثابت کرده ان این کاره نیستند و فقط در پی منافع باشگاه و منافع شخصی خودشون هستند؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
arash ahmadi
# arash ahmadi 1396-03-23 11:08
مگه گزارشگران ایران رو نمی بینید که همه شان در حین گزارش خود کارشناس داوری، کارشناس و مفسر فوتبال می دانند و هیچ ترسی هم از این ادعا های پوچ خود ندارند چون تی وی مانند شیشیه یک طرف دید عمل می کنند تماشاچی دادش و نارضایتی اش به کجا می رسد مگر همین گزارشگری که به امیردولاب معذوفش کرده اند ادعای سرمربیگری لیگ برتر را نداشته بود مگر عدل و وچدان را در نظر می گیرند این را تماشاچی حرفه ای ورزش درک می کند ولی هنگامی که پای صحبت یک فوتبالیست در حین پخش یک فوتبال می نشینی کیف می کنی که جطور پیش بینی می کند و حدس می زند تو استدلال و روش تفکرش رو بنیادی می بینی چون خودش سالها این ورزش را انجام داده است در تیم های مختلف و با مربی های گوناگون یعنی روش های گوناگون در بسکتبال و والیبال اما مانند فوتبال نیست فقط به این خاطر که شیرینی و طعم فوتبال مانند دیگر ورزش های فقیر نیست پوی پول گزارشگر و برنامه ساز می سازد و بعد او را تبدیل به مفسر و کارشناس می کند ولی والیبال و بسکتبال گزارشگران خاک خورده ی این ورزش ها هستند وقتی پای گزارششان می نشینی از توانایی بیان و روش تفسیرشان حظ می کنی چون بوی پول انها را مست نکرده است چون اصلن پولی در میان نیست عشق والیبال و بسکتبال آنها را مست کرده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
عبرت
# عبرت 1396-03-23 23:44
خیلی مشتاق شنیدن حرف های لوزانو درباره عدم همکاری با ایران هستم؟ و همچنین نظر ایشون دررابطه با فدراسیون و مسولین و بازیکنان تیم ملی و لیگ ایران و همچنین شایعاتی که درباره همسر ایشون اقای افشاردوست گفتند یا نحوه ارتباط ایشان با بازیکنان از لحاظ زبان انگلیسی و کادرفنی از جمله نحوه همکاری با اقای سیچلو
از مدیریت سایت و خبرنگاران محترم تقاضا دارم این مصاحبه شنیدنی رو مسقیم یا بواسطه همکاران خارجی اماده کنند. تشکر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شاهین
# شاهین 1396-03-22 21:48
آقا رضا میشه بیشتر توضیح بدین
واقعا محتشمیان مخالف بودن غفوربود؟؟
مثلا چه حرفایی میزد راجع به غفور؟؟
من اون موقع هاوالیبال نگاه نمیکردم..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناشناس
# ناشناس 1396-03-24 13:11
بله همیشه مخالف غفور بوده. ازش متنفرم از بس به ناحق گزارش میکننه. اون شب از بس از معنوی نژاد دفاع کرد داشت غفور را تخریب میکرد تا بود شهرام محمودی کمر دردی را میزد تو سرش حالا معنوی نژاد. غفورم وقتی 22 سالش بود کسی جلو دارش نبود بنده خدا از بس مصدوم شد و از میادین دور بود افت کرد اما نباید اینقدر یک بازیکن را بکوبن. معنوی نژادم مصدوم شد از بس ازش تعریف کرد با اون چشمای شورش. وقتی گزارشگر اینه من صدای تی وی را قطع میکنم. اما جناب کرده خیلی منصف گزارش میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
آبين
# آبين 1396-03-22 22:16
درسته آقاي محتشميان اسامي بازيكنان خارجي رو معمولا درست تلفظ نميكنه ولي نظراتش صحيحه فدراسيون واليبال نميخواد با مربيان بزرگ كار كنه مربي بلغاري استويچف خيلي مربي بزرگي بود كه ميتونست واليبال مارو در مسير درست قرار بده كه نخواستن باهاش قرارداد ببندند كولاكويچ هيچ فرقي با كواچ نداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
aabcxcx
# aabcxcx 1396-03-22 22:54
ایشون کی هستن ؟؟هیچ جا نمی بینید گرارشگر اینجور صحبت کنه. شما هم بهتره برید کمی عملکرد هم صنفی های خودتان در کشورهای دیگر را ببینید.از جوونگرایی می گیم در حالیکه سی ساله فقط دونفر دارن گرارش والیبال می کنن.یعنی کس دیگه نیست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
سیامک گلشیری
# سیامک گلشیری 1396-03-22 22:59
بالاخره پیشکسوت هست و احترامش واجب یعنی حق اظهار نظر هم ندارند؟؟!! هرچی باشه 4 تا پیراهن از من و شمای فقط علاقمند والیبال ، بیشتره پاره کرده . و دلش فقط و فقط به والیبال کشور میسوزه ، چه درست و چه غلط ، اما نیتی جز این ندارند آقای محتشمیان ، همون طور که ما هم به بیشرفت والیبال مون فکر میکنیم و ایرادات ما خیلی بیشتر از پیشکسوتان است ، یک نکنید ، چون اونا تو دله والیبال هستند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
# علیرضا0511 1396-03-22 23:15
رضا جانجویر نشو!!!!!
این اقا از شما خیلی بهتر میفهمه
عین واقعیت رو میگه
فساد و پارتی بازی و پول در همه ی جای این کشور رخنه کرده حتی والیبال
فقط میتونم بگم متاسفم دلیل حرص خوردن اای ما این اقایونی هستن که برای پول اومدن
دیگه فاتحه والیبال خوندست بچه حرص و جوش نخورید فدای سرمون که باختن
بی تفاوت باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
# علیرضا0511 1396-03-22 23:25
واقعا برای کشورم متاسفم..مسولین ما همشون از یه کنار فاسد هستن به جز رهبرمون...همه به فکر منافع خودشون و پول هستن و احتلاس...هیچ کس به فکر مردم نیست ..حتی ورزش رو هم به گند کشیدن....تاسف میخورم برای ایرانی بودن خودم
واقعا دوستان در مورد لوزانو زود قضاوت کردیم بهش تهمت زدیم.....همه چیز رو براش دیکته میکردن اون بدبختی بی تقصیر بوده ....همیشه تیم رو جلوتر براش میبستن...خدا ما رو ببخشه...واقعا مربی بدی نبود لهستان رو به کجا رسونده بود......
اقای داور زنی دستت درد نکنه
واقعا فاتحه خوندی و رفتی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
یه والیبالی
# یه والیبالی 1396-03-23 15:58
دوست عزیز لطفا توهین نکن . کلمه فاسد اصلا واژه ی صحیحی نیست و در حد یک شهروند ایرانی هم نیست. دوستان ما از هیچ چیز و پش پرده ای خبر نداریم و نمیدونیم واقعا کی راست میگه کی دروغ اما در هر صورت به ایرانی بودنمون هم افتخار می کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علیرضا0511
# علیرضا0511 1396-03-22 23:59
محتشمیان ادم دلسوزیه اینو از گزارش دیشبشم میشه فهمید وقتی داشت از معنوی نژاد تعریف میکرد
پس الکی یه عده جبهه نگیرین مقابلش
حالا میشه فهمید کرا تاجر و کریمی و بقیه با استعداد ها به تیم دعوت نمیشن!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
خالد
# خالد 1396-03-23 00:14
باهاشون موافقم کلاکویچ مربی خوبی نیست. اینا 1 سال یا حداکثر دو سال دیگه اخراجش میکنن بجاش سیچلو میذارن...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد میلانی
# میلاد میلانی 1396-03-23 00:15
با بخش زیادی از صحبتهای جناب محتشمیان موافقم.ایشون بر عکس کارشناسای وابسته به فدراسیون، تموم حرفاشونو رک میزنن .نکته ای که وجود داره، وجود یک شیشتای ثابت و همیشگی در ترکیب تیم ایرانه، کدوم عقلی قبول میکنه تموم این چند مربی اعم از لوزانو، کواچ و کولاکوویچ، به اختیار خودشون دقیقا از یک ترکیبه فیکس برای ایران استفاده کردن؟ یعنی هیچکدوم ازین سه نفر نتونستن از بین این همه والیبالیست خوب ایران مثل تاجر تشکری ،عیدی شبان فیاضی حسین آبادی بهبودی و .. که این سالها هر کدوم تو مقطعی از برخی ملی پوشامونم بهتر بودن یا هستن، کسی رو به ترکیبمون اضافه کنن؟ یا میتونستن ولی نیروی دیگه ای این اجازه رو بهشون نداده؟ این موضوعات باعث اعتماد به نفس بیش از حد برخی بازیکنا میشه، مثالی میزنم، همین دیشب بازی با ارژانتین با همه شیرینی ای که داشت اما دو نکته بسیار منو ناراحت کرد، جایی که موسوی بعده یک دفاع وایساد و زل زد به بازیکن مهاجم حریف و در امتیاز اخر ست دوم هم غلامی بعد زدن ابشار،همین حرکت زشت رو تکرار کرد و به زمین حریف زل زد. در حالی که در ادامه بازی ، بازیکن مدافع ارژانتین از منطقه سه از روی دست دفاع وسط ما توپ رو توی یک سوم جلوی زمین ما خوابوند( کسانی که والیبال بازی کردن میدونن که این حرکت از رو دست دفاع چقدر سخت و تحقیر کنندست) اما پابلو کرر خیلی مودبانه به طرف زمین خودش شادی کرد.اینجاست که حرفه ای گریه بازیکنا معلوم میشه وگرنه همه بلدن مثل غلامی توپ رو انتهای زمین بخوابونن و زل بزنن به بازیکنان حریف.پس ما با اصرارمون روی استفاده از بازیکنانی خاص ،هم اونا رو بیش از حد مغرور کردیم و هم بازیکنان جوانترمون رو پشت خط نگه داشتیم و داریم بی انگیزشون میکنیم وگرنه دیشب غلامی چه کاری کرد که از فائزی،تشکری و عیدی بر نمیومد؟ بازیکنی مثل معنوی نژاد دیگه باید چکار کنه تا کادر فنی بهش اعتماد کنه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی فراهانی
# علی فراهانی 1396-03-24 11:58
سلام
کاملا درست میگید . پاسور ما که ادعای بهترین پاسور دنیا رو یدک میکشه میاد با علامت دست ویدیو چک یه مربی که 30 سال ازش بزرگتره و موهاشو تو این رشته سفید کرده مسخره میکنه یا بازیکن حریف سرویس میزنه میخوره به تور برمیگرده براش دست میزنه . کدوم بازیکن تو کدوم سطح والیبال دنیا همچین کارایی میکنه؟؟؟ شاهمیری راست میگفت که والیبال ایران دلقک بازیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
پلنگ
# پلنگ 1396-03-24 14:50
راجع به غلامي كاملا موافقم
به شدت جو گير
سيد با طرز شاديش خودش رو تهييج مي كنه
در واقع به خاطر خودش اين كار رو مي كنه نه براي تحقير حريف
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
بابک
# بابک 1396-03-23 00:22
مصاحبهٔ جالبی بود. با تشکر از شما و آقای محتشمیان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Xb
# Xb 1396-03-23 00:31
شما که به جای گزارش کردن فقط نظر خودتونو میگید همیشه، مثلآ مربی برزیل یا هر تیمی تایم میگیرن، شما میگید تایم گرفته که اینجوری بگه و...
یک جوری صحبت میکنید وسط گزارش که انگار از همه بیشتر میدونید، من موندم شما رو چرا کشورهای دیگه نمیبرن سرمربی کنن.
یادتون رفته حرفای خود شما صدا و سیمایی های ایران؟؟ به هر تیمی میبازیم یک بهونه دارید، برزیل قهرمان المپیک، ایتالیا نایب قهرمان المپیک، لهستان قهرمان جام جهانی مردان، صربستان قهرمان لیگ جهانی، فرانسه قهرمان دوره ی قبل لیگ جهانی و....
چرا موقع گزارش این حرفا یادتون نمیاد؟؟
موقع گزارش انقدر از خود بیخود میشید که اسامی بازیکنان خارجی رو هم اشتباه میگید همیشه.
بین بازیکنان ایرانی هم تابلو هستش تبعیض در گزارشتون همیشه.
نظراتتون اینجا درسته، اما آقا رضا به نکته ی خوبی اشاره کردن، در مورد شما هم جوان‌گرایی کنه صدا و سیما بهتره. جوانان شایسته و والیبال بلد و آشنا به علم گزارشگری و خبرنگاری کم نیستن تو این کشور، فقط چند بازی لازمه تا تجربه کسب کنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
کارن
# کارن 1396-03-23 01:19
با درود.باید واقع بین باشیم .اقای محتشمیان مربی تیم ملی هم بوده وکارشناس خوبی هم هست. واینکه بگیم فقط گزارشگره درست نیست.و علارغم اینکه با تمام حرفهای ایسان موافق نیستم اما با هشتاد درصد انها موافقم‌. بویژه در بحث مربی ما باید تاکید میکنم باید از افراد با دیسیپلین و مدیر مثل اقای کیروش در فوتبال استفاده کنیم.چرا که ورزش ما حرفه ای نیست علارغم اینکه در والیبال اقای داورزنی خوب کار کردن.اما این ذات ورزش ماست که بر اساس استعداد و تلنگر هستش بویژه ورزش گروهی ما. حال مربیان بزرگی مانند ولاسکو وکیروش میتونن از این استعداد بخوبی استفاده کنن.برای اینکه از بحث والیبال خارج نشیم فقط ی نکته به وزیر ورزش اشاره کنم .که گفته بودن ورزش ما رشد کرده .این رشد ۹۰ درصدش مربوط به استعداد فردی ما است.و ورزش ایران پتانسیل بسیار بالاتری داره وحتی میتونه درامد زا هم برای کشور باشه اگر با مدیریت صحیح در تمام فدراسیونها و اوردن مربیان ودانش روز ورزش جهان ورزش کشور رو بسمت حرفه ای شدن ببریم چرا که نیروی انسانی اون موجود است وبوده است.بهر حال واقعا مربیان والیبال از کولا گرفته تا کمک ها و انا لیزور ها و....اصلا انگار درون تیم نیستن واین کاملا مشهوده.جناب داورزنی ومسولین والیبال اگر میخواهید والیبال پیشرفت کنه باید اختیار تام به کولا کویچ بدهید.هر چند ما نیاز به مربی بزرگتری داشتیم.ما باید برای لیگ جهانی به موسوی و غلامی و حتی شاید میلاد و قاعمی در کنار محمودی استراحت میدادیم.واز جوانانی مثل معنوی نژاد و اسماعیل پور پشت خط زن تیم امید و سال افزون و شفیعی و....در کنار معروف و یکی دوتا باتجربه لیگ جهانی رو شروع میکردیم مثل تیمهای دیگه.یا اگه دنبال نتیحه بودیم .با تمرکز بالا و بدون حاشیه وباقدرت وارد مسابقات میشدیم و واقعا اگه میدیدیم قدیمیها انگیره ندارن این جسارت رو ب مربی میدادیم که از جوانها حتی در تهران استفاده کنن.ی مربی خوب باید بدونه ایا قدیمیها انگیزه دادن اگه ندارن یا با اونا صحبت شه یا بطور کلی از جوانها استفاده شه.تیم ما باری بهر جهت حرکت میکنه چون چند نفر تصمیم گیرنده هستن.البته این از شواهد بر میاد.انشااله ک چنین نیست.اما دوستان مسوول ودر راس انها جناب داورزنی .اگر میخواهید والیبال موفق باشه باید یک مربی با دیسپلین مانند کیروش داشته باشیم .و به جوانان بها بدیم و واقعا از پتانسیل موجود استفاده کنیم.نمی دوننم امییدوارم کولا موفق باشه اما با روند بنظر مانند کواچ و لوزانو خواهد شد.مگر از بالا دخالت صحیح بشه و قدرت لازم رو ب مربی بدیم و اختیارات کامل رو واز ایشون نیز بخواهیم که قوی کار کنه وتو کارش هم سنگ ندازیم.امیدوارم کولا کویچ قدر جوان هایی مثل معنوی نژاددرو بدونه و با قدرت و تجربه از گذشته و اشنایی با فرهنگ ما بتونه حداقل بعد از لیگ جهانی با رفع برخی مشکلات مشهود در تیم مثل سرویس و دریافت و....موفق بشه هر چند همنطور که قبلا گفته شد بررگترین مشکل ما خودمان هستیم که حرفهای بر خورد نمیکنیم و نیستیم واین رو باید سرمربی بدونه وجدیش بگیره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
شهاب....
# شهاب.... 1396-03-23 03:57
آقای محتشمیان مرد بزرگ و شریفی هستش ، اگه جایی از تیم های دیگه تعریف می کنه و میگه قهرمان المپیک و..... مجبوره ، بازم خدایش شرف داره و به همراه آقای کرده جزو بهترین ها هستند ، و جسارت دارند ایرادها رو به یه نحوی جایی بگن ، والا بلا این دو نفر از من و شما بیشتر دلشون به حال تیم ملی نسوزه ، کمتر هم نمیسوزه . کرده یه سال سر همین حرف ها گزارش نداشتند بکنند و ازش ایراد گرفتن ، از آقای محتشمیان ، هم بهش اولتیماتوم دادند چند مرتبه که ، همسو باش - ولی اینا هم قدیمی هستند و هم خیلی دلسوز بازم حرفشون رو میزنند ، و زورشون به این دوتا کمتر می رسه ، چون محبوب و با سابقه هستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
مریم محبی
# مریم محبی 1396-03-23 04:04
صحبت های آقای جمشید جهانی ، مجتبی شکوری فر ، و میلاد میلانی رو باید با طلا نوشت. زنده باشید
نظرات xb برای من محترمه ، اما چون مبهم بود به درستی متوجه نشدم و با نظر عقیده من متفاوت هست در این مورد ، ولی میدونم هرچی که هست دلسوزانه ست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
Xb
# Xb 1396-03-24 01:10
ممنونم، نظر لطف شماست.
عرایض بنده این بود که درسته حرفهای آقای محتشمیان تو این مصاحبه درسته، اما چرا موقع گزارش زنده که همه میشنون اینجوری نمی‌گن و همیشه بهانه دارن؟! برزیل قهرمان المپیک هست ، ایتالیا نایب قهرمان و...و بچه ها خوب بازی کردن و...، چرا اونجا که چند میلیون نفر میشنون انتقاد نمیکنن و اینجا که شاید صد نفر هم نباشه کسانی که این مطلب رو میخونن دارن واقعیتها رو میگن؟؟ نکنه ایشون هم میترسن دیگه بهش گزارشگری ندن؟؟ اگه اینجوریه که گفتن این واقعیتها اینجا ارزشی ندارد.
و اینکه داشتم داشتم ملاک نیست، اگه مربی بزرگی بودن و کارشناس بزرگی هستن و اینجوری دلسوز و...که تو گزارشهاشون نشون میدن، بسم ا...، مربی گری یک تیم بی بضاعت شهرستانی رو بر عهده بگیرن و بیارنش بالا، منظورم اینه که در این حدی که بعضی از دوستان گفتن، کار بلد و...نیستن، چون سالهاست که صدا و سیما در قرق اینهاست اینجوری بزرگ شدن، وگرنه شاید گزارشگران شهرهایی مثل ارومیه و گنبد و آمل که تیمهای والیبال قدیمی دارن تو لیگ، از ایشون و جناب کرده بهتر گزارش کنن و والیبال رو به روز تر بلد باشن حتی.
خلاصه اینکه هر کسی در هر جایگاهی که هست دم از جوان‌گرایی و...میزنه، اما به خودش که می‌رسه چهار دستی چسبیده میز و صندلی رو.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
داود بیات
# داود بیات 1396-03-23 04:08
آقای محتشمیان انسان فوق العاده دلسوزیه واسه والیبال کشور مون ، آقای کرده هم همین طور ، وگرنه می تونه خیلی راحت نه چیزی بگه نه ایرادی بگیره و بی تفاوت گزارش کنه و از مسائل عبور کنه ، اما وجدانش این اجازه رو بهش نمیده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناصر ابراهیمی
# ناصر ابراهیمی 1396-03-23 04:15
مگه میشه شخص دیگه ای جاش رو جای پای جواد محتشمیان تو والیبال بزاره ، یا تو کشتی کسی بتونه خدایی نکرده جای بزرگ مردی مثله هادی عامل عزیز رو بگیره . محتشمیان با والیبال و هادی عامل با کشتی صدای گرمشون قلبه مردم رو تسخیر کرده و باهاش اجین شدن ، مطمئن باشید به جز صلاح ورزش چیز دیگه ای نمی خوان و هرچی میگن فقط از سر دلسوزیه . بهتره بیشتر قدرشون رو بدانیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
habib
# habib 1396-03-23 04:20
درود به شرافتی که آقای محتشمیان و کرده دارید و انقدر زحمت می کشید ، به راحتی می تونید نون به نرخ روز بخورید ، اما شرافت دارید و برای خودتون دشمن درست می کنید ، اما بازم فکر پیشرفت والیبال ملی هستید. دست شمارو می بوسم مرد بزرگ.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فردین زارعی
# فردین زارعی 1396-03-23 04:28
چقدر از کواچ و بخصوص لوزنو ایراد گرفتیم ، نگو داستان شوم از یه جای دیگه آب میخورد ، واقعا بیخود نبود که سیر نزولی والیبال کشور به خودش دید و در زمان کولاکوویچ بدتر هم خواهد شد ، برای همین استویچف رو نخواستند ، چون هم سو نبود و کسی نمی تونست براش تایین و تکلیف کنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ستاره روشن
# ستاره روشن 1396-03-23 04:36
رفقا! بیخود حرص و جوش نزنین. آقای اکبری برای خودش و دیگران ماموریت داره که کار خودش رو بکنه. باز معنوی نژاد خط خورد. اینها احتمالا پول خوبی می گیرن که این طور واضح به تیم گند می زنن. با این ترکیب از همین حالا تیم رو بازنده حساب کنین. والیبال هم رفت کنار دست فوتبال. باز اونجا حداقل کی روش یک جورائی حرف خودش رو به کرسی نشوند. اینجا این یکی هم اومده مثل کواچ و لوزانو پولش رو بگیره و بره. هیچ لطمه ای هم به اعتبارش نمی خوره چون تیم ما در سطحی نیست که به رغم همه هیاهوها باختش به جائی بر بخوره. تا وقتی رابطه جای ضابطه رو گرفته، طمع خودمون رو ببریم از والیبال. معنوی نژاد هم دیوانه است اگر از یک جای حسابی دعوت بشه و نره تا اینجا نیمکت نشینش کنن یا به هر بهانه کوچکی حذفش کنن. اگر آسیب دیدگی دلیل خط خوردنه چرا غفور و موسوی فیکس هستند؟ اینها همه اش بهانه است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
رضا
# رضا 1396-03-23 13:40
در پاسخ به افرادی که واکنش نشان دادند اولا ایشون فقط یک مربی ساده بود اما قبول کنید اقای محتشمیان خیلی بیشتر از مقام یک گزارشگر حرف میزنه ثانیا مطلبی که در مورد غفور گفتم رو راجب خیلی ها تکرار شده ولاسکو ظریف مهدوی زرینی و... پس خواهشا جانبداری نکنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
طرفدار واقعی
# طرفدار واقعی 1396-03-23 13:46
گزارشی که در بازی ایران و آرژانتین از شما شنیدم یکی از مضخرفترین گزارش های شما بود هرچند قبلا نظیر این گزارش ها را داشتین ولی این بار دیگه سنگ تموم گذاشتین.
مگه میشه یه گزارشگر فقط از یک بازیکن تعریف کنه و اون هم به شکل افراطی و بیخود و ناحق؟ یعنی اگه بازیکنای دیگه بازیشونو به نحو احسن انجام نمیدادند معنوی نژاد میتونست به تنهایی کاری انجام بده؟؟؟
برای شما با این سن و سال بالا عیبه که همچین گزارشی بدین واقعا خجالت آور بود.
شما به عنوان یک گزارشگر باید عدالت رو در مورد همه بازیکنان رعایت بکنین نه اینکه از یک بازیکن خیلی تعریف میکنین و بازی خوب دیگران رو اصلا نمیبینین و یا اصلا دلتون نمیخواد ببینین. واقعا جای تاسفه وجود شما در جامعه ورزشی که این همه مغرضانه در مورد بازیکنا نظر میدین
اگر آقای معنوی نژاد کارش خیلی درسته و بازیش خیلی خوبه چرا تو بازی ایران و صربستان در ست چهارم که سرمربی به جای چهار نفر اصلی معنوی نژاد و مسعود غلامی و فائزی و قرا رو گذاشتن، چرا معنوی نژاد اونجا نتونست تک نفره کاری بکنه و نتیجه رو به نفع ایران ببره بالا و با همون هشت امتیاز ایران باخت!!
ولی ما اینقدر منصف هستیم که عیبی براش در نظر نمیگیریم چون میدونیم یه بازیکنه با تمام عیب هایی که داره یه وقت خوب بازی میکنه یه وقت بد، پس شما هم در مورد معنوی نژاد زیاد غلو نکنین چون ایشون در کنار بازیکنان اصلی تیم میتونه خودشو نشون بده.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
صفری
# صفری 1396-03-23 18:37
آقای محتشمیان خوب نظر دادن وهمیشه طرفدار جوون ها بودن چجور میگی که با غفور مخالف بود ایشون از کولاکویچ و کادر فنی ناراضی بودن که از کسایی مثل معنوی نزاد چرا استفاده نمیشه و همیشه شش نفر تو بازی میکن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
فائزه
# فائزه 1396-03-23 19:12
هیچ اشکالی ندارهههه
داورزنی افشاردوست معروف غلامی غفور موسوی و...
همه باید توروز قیامت بابت پولهای بی حدوحساب وبی دلیلی که گرفتن جوابگو باشن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناشناس
# ناشناس 1396-03-25 23:08
من نمی دونم که این اتفاقی که شما میگی افتاده یا نه ولی فکر میکنم شما هم روز قیامت بخاطر این تهمت ها باید جوابگو باشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
****
# **** 1396-03-24 09:29
معنوی نژاد عالیه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
علی فراهانی
# علی فراهانی 1396-03-24 12:13
آقای محتشمیان زمانی اسپوکر تیم ملی بوده ایشون کارشناسی نکنه کی بکنه
ایشون و آقای کرده از بهترین، فنی ترین و با اخلاقترین مجریان والیبال هستن. حالا شما برید گزارش آقای عباس قانع رو ببینید جیغ میزنه داد میزنه هیجان کاذب میده مثلا به یه اسپک دفاع ساده میگه وای خدای منننن چه اتفاقی، انگار فینال المپیک هست.
وقتی پاسور و مدافع سرعتی ما که خودشون رو در رده بهترین بازیکنان جهان میدونن مربی و بازیکنان تیم روبرو رو مسخر میکنن توقع دارین یه آدم والیبالی و نترسی مثل استاد محتشمیان چی بگه؟ وقتی کاپیتان ما میره داور بین المللی رو با دست هل میده یا بد و بیراه میگه آیا گزارشگر دلسوزی مثل استاد محتشمیان که خودش یه زمانی بازیکن ملی بوده خونش به جوش نمیاد ؟؟؟
کولاکویچ اوایل میگفت من با این رفتارا برخورد میکنم پس چی شد ؟؟؟ میگفت هیچ بازیکنی حق نداره سمت داور بره پس کو برخورد؟
تمام لابی ها و باند بازیهای تیم ملی زیر سر کاپیتان مغرور ماست که تا الان کسی جرات نکرده بهش حرف بزنه . حالا اگه کیروش بود یه کاری میکرد بره مثل رحمتی دیگه خواب تیم ملی رو هم نبینه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امید ..
# امید .. 1396-03-24 22:32
آقای کرده گزارشگره بهتریه
حده خودشو هم میدونه - عین گزارشگرای انگلیسی خیلی بجا حرف میزنه - این محتشمیان بلد نیست دهان به کام بگیره
یاشاسین کرده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
میلاد حنیفه
# میلاد حنیفه 1396-03-25 16:29
ممنونم از صداقتدبی مثالتان استاد محتشمیان. مربی و بزرگ همه مایی عزیز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
ناشناس
# ناشناس 1396-03-26 18:05
برای جامعه ورزشی ایران دلم میسوزه چون مجبورن بعضی جاها بخاطر سیاست ببازن.یا جایی ک واقعا لیاقتشو دارن انتخاب نمیشن.این چیزا تازگی نداره چون خیلی ازین موارد پیش اومده از فوتبال بگیر تا والیبالو کشتیو تکواندو و بقیه قهرمانا ک مجبور شدن کم بیارن حرف نزنن بگن همه چی خوبه.خلاصه وضعیت کشور ما همینه وقتی یه جا نتیجه نمیگیریم همه رو سر یه نفر خراب میشیم ک چرا این اتفاق افتاد.مشکلات هیچوقت تو این کشور ریشه ای حل نمیشه.ورزشمونم همینطور
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
جمعه باشقره
# جمعه باشقره 1396-03-28 02:16
اقای محتشمیان دلسوز والیبال است .استاد پیچش مو رو میبینند .بفکر حال واینده والیبال هستند درحالی که ما فقط لیگ جهانی را میبینبم ولی ایشان هم بفکر لیگ جهانی و هم جام جهانی و المپیک هستند کاری که روسیه داره میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
هوادار تیم ایران
# هوادار تیم ایران 1396-03-28 04:02
ضعف مربی و کادر فنی کاملا مشخص بود. حتی در ست هایی که جلو بودیم امتیاز از دست می دادیم هیچ تدبیر خوبی از آنها نمی دیدیم تا کار به جایی می رسید که چند امتیاز هم عقب می افتادیم آن موقع بود که تازه به فکر آقایان می افتاد که در خواست وقت استراحت کنند. البته دیگه دیر شده بود چون تیم مقابل بیکار نبود و برعکس ما برنامه داشت و بازیکنان ما را بهتر از خودمان می شناخت. اگر فدراسیون به این روش اصرار داشته باشد، حق سایر تیم ها است که برنده مسابقه باشند چون نسبت به ما بهتر هستند در تمام زمینه ها!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر
امیرم
# امیرم 1396-04-04 16:50
اقای طرفدارواقعی اگر معنوی خوب نبود سایت لیگ جهانی ازش تعریف نمیکرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن | گزارش به مدیر

آخرین عناوین

  1. مطالب
  2. تصاویر
  3. ویدیوها

همراه با لیگ جهانی موبایل خود را والیبالی کنید

محصول پرفروش فروشگاه والیبال ایران

پربحث ترین مطالب ماه



مطالب ویژه